Engineer Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Πρόκειται για ένα υπερελαφρό αεροσκάφος μόλις 200 κιλά, με κινητήρα μόλις 46 ίππων, μονοθέσιο, που μοιάζει με μαχητικό (άλλωστε τα περισσότερα μέρη του είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο αεροναυπηγικής ) με πολλές καινοτόμους σχεδιασμούς σε παγκόσμια κλίμακα (οι λεπτομέρειες του σχεδίου του τείνει σε τεχνολογία STEALTH) και μάλιστα για αυτό το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει δεχθεί πάρα πολλά email και τηλεφωνήματα από αμερικανικές εταιρείες που επιθυμούν να το αξιοποιήσουν εμπορικά. Ηδη κατασκευάζεται σε πωλούμενα κιβώτια «κιτ» που συναρμολογούνται! Ο Γιώργος Ηλιόπουλος, ο κατασκευαστής από την Φλώρινα, δεν είναι αεροναυπηγός, ούτε μηχανικός αεροσκαφών, ούτε καν τεχνικός οποιασδήποτε ειδικότητας.... Απλά είναι Αστυνομικός...με πάθος και μεράκι όμως για την αεροπλοία...Είναι και ο πρόεδρος της αερολέσχης Φλώρινας! Η Πολεμική Αεροπορία, του επεφύλαξε θερμή υποδοχή...αλλά μέχρι εκεί...γιατί το κράτος που θα έπρεπε να έχει ήδη κινηθεί, απλά δεν κινήθηκε . Φανταστείτε, ότι για να πάρει άδεια να πετάξει από τις Ελληνικές αρχές είδε και απόειδε ο κατασκευαστής, με αποτέλεσμα να απευθυνθεί στην Ιταλία. Ναί, στην Ιταλία, γιαυτό και τα διακριτικά ''νηολόγησής'' του φέρουν στα αρχικά το γράμμα ''Ι-Α281'' ! Αμερικανικές εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για εμπορική αξιοποίηση του αεροπλάνου. Να πάμε όμως και στο ιστορικό της αεροναυπηγικής στη Φλώρινα, από τον Γιώργο Ηλιόπουλο: Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε κάποιο ειδικό σχετικό κατάστημα στον Καναδά, κάποιος του έδωσε την ιδέα να προχωρήσει στην κατασκευή ενός αεροπλάνου, όχι με τα συνήθη υλικά, αλλά με απλά, καθημερινά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας. 1) Το πρώτο λοιπόν αεροπλάνο που κατασκεύασε ήταν ξύλινο και μάλιστα... ανακυκλώσιμο, αφού τα ξύλα που χρησιμοποίησε για την κατασκευή του προέρχονταν από τα παλιά του έπιπλα, το κάθισμα που τοποθέτησε στη θέση του οδηγού ήταν ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τα μηχανικά του μέρη προήλθαν από έναν παλιό κινητήρα αυτοκινήτου. Όπως ο ίδιος έχει πει, για να καταφέρει να ολοκληρώσει την κατασκευή του «Λυγκιστή», όπως είναι το όνομα του εν λόγω αεροπλάνου, χρειάστηκε να ξεπεράσει και το φόβο του και τον εαυτό του, καθώς το εγχείρημά του κινδύνευε να χαρακτηριστεί ως μία φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο. Πάντως, μόλις ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου του αεροπλάνου και θεωρώντας ότι έχει εκπληρώσει το όνειρό του, δήλωνε πώς δεν θα επιχειρούσε κάτι ανάλογο στο μέλλον, ακόμη και αν του έδιναν 1εκ. ευρώ. Το μικρόβιο όμως του είχε μπει και κάτι μέσα του του έλεγε να συνεχίσει. 2) Και το έκανε κατασκευάζοντας ένα δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Μάλιστα, όταν πέταξε, η χαρά του, όπως λέει ο ίδιος ήταν τόσο μεγάλη που κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή. 3) Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων», όπως το ονόμασε, έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες!! Κι όχι μόνον αυτό, το νέο μοντέλο πουλιέται ήδη! Πηγή: http://www.topontiki...-aitheres-video Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
genesis Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Συγχαρητήρια! Σε ευχαριστούμε μόνο και μόνο γιατί μας κάνεις να πιστεύουμε ότι υπάρχει ακόμη ελπίδα.... 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 (edited) Να δώσω κι εγώ τα θερμά μου συγχαρητήρια στον άνθρωπο αυτό, τον ήρωα θα έλεγα, διότι μέσα σε μια κατάσταση γενικής αδιαφορίας και απαξίωσης σκέφθηκε και έπραξε με άριστα αποτελέσματα. Να υπενθυμίσω ότι πριν 8 περίπου χρόνια μια ομάδα τελειόφοιτων της σχολής Αεροναυπηγών του Πανεπ. Πατρών διακρίθηκε σε Ευρωπαϊκό διαγωνισμό και μια σειρά άλλες διακρίσεις που έχουν λάβει ομάδες καθηγητών και τελειόφοιτων των Ελληνικών Πολυτεχνείων και ΤΕΙ καθώς και πάρα πολλές άλλες τεχνικές εφευρέσεις ανθρώπων που δεν έχουν έναν αντίστοιχο τίτλο σπουδών. Όμως αυτές οι διακρίσεις είναι πάρα πολύ λίγες σε σχέση με τον αριθμό των μηχανικών που αποφοιτούν και δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και αυτό πιστεύω ότι είναι το μεγαλύτερο αγκάθι της Ελληνικής παραγωγής. Edited Μάιος 26 , 2015 by Konstantinos IB 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Αυτές είναι όμορφες ειδήσεις, έχουμε συνηθίσει στην μαυρίλα και στην απαξίωση.Μπράβο στον δημιουργό για την υπομονή και την δουλειά που έχει βάλει ώστε να φέρει εις πέρας ένα τέτοιο εγχείρημα.Συγχαρητήρια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMITRIS80 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Πολλά μπράβο για το όραμα, την επιμονή και την αποτελεσματικότητα του δημιουργού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Το πουλάει σε κιτ. Έξυπνη κίνηση, έτσι γλιτώνει από όλους τους νόμους περί πιστοποιήσεων και υποχρεώσεων. Έτσι το μπαλάκι πηγαίνει στον αγοραστή ο οποίος θα πρέπει να περάσει την διαδικασία πιστοποίησης για να μπορέσει να το πετάξει. Πολλοί συμφοιτητές (ειδικότητας αεροναυπηγού) θέλαμε να φτιάξουμε δικά μας αλλά κολλάγαμε στις διαδικασίες. Με μια απλή κίνηση ο κατασκευαστής του "αρχων" προσπέρασε την γραφειοκρατία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Και το κόστος αυτού 14.650€ χωρίς να υπολογίζεται η τιμή του κινητήρα, των οργάνων και των ηλεκτρονικών συστημάτων πλοήγησης http://www.aerosports.gr/index.php/links Link to comment Share on other sites More sharing options...
JEK Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Εγώ θαύμασα και τον νεαρό πιλότο με το πλατύ χαμόγελο! Είναι ο ίδιος ο κατασκευαστής; Δεν διευκρινίζεται αυτό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 (edited) Το πουλάει σε κιτ. Έξυπνη κίνηση, έτσι γλιτώνει από όλους τους νόμους περί πιστοποιήσεων και υποχρεώσεων. Έτσι το μπαλάκι πηγαίνει στον αγοραστή ο οποίος θα πρέπει να περάσει την διαδικασία πιστοποίησης για να μπορέσει να το πετάξει. Με ενδιαφέρει αυτή η άποψη (μια και είμαστε της ίδιας ειδικότητας) και θα την εξετάσω. Δηλαδή αν πουλήσεις κάτι σε κιτ την ευθύνη για την αδειοδότηση της κυκλοφορίας της συσκευής την έχει αυτός που θα συναρμολογήσει το κιτ; Δεν το ήξερα αυτό. Αν είναι έτσι τότε απευθύνεται σε ένα περιορισμένο κοινό, φίλων της ερασιτεχνικής πτήσης, (αερολεσχών κλπ) οι οποίοι όμως...που μπορούν να στηριχθούν για να πετάξουν με το αεροπλανάκι τους; Πρέπει να κάνουν κι αυτοί το ίδιο, να βγάλουν άδεια πτήσης από το Ιταλικό ή κάποιο άλλο κράτος με ευνοϊκότερη νομοθεσία. Είναι ο ίδιος ο κατασκευαστής; Δεν διευκρινίζεται αυτό. Απ' ότι κατάλαβα ναι. Edited Μάιος 26 , 2015 by Konstantinos IB Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2015 Ο δημιουργός λέει ότι είναι αστυνομικός και πρόεδρος της αερολέσχης που μετά από την επίσκεψη στον Καναδά κτλ κτλ κτλ αποφάσισε να κατασκευάσει το αεροσκάφος. Ο νεαρός πιλότος μου φαίνεται ότι είναι πολύ μικρός για να έχει κάνει όλα αυτά τα πράγματα κιόλας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα