georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2015 Θα μπορούσε να γίνεται ήδη αν η γραμμή που ξεκινά από τον Πειραιά σε πήγαινε απευθείας αεροδρόμιο χωρίς μετεπιβίβαση. Ο κεντρικός κλάδος του προαστιακού Πειραιάς - ΣΚΑ χρειάζεται και μια πολεοδομική αναβάθμιση, ώστε κατά μήκος του να εγκατασταθούν δραστηριότητες που θα προσελκύσουν επιβάτες.
nik Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2015 Με τι ασχολούμαστε..... Μια χαρά πας και τώρα Πειραιά - Αεροδρόμιο με μία απλή μετεπιβίβαση στο Μοναστηράκι. Θέμα το έχουμε κάνει. 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2015 Είναι όμως μια πρόσθετη ταλαιπωρία αυτή η μετεπιβίβαση. Μια τόσο στάνταρ διαδρομή δε θα έπρεπε να είναι 2 σταδίων.
Arche Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 25 , 2015 πασ ακομα απο την κρητη στην πρωτευουσα με το παπορι της γραμμης? Θα απαντήσω όταν διαβάσω το αρχικό κείμενο. Ειναι καλα στην ιαπωνια? Θα απαντήσω όταν διαβάσω το αρχικό κείμενο.
nik Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Είναι όμως μια πρόσθετη ταλαιπωρία αυτή η μετεπιβίβαση. Μια τόσο στάνταρ διαδρομή δε θα έπρεπε να είναι 2 σταδίων. Έλεος...σιγά την ταλαιπωρία. Δηλαδή στο Λονδίνο πας από το αεροδρόμιο (χίθροου το μόνο με μετρό) όπου γουστάρεις ? Και αυτό στο κέντρο σε πάει. Καμία ταλαιπωρία δεν είναι με κυλιόμενες σκάλες, ασανσέρ κ.τ.λ. Απλά φαγώθηκαν οι εργολάβοι να γίνει αυτή η γραμμή άμεσα. Αυτό που είναι "Ουγκάντα" είναι τα ΚΤΕΛ ! Τα οποία ΚΤΕΛ είναι ένα πολύ σημαντικό μέσο για να πάνε οι τουρίστες σε άλλα μέρη (Αρχαία Ολυμπία, Δελφοί, ηπειρωτική Ελλάδα, Μάνη, οπουδήποτε) και είναι όπου να ναι ! 2015 και ακόμη τα ΚΤΕΛ είναι χωμένα σε κάτι στενά για να βγάζουν λεφτά οι ταξιτζήδες....
Arche Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 όπως το βλέπω πάλι λέω πως δεν θα το διαβάσω...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Δε θα το κάναμε θέμα αν η υποδομή δεν υπήρχε ήδη. Εγώ δε πρότεινα νέες γραμμές αλλά χρησιμοποίηση των υπαρχουσών. Τα κτελ θα πρέπει να μεταφερθούν κι αυτά στο ΣΚΑ. Κι από κει ο κόσμος θα παίρνει τον προαστιακό για να πάει αεροδρόμιο, λιμάνι ή κέντρο.
azisi Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 (edited) Δε θα το κάναμε θέμα αν η υποδομή δεν υπήρχε ήδη. Εγώ δε πρότεινα νέες γραμμές αλλά χρησιμοποίηση των υπαρχουσών. Τα κτελ θα πρέπει να μεταφερθούν κι αυτά στο ΣΚΑ. Κι από κει ο κόσμος θα παίρνει τον προαστιακό για να πάει αεροδρόμιο, λιμάνι ή κέντρο. Το σχέδιο είναι να μεταφερθούν τα κτελ στον Βοτανικό, στην ομώνυμη στάση μετρό. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=628270 Edited Μάιος 26 , 2015 by azisi
nik Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Μακάρι να γίνει και αυτό που λέει στο τέλος το άρθρο. Δηλαδή πέρα από τα υπεραστικά λεωφορεία να μαζευτούν και όλα τα προαστιακά που σταθμεύουν εδώ και εκεί. Να υπάρχει ένα κέντρο δηλαδή για λεωφορεία με συχνά δρομολόγια προς όλο το υπόλοιπο Αττικής που δεν συνδέεται με προαστιακό ή τραίνο. Π.χ. Ραφήνα, Μέγαρα κ.τ.λ.....Απορώ γιατί δεν το κάνουν τόσο καιρό. Μιλάμε για πάρα πολλούς επιβάτες. Μέχρι και μολ μπορούν να κάνουν με τέτοια κίνηση.
azisi Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Δεν μιλάει πάντως για υπόλοιπο Αττικής, αλλά για ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων και διεθνή λεωφορεία.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα