Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

"Με τις υπάρχουσες συμβάσεις οι αυτοκινητόδρομοι δεν βγαίνουν. Αυτή τη στιγμή έχουμε τέσσερις που έχουν αναθεωρηθεί και μία -τον Μορέα- που δεν έχει. Στους τέσσερις αυτούς δρόμους όμως έχει παρατηρηθεί συνεχής μείωση κυκλοφοριακού φόρτου, έχει μειωθεί το φυσικό αντικείμενο και υπάρχει μια κοινωνία που βρίσκεται σε απόγνωση επειδή δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα έργα" ανέφερε μεταξύ άλλων ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο "Πρώτο Θέμα".

 

Για να προσθέσει ότι "Επίσης έχουμε παρατηρήσει και πολλές συμπτώσεις. Mία είναι ότι είχε προβλεφθεί από τις αρχικές συ΅βάσεις ότι οι αρχαιολογικές εργασίες και οι απαλλοτριώσεις θα τελείωναν σε χρόνο που δεν υπάρχει πουθενά - ούτε στο εξωτερικό. Το παράδοξο είναι ότι πριν από 1,5 χρόνο που αναθεωρήθηκαν τα έργα -και ήταν γνωστό σε όλους ποιες περιοχές έχουν αντίστοιχες εκκρε΅ότητες- πάλι δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη, με αποτέλεσμα να μην παραδοθούν, όπως προβλεπόταν, στο τέλος αυτής της χρονιάς. Ενώ λοιπόν στις συμβάσεις οι τράπεζες κατάφεραν να πετύχουν καλύτερες και διασφαλισμένες αμοιβές, περιορίζοντας το φυσικό αντικείμενο των έργων και αυξάνοντας ταυτόχρονα τη δημόσια συμμετοχή, δεν προέβλεψαν ειδικές παραγράφους σε όλα τα υπόλοιπα (αρχαιολογικά, απαλλοτριώσεις, σημεία διασταύρωσης με σιδηρόδρομο, μεταφορές δικτύων). Αυτό όμως τώρα προκαλεί πολύ μεγάλο κόστος στα έργα και θα αποτελέσει νέο πεδίο διεκδικήσεων των παραχωρησιούχων το αμέσως επόμενο διάστημα. Εκτιμούμε ότι αυτές οι συμβάσεις δεν είναι καλές ούτε για τη χώρα, ούτε για την κοινωνία, αλλά ούτε και για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας."

 

Τέλος, είπε ότι "Οι τράπεζες και οι παραχωρησιούχοι διασφάλισαν τη χρηματοδότηση των έργων και τα κέρδη τους. Αυτός που δεν έκανε το ίδιο ήταν το Ελληνικό Δημόσιο. Αυτό που λέω είναι απλό. Αν μπορούν οι τράπεζες και οι παραχωρησιούχοι να εξηγήσουν στην ελληνική κοινωνία πως μπορούν να μη χρησιμοποιούν τους αυτοκινητοδρόμους, είναι καλό να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να εξηγήσουν, για παράδειγμα, πώς είναι λογικό να έχουμε επτά σταθ΅ούς σε έναν δή΅ο, πώς είναι δυνατόν οι κάτοικοι περιοχών να μην έχουν εναλλακτικές διελεύσεις και να σκοτώνεται ο κόσμος με τις νταλίκες στους παράδρομους και όλα τα άλλα δυσάρεστα που συμβαίνουν τα τελευταία 10 χρόνια στα έργα. Εκείνο που πρέπει να ξέρουν καλά σήμερα είναι ότι υπάρχει μια κυβέρνηση που θα είναι δίπλα στην κοινωνία και στις αντιδράσεις της. Ιδιαίτερα όταν υπάρχουν δίκαια αιτήματα για τους αυτοκινητόδρομους. Το ίδιο θα ισχύσει και για τα ολοκληρωμένα έργα της Αττικής Οδού και της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, με στόχο να υπάρξουν μειώσεις στα διόδια, χωρίς ό΅ως επιμήκυνση των συμβάσεων παραχώρησης όπως ίσως φαντάζονται κάποιοι".

