ΑΛΙΚΗ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2015 Μετα απο την ενταξη του αυθαιρετου στο νεο νομο εγιναν πληρωμες δοσεων με προηγουμενο κωδικο πληρωμης.(λαθος κωδικος) Οσες συναλλαγες εγιναν με αναληψη ποσου μεσα απο ποσο που υπηρχε μεσα στην τραπεζα κ φαινοταν αριθμος τραπεζεις μετα σπο μερικες μερες επιστρεφοταν το ποσο.Ομως εχουν γινει κ καποιες πληρωμες χωρις την χρηση αριθμου τραπεζης αλλα με χρηματα που ειχε ο ιδιοκτητης στην τσεπη του οποτε στο λαθος που υπηρχε το συστημα δεν ειχε καποιο αριθμο βιβλιαροου να τα στειλει.Αυτα τα χρηματα με ποιο τμημα μπορω να επικοινωνησω για να επιστραφουν.Επισης εχουμε ολα τα αποδειχτικα πληρωμης.θα χαθουν?
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2015 .Ομως εχουν γινει κ καποιες πληρωμες χωρις την χρηση αριθμου τραπεζης αλλα με χρηματα που ειχε ο ιδιοκτητης στην τσεπη του οποτε στο λαθος που υπηρχε το συστημα δεν ειχε καποιο αριθμο βιβλιαροου να τα στειλει.Αυτα τα χρηματα με ποιο τμημα μπορω να επικοινωνησω για να επιστραφουν.Επισης εχουμε ολα τα αποδειχτικα πληρωμης.θα χαθουν? Ο πελάτης σου θα πρέπει να απευθυνθεί στην Τράπεζα στην οποία πλήρωσε τοις μετρητοίς και εκείνη θα τα βρει (μπαίνουν σε ειδικό λογαριασμό που τηρεί η κάθε τράπεζα)
ΑΛΙΚΗ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2015 (edited) Πηρα τηλ στο πρασινο ταμειο κ μου ειπαν εμεις διαχειριχομαστε τα χρηματα αυθαιρετον αλλα δεν ξερουμε τι γινεται αυτη περιπτωση παρε τηλ ΥΠΕΚΑ.Καλουμε ΥΠΕΚΑ κ μας λεει καλεστε ΤΕΕ.ΤΕΕ δεν το σηκωναναν.Η Τραπεζα μας να επικοινωνησουμε με υπηρεσια αυτοι δεν μπορουν να κανου κατι....στο googleπου εγραψα για επιστρφη χρηματων.....ελεγε οτι γπαρχη....ολικη κ μερικη....κ απευθυνομαστε τραπεζα κ τις προσκομουμε αποδεικτικα πληρωμης κ καποια αλλα... Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας. Σας το έχουμε ζητήσει κι άλλη φορά και δεν θα ζητηθεί ξανά.Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες ΣυμμετοχήςDidonis Edited Ιούνιος 3 , 2015 by Didonis
pipakos Δημοσιεύτηκε yesterday at 02:22 μμ Δημοσιεύτηκε yesterday at 02:22 μμ (edited) Παρόμοια περίπτωση δέκα χρόνια μετά, είχα δώσει έναν RF κωδικό πληρωμής για την πληρωμή του προστίμου δήλωσης 4495 εφάπαξ σε έναν πελάτη. Μετά από δεύτερη αυτοψία προσθέτω άλλη μία παράβαση η οποία ανέβασε λίγο το πρόστιμο. Περνάω τις αλλαγές στο πληροφοριακό σύστημα και βγάζω νέο διαφορετικό κωδικό πληρωμής RF με νέο αυξημένο ποσό πληρωμής και τον δίνω πάλι στον πελάτη. Περνάνε από τότε άλλες 5 μέρες και ο πελάτης πηγαίνει στην τράπεζα Πειραιώς να πληρώσει όπου μπερδεύεται και πληρώνει με τον παλιό κωδικό πληρωμής στο μηχάνημα με την κάρτα του, η οποία προφανώς είναι συνδεδεμένη με κάποιον τραπεζικό του λογαριασμό που τηρεί εκεί. Καθότι μεγάλος σε ηλικία τον βοηθάει σύμφωνα με τα λεγόμενά του ο υπάλληλος της τράπεζας να κάνει την πληρωμή. Διαπιστώνουμε σήμερα τρεισήμισι περίπου μήνες μετά ότι προφανώς αυτή η πληρωμή δεν έχει ενημερωθεί στο σύστημα, καθότι ο κωδικός πληρωμής αλλά και το ποσό έχει αλλάξει. Τι πρέπει να κάνει ο πελάτης; Να πάει στην τράπεζα να δει αν τα χρήματα αυτά έχουν επιστραφεί στο λογαριασμό του (δυστυχώς δεν έχει e-banking); Αν δεν έχουν επιστραφεί θα πρέπει να γίνει κάποιο αίτημα επιστροφής, αλλά που; στην τράπεζα; στο πράσινο ταμείο; κάπου αλλού; Του είπα να δει με την κάρτα του στο ΑΤΜ τις τελευταίες συναλλαγές αλλά έχει κάνει πολλές από τότε και δεν θα φαίνεται η επίμαχη, ούτε θυμάται το υπόλοιπο που είχε ο λογαριασμός του για να βγει άκρη μέσω μιας απλής ερώτησης υπολοίπου. Του είπα να πάει στην τράπεζα να ρωτήσει και να με ενημερώσει. Θεωρώ αυτονόητο ότι αυτά τα χρήματα δεν θα έχουν χαθεί. Έχει τύχει σε κανέναν; Edited yesterday at 02:23 μμ by pipakos
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα