Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ριζική αναπροσαρμογή της φορολόγησης και ταξινόμησης των αυτοκινήτων προωθεί το υπουργείο Οικονομικών, με στόχο ένα δικαιότερο σύστημα απόδοσης φόρων για τα Ι.Χ.

 

Το υπουργείο ανακοίνωσε το πρωί ότι στην προσπάθειά του για τη δημιουργία και παγίωση μιας δικαιότερης και αποτελεσματικότερης φορολόγησης των αυτοκινήτων και ενός γενικότερου εξορθολογισμού του τομέα της αυτοκίνησης, σχεδιάζει:

 

1. Κατάργηση του κριτήριου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους. Αντί γι’ αυτό προτείνεται υπολογισμός της φορολογίας στη βάση της λιανικής τιμής (προ φόρων), με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης.

 

2. Καταβολή ΦΠΑ, έλεγχο στοιχείων και υπαγωγή στις διατάξεις της σχετικής φορολογίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.

 

3. Θέσπιση αντικινήτρων στην κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων (π.χ. για οχήματα άνω της 20ετίας) με ένα «τέλος περιβάλλοντος».

 

4. Αντικατάσταση του συστήματος απόσυρσης από ένα δικαιότερο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς.

 

5. Ανάλογη προσαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης σχετικά με τα αυτοκίνητα.

 

6. Αλλαγή του τρόπου ελέγχου ανασφάλιστων και ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων (π.χ. με ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων τους).

 

Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται πως στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο Οικονομικών προγραμματίζει συναντήσεις με τους φορείς του χώρου της αυτοκίνησης προκειμένου και αυτοί να συνεισφέρουν με τις δικές τους προτάσεις στη διαμόρφωση του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.

 

Πηγή: http://www.efsyn.gr/...isi-aytokiniton

 

Click here to view the είδηση

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Επανερχόμαστε στο παληό γνωστό σύστημα, όπου το κάθε αυτοκίνητο κοστίζει π.χ. 1000 € και :

 

1. Θέλετε στο αυτοκίνητό σας ρόδες ?   5.000€

2. Θέλετε τιμόνι?                                     2.000€

.............................

 

και λοιπά πολλά................

Δημοσιεύτηκε

Όχι, κατά την αγορά θα βάζεις ότι χειρότερο υπάρχει και αμέσως θα τα αντικαθιστάς όλα με after market αλλά θα κρατάς και τα γνήσια για τους ελέγχους του κτέο, ρισκάροντας βέβαια να σε πιάσει πουθενά η τροχαία.

Δημοσιεύτηκε

Αυτά μόνο οι γερμανικοί κουβάδες τα έκαναν και οι ψωριάρηδες ελληναράδες τα πλήρωναν .

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

Καλά εγώ σε άλλο site διάβασα οτι θα υπάρξει θέσπιση τελών κυκλοφορίας σε νέα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Οτι να ναι με τα φορολογικά νέα εχτές.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Εννοείς ότι καταργείται η απαλλαγή στα επόμενα υβριδικά που θα κυκλοφορήσουν?

 

Και ποιά τιμή θα λαμβάνεται υπόψι για τον υπολογισμό της αξίας του αυτοκινήτου? Αυτή όταν πρωτοκυκλοφόρησε? Αυτή που το αγόρασε ο σημερινός ιδιοκτήτης? (που μπορεί να είναι και μηδενική)? Αυτή που πουλιέται τώρα το ίδιο μοντέλο? (Κι αν έχει πάψει να κυκλοφορεί)? Αυτή που πραγματικά αξίζει το συγκεκριμένο όχημα, μειωμένη αν είναι φθαρμένο, αυξημένη αν έχει υποστεί βελτιώσεις?

 

Πιστεύω ότι το κριτήριο φορολόγησης θα 'πρεπε να είναι ο όγκος και το βάρος του οχήματος. Δηλαδή κριτήρια που σχετίζονται με το χώρο που πιάνεις στο δρόμο και τη βλάβη που προκαλείς στο οδόστρωμα. Το πόσα άλογα βγάζει η μηχανή, πόσο ακριβά είναι τα καθίσματα κλπ το φορολογείσαι όταν τα αγόρασες και κάθε φορά που βάζεις βενζίνη. Τί παραπάνω προσφέρει το κράτος στον ιδιοκτήτη μιας μερσεντές ώστε να πρέπει αυτός να φορολογηθεί περισσότερο?

Edited by georgios_m
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

81161-DSC00032.JPG

 

Τα έχω ξαναπεί, σε ένα τόσο αβέβαιο φορολογικό περιβάλλον (να μη μιλήσω για τα υπόλοιπα), η λύση είναι μία: ποδηλατάκι. Και οικονομικό, και άκρως αθλητικό, πλέον και στην αιχμή της τεχνολογίας :mrgreen::idea:

Edited by Ghostrider
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

1. Κατάργηση του κριτήριου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση της φορολόγησής τους. Αντί γι’ αυτό προτείνεται υπολογισμός της φορολογίας στη βάση της λιανικής τιμής (προ φόρων), με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης.

αρα  αύξηση...νο  1

2. Καταβολή ΦΠΑ, έλεγχο στοιχείων και υπαγωγή στις διατάξεις της σχετικής φορολογίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τα οποία προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.

αρα αυξηση νο 2

3. Θέσπιση αντικινήτρων στην κυκλοφορία παλαιών και ρυπογόνων οχημάτων (π.χ. για οχήματα άνω της 20ετίας) με ένα «τέλος περιβάλλοντος».
αρα  επιβαρυνση   νο  3, για οσους τολμουν να κυκλοφορουν με τα παληα...αντι να δινουν τα λεφτα τους -οσα τους απεμειναν- για να αυξησουν οι θεσμοι τις πωλησεις των αυτοκινητων τους

4. Αντικατάσταση του συστήματος απόσυρσης από ένα δικαιότερο σύστημα φορολόγησης το οποίο θα επιδοτεί τα οχήματα χαμηλής τιμής αγοράς.
[δικαιοτερο σημαινει παντοτε...ακριβοτερο]

5. Ανάλογη προσαρμογή των τεκμηρίων διαβίωσης σχετικά με τα αυτοκίνητα.
αναπροσαρμογη σημαινει παντοτε  "αυξηση"

6. Αλλαγή του τρόπου ελέγχου ανασφάλιστων και ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων (π.χ. με ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων τους)....

 

[αυτο εχει ξεφυγει απο αλλες εξαγγελιες...τα ξαναβαλαν για να γεμισουν τον χωρο..]

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.