 

Πηγή: http://www.buildnet....213&artid=15634

 

Click here to view the είδηση

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

H αρνητική ψήφος δεν πάει στον engineer , αλλά στον πρώην τεεάρχη υπουργό . Που ήταν το τεε σαν τεχνικός σύμβουλος της πολιτείας να συμβουλεύσει σωστά το δημόσιο ? Η αν τα πράγματα του φαίνονταν μιλημένα να τα καταγγείλει .

 

Τώρα παριστάνει την παρθένα ο σύμβουλος . Αλλά όπως πάντα είναι μωρή .

  • Upvote 4
Δημοσιεύτηκε

H αρνητική ψήφος δεν πάει στον engineer , αλλά στον πρώην τεεάρχη υπουργό . Που ήταν το τεε σαν τεχνικός σύμβουλος της πολιτείας να συμβουλεύσει σωστά το δημόσιο ? Η αν τα πράγματα του φαίνονταν μιλημένα να τα καταγγείλει .

 

Τώρα παριστάνει την παρθένα ο σύμβουλος . Αλλά όπως πάντα είναι μωρή .

 

 

 

BAS,

 

δεν εχει λογικη να "τιμωρειται" ο ...ταχυδρομος...για το "περιεχομενο"  του γραμματος.....

 

["τακτοποίησα"     την..."αυθαιρεσια" ...χωρις παραβολο...βεβαιως βεβαιως...] :smile: :-)

 

τις καλημερες μου

Δημοσιεύτηκε

μπραβο κ Σπίρτζη

περιμένατε να γίνετε υπουργός για να πείτε τα αυτονόητα

 

αλλα

 

1-αυτό το "κράτος είμαι ότι θέλω κάνω" με πρόσχημα το καλό κάθε τοπικής κοινωνίας αλλά που στην ουσία αποτελεί πελατειακή πολιτική    ,  δεν αντέχεται άλλο

 

2-το ΤΕΕ , οι επιτροπές , οι γραμματείες , οι αρχαιολογίες τόσα χρόνια τι έκαναν ; τίποτα .  γιατί τίποτα; ' α  εμάς δεν μας ρωτησαν' ή 'δεν ήταν τοτε στην αρμοδιοτητα μας τωρα που είναι θα τα κανουμε ολα'

 

3-η λύση είναι πολύ απλή και την ξέρει όλος κόσμος: μπαίνεις στον αυτοκινητόδρομο κόβεις ενα χαρτάκι που λέει απο που μπηκες και τι ώρα , βγαίνεις απο τον αυτοκινητόδρομο δίνεις το χαρτάκι πληρώνεις τα χιλιομετρα που σου αναλογούν και πας στο καλό

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Σπίρτζης (21/04/2015) : Ζητούμε μείωση τιμών διοδίων.

Σπίρτζης (02/06/2015) : Με τις υπάρχουσες συμβάσεις οι αυτοκινητόδρομοι δεν βγαίνουν.

 

Αυτόν τον άνθρωπο κάποιοι από εσάς τον ψηφίσατε, εκεί πρέπει να αναζητηθούν οι ευθύνες!

Αυτός κάνει αυτό που ξέρει, κάποιοι από εσάς όμως τον βάλατε σε αυτές τις θέσεις.

Καιρός λοιπόν για ανάληψη ευθυνών!

  • Upvote 5
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σπίρτζης (21/04/2015) : Ζητούμε μείωση τιμών διοδίων.

Σπίρτζης (02/06/2015) : Με τις υπάρχουσες συμβάσεις οι αυτοκινητόδρομοι δεν βγαίνουν.

 

 

ξέχασες κι αυτό (18/5/15)

http://www.michanikos.gr/topic/43065-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF/

 

Déjà_vu

άραγε πόσες φορές θα γίνουν δηλώσεις?

Edited by imhotep

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.