alej Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Πριν εκθειάσετε, πριν συγκινηθείτε με τους μετόχους μάθετε ποιοι είναι οι μεγαλομέτοχοι, τα μέλη του ΔΣ, οι αμοιβές στους, με ποιες εταιρείες είχαν πάρε δώσε κλπ. Είστε και μηχανικοί, λες και δεν ξέρετε τι γίνεται με τις κατασκευαστικές, τα ίδια γίνονται και στις λοιπές εταιρείες.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Μάιος 27 , 2015 Δημοσιεύτηκε Μάιος 27 , 2015 (edited) Φιλε μου εχεις παει ποτε σε πλειστηριασμο εταιρειας που πτωχευσε? Ακομη κ το εμπορευμα εκπλειστηριαζεται, τρεχει ο πιστωτης να μαζεψει καρεκλες κ γραφεία. Κ αυτο που δεν γνωριζω κ αν θελει ας συμμετεχει κ ο δικηγόρος φιλος μας του φορουμ ειναι τι γινεται με τις απαιτησεις της πτωχευμενης εταιρειας. Διοτι στην περιπτωση πτωχευσης κρατων ή τραπεζων, τις απαιτησεις τις φορτωνεται η κεντρικη τραπεζα με τη μορφη 'κακων' οφειλων (βλεπε σαλλα), στην περιπτωση ιδιωτων δεν γνωριζω αν μεταβιβαζεται καπου η 'κακη' οφειλη. Οπως κ να χει το πραγμα, απο τη στιγμη που συναλλασεσαι με μια εταιρεία είτε εισαι πελατης ειτε προμηθευτής, θεωρείσαι επιτηδευματιας κ ως επιτηδευματιας κινδυνευεις να φας φολα η φεσι (φολα αν εισαι πελατης, φεσι αν εισαι προμηθευτης). Επομενως οι μοναδικοι που δςν ειναι επιτηδευματιες στην περίπτωση της ον τελεκομς ειναι τα νοικοκυρια που τους κοπηκε η συνδεση. Κ παλι ομως αυτους εγω προσωπικα τους θεωρω επιτηδευματιες γιατι αλλαξαν προμηθευτη (οτε) για καλυτερη τιμη. Δεν γινεται να κερδιζεις παντα σε αυτη τη ζωη χωρις να παιρνεις ρισκο, ειδαλλως αυτοματως θεωρω οτι γουστάρεις τα παντα να ειναι δημοσια κ να εχουν εγγυηση, αρα καταληγουμε σε αυτο που ελεγα για το παμε. Τωρα για το ποιος πληρωνει τη νυφη, υπαρχει ο πτωχευτικος κωδικας, κ δεν νομιζω οτι αναγραφεται καπου οτι πληρωνουμε ολοι. Edited Μάιος 27 , 2015 by [email protected]
alej Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2015 http://www.efsyn.gr/arthro/ypertimologiseis-ypsoys-104-ekat-eyro-stin-egnatia-odo ''Σημαντικές υπερτιμολογήσες στην Εγνατία Οδό, που σημαίνουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ζημιά για το ελληνικό Δημόσιο, αποκαλύπτουν οι πρώτοι έλεγχοι των συμβάσεων του έργου, τις οποίες περνάει ήδη από ενδελεχή έλεγχο το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων.Σε έλεγχο που έγινε πριν από δυο μήνες από τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε τρεις εργολαβίες της Εγνατίας Οδού, αποκαλύφθηκαν υπερτιμολογήσεις, συνολικού ύψους 104 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, πρόκειται για συμβάσεις που αφορούσαν τα τμήματα Παναγία-Γρεβενά, Δερβένι-Σέρρες-Προμαχώνας και Αρδάνιο-Ορμένιο που είχαν κατασκευαστεί από τις εταιρείες ΑΤΤΙΚΑΤ και Παντεχνική.Το πρόβλημα που δημιουργείται τώρα για το υπουργείο, προκύπτει από το γεγονός ότι και οι δυο εταιρείες έχουν «υπαχθεί» στο άρθρο 99 και αναζητούνται οι νομικοί τρόποι για να επιστρέψουν τα χρήματα στα δημόσια ταμεία.Πάντως, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, έδωσε εντολή στο Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων να προχωρήσουν σε εξονυχιστικό έλεγχο και των υπόλοιπων συμβάσεων της Εγνατίας Οδού, καθώς, όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Γιώργος Δέδες, «υπάρχουν υποψίες και για άλλες συμβάσεις» και θα αναζητηθούν και ποινικές ευθύνες.'' Τα παραπάνω τα μεταφέρω μπας και καταλάβετε κάποιοι σε τι σύστημα ζείτε και πως λειτουργεί.
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2015 Ευχαριστούμε που μας άνοιξες τα μάτια. Είδαμε το φως το αληθινό με νέες παρωπίδες!!!!!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα