Engineer Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 "Με τις υπάρχουσες συμβάσεις οι αυτοκινητόδρομοι δεν βγαίνουν. Αυτή τη στιγμή έχουμε τέσσερις που έχουν αναθεωρηθεί και μία -τον Μορέα- που δεν έχει. Στους τέσσερις αυτούς δρόμους όμως έχει παρατηρηθεί συνεχής μείωση κυκλοφοριακού φόρτου, έχει μειωθεί το φυσικό αντικείμενο και υπάρχει μια κοινωνία που βρίσκεται σε απόγνωση επειδή δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα έργα" ανέφερε μεταξύ άλλων ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο "Πρώτο Θέμα". Για να προσθέσει ότι "Επίσης έχουμε παρατηρήσει και πολλές συμπτώσεις. Mία είναι ότι είχε προβλεφθεί από τις αρχικές συ΅βάσεις ότι οι αρχαιολογικές εργασίες και οι απαλλοτριώσεις θα τελείωναν σε χρόνο που δεν υπάρχει πουθενά - ούτε στο εξωτερικό. Το παράδοξο είναι ότι πριν από 1,5 χρόνο που αναθεωρήθηκαν τα έργα -και ήταν γνωστό σε όλους ποιες περιοχές έχουν αντίστοιχες εκκρε΅ότητες- πάλι δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη, με αποτέλεσμα να μην παραδοθούν, όπως προβλεπόταν, στο τέλος αυτής της χρονιάς. Ενώ λοιπόν στις συμβάσεις οι τράπεζες κατάφεραν να πετύχουν καλύτερες και διασφαλισμένες αμοιβές, περιορίζοντας το φυσικό αντικείμενο των έργων και αυξάνοντας ταυτόχρονα τη δημόσια συμμετοχή, δεν προέβλεψαν ειδικές παραγράφους σε όλα τα υπόλοιπα (αρχαιολογικά, απαλλοτριώσεις, σημεία διασταύρωσης με σιδηρόδρομο, μεταφορές δικτύων). Αυτό όμως τώρα προκαλεί πολύ μεγάλο κόστος στα έργα και θα αποτελέσει νέο πεδίο διεκδικήσεων των παραχωρησιούχων το αμέσως επόμενο διάστημα. Εκτιμούμε ότι αυτές οι συμβάσεις δεν είναι καλές ούτε για τη χώρα, ούτε για την κοινωνία, αλλά ούτε και για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας." Τέλος, είπε ότι "Οι τράπεζες και οι παραχωρησιούχοι διασφάλισαν τη χρηματοδότηση των έργων και τα κέρδη τους. Αυτός που δεν έκανε το ίδιο ήταν το Ελληνικό Δημόσιο. Αυτό που λέω είναι απλό. Αν μπορούν οι τράπεζες και οι παραχωρησιούχοι να εξηγήσουν στην ελληνική κοινωνία πως μπορούν να μη χρησιμοποιούν τους αυτοκινητοδρόμους, είναι καλό να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να εξηγήσουν, για παράδειγμα, πώς είναι λογικό να έχουμε επτά σταθ΅ούς σε έναν δή΅ο, πώς είναι δυνατόν οι κάτοικοι περιοχών να μην έχουν εναλλακτικές διελεύσεις και να σκοτώνεται ο κόσμος με τις νταλίκες στους παράδρομους και όλα τα άλλα δυσάρεστα που συμβαίνουν τα τελευταία 10 χρόνια στα έργα. Εκείνο που πρέπει να ξέρουν καλά σήμερα είναι ότι υπάρχει μια κυβέρνηση που θα είναι δίπλα στην κοινωνία και στις αντιδράσεις της. Ιδιαίτερα όταν υπάρχουν δίκαια αιτήματα για τους αυτοκινητόδρομους. Το ίδιο θα ισχύσει και για τα ολοκληρωμένα έργα της Αττικής Οδού και της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, με στόχο να υπάρξουν μειώσεις στα διόδια, χωρίς ό΅ως επιμήκυνση των συμβάσεων παραχώρησης όπως ίσως φαντάζονται κάποιοι". Πηγή: http://www.buildnet....213&artid=15634 Click here to view the είδηση 1 1
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 H αρνητική ψήφος δεν πάει στον engineer , αλλά στον πρώην τεεάρχη υπουργό . Που ήταν το τεε σαν τεχνικός σύμβουλος της πολιτείας να συμβουλεύσει σωστά το δημόσιο ? Η αν τα πράγματα του φαίνονταν μιλημένα να τα καταγγείλει . Τώρα παριστάνει την παρθένα ο σύμβουλος . Αλλά όπως πάντα είναι μωρή . 4
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 H αρνητική ψήφος δεν πάει στον engineer , αλλά στον πρώην τεεάρχη υπουργό . Που ήταν το τεε σαν τεχνικός σύμβουλος της πολιτείας να συμβουλεύσει σωστά το δημόσιο ? Η αν τα πράγματα του φαίνονταν μιλημένα να τα καταγγείλει . Τώρα παριστάνει την παρθένα ο σύμβουλος . Αλλά όπως πάντα είναι μωρή . BAS, δεν εχει λογικη να "τιμωρειται" ο ...ταχυδρομος...για το "περιεχομενο" του γραμματος..... ["τακτοποίησα" την..."αυθαιρεσια" ...χωρις παραβολο...βεβαιως βεβαιως...] :-) τις καλημερες μου
st2 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 μπραβο κ Σπίρτζη περιμένατε να γίνετε υπουργός για να πείτε τα αυτονόητα αλλα 1-αυτό το "κράτος είμαι ότι θέλω κάνω" με πρόσχημα το καλό κάθε τοπικής κοινωνίας αλλά που στην ουσία αποτελεί πελατειακή πολιτική , δεν αντέχεται άλλο 2-το ΤΕΕ , οι επιτροπές , οι γραμματείες , οι αρχαιολογίες τόσα χρόνια τι έκαναν ; τίποτα . γιατί τίποτα; ' α εμάς δεν μας ρωτησαν' ή 'δεν ήταν τοτε στην αρμοδιοτητα μας τωρα που είναι θα τα κανουμε ολα' 3-η λύση είναι πολύ απλή και την ξέρει όλος κόσμος: μπαίνεις στον αυτοκινητόδρομο κόβεις ενα χαρτάκι που λέει απο που μπηκες και τι ώρα , βγαίνεις απο τον αυτοκινητόδρομο δίνεις το χαρτάκι πληρώνεις τα χιλιομετρα που σου αναλογούν και πας στο καλό 1
alej Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 Σπίρτζης (21/04/2015) : Ζητούμε μείωση τιμών διοδίων. Σπίρτζης (02/06/2015) : Με τις υπάρχουσες συμβάσεις οι αυτοκινητόδρομοι δεν βγαίνουν. Αυτόν τον άνθρωπο κάποιοι από εσάς τον ψηφίσατε, εκεί πρέπει να αναζητηθούν οι ευθύνες! Αυτός κάνει αυτό που ξέρει, κάποιοι από εσάς όμως τον βάλατε σε αυτές τις θέσεις. Καιρός λοιπόν για ανάληψη ευθυνών! 5
littledragon Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 Τι γίνεται με το λογιστικό έλεγχο στα «μεγάλα έργα»;Μια επιστολή με αφορμή συνέντευξη του αν. υπουργού Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων, Χρ. Σπίρτζη
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2 , 2015 (edited) Σπίρτζης (21/04/2015) : Ζητούμε μείωση τιμών διοδίων. Σπίρτζης (02/06/2015) : Με τις υπάρχουσες συμβάσεις οι αυτοκινητόδρομοι δεν βγαίνουν. ξέχασες κι αυτό (18/5/15) http://www.michanikos.gr/topic/43065-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B8%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF/ Déjà_vu άραγε πόσες φορές θα γίνουν δηλώσεις? Edited Ιούνιος 2 , 2015 by imhotep
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα