GabeR Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Στην Αθήνα λείπει κυρίως το πράσινο κι όχι τα αυτοκίνητα. Όσο για το κυκλοφοριακό, το τραμ στην Πανεπιστημίου είναι καλύτερη λύση από τα αυτοκίνητα στην Πανεπιστημίου. Να μη μιλήσουμε για το θόρυβο και την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcgeo Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Και κλααααμα οι "ευεργέτες"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Αν και θα ήθελα να υπάρχουν οι ευεργέτες , οι μεγαλομανίες του παρελθόντος δεν είναι λύση γιά την πόλη . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasili Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 ok παρανομή η απόφαση του υπουργού και άκυρη η πρόταση επέμβασης στην πανεπιστημίου. Ναι μπορέι να έχει μυρια προβλήματα η συνολική πεζοδρόμηση. δε θα μπορούσε να ακολουθηθεί η πρόταση ως άξονας με τροποποίηση της προτινόμενης μελέτης ώστε και τα κυκλοφοριακά να βρουν εναλλακτική αλλά και μια αξιόλογη επέμβαση να γίνει ? όχι.... ακυρώνουμε γιατί γουστάρουμε να κυνηγάμε το γείτονα στα δικαστήρια.. για τον ίδιο λόγο πήρε περισσότερα χρόνια να κτιστεί το μουσείο της ακρόπολης από τον ίδιο τον παρθενώνα. Και ξαναλέω: μπορεί η αρχική πρόταση να έχει προβλήματα - προσωπικά έχω πολλές ενστάσεις με την νικήτρια πρόταση - , αλλά ταυτόχρονα η υφιστάμενη κατάσταση έχει πολλά περισσότερα προβλήματα. Κατάργηση δημιουργίκών προτάσεων χωρίς όμως εναλλακτικές λύσεις οδηγούν στο σύνηθες: να μη γίνεται ποτέ τίποτα. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcgeo Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2015 Μερικές φορές ακόμα και για φαινομενικά άριστες για το κοινό καλό προτάσεις υπεισέρχεται το "Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες..." Οι ανιδιοτελείς αποτελούν είδος προς εξαφάνιση! Link to comment Share on other sites More sharing options...
imhotep Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2015 λοιπόν, αν και δεν είναι εντελώς εντός θέματος αλλά επειδή υπονοούνται κάποια πράγματα σε κάποια μηνύματα να πω ότι η πλήρης πεζοδρόμηση ενός δρόμου με πεζοδρόμια πλάτους 6+6μ (εκτός διαπλατύνσεων σε προπύλαια κλπ.) είναι παράλογη και έργο βιτρίνας-προβολής και εκτός εξυπηρέτησης του κοινού καλού σε σύγκριση με τις ανάγκες κατασκευής στοιχειωδών πεζοδρομίων στα κάθετα στενά (π.χ. Μπενάκη) ή περιοχές του κέντρου με κίνηση πεζών (Ψυρρή και ευρύτερο τρίγωνο Αθηνάς-Πειραιώς-Μοναστηράκι) αλλά the public wants what the public gets 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMITRIS80 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2015 να πω ότι η πλήρης πεζοδρόμηση ενός δρόμου με πεζοδρόμια πλάτους 6+6μ (εκτός διαπλατύνσεων σε προπύλαια κλπ.) είναι παράλογη και έργο βιτρίνας-προβολής και εκτός εξυπηρέτησης του κοινού καλού σε σύγκριση με τις ανάγκες κατασκευής στοιχειωδών πεζοδρομίων στα κάθετα στενά (π.χ. Μπενάκη) ή περιοχές του κέντρου με κίνηση πεζών (Ψυρρή και ευρύτερο τρίγωνο Αθηνάς-Πειραιώς-Μοναστηράκι) Αυτό ακριβώς! Σίγουρα θα μπορούσε να υπάρξει μια διασπορά αυτών των χρημάτων σε πολλά μικρότερα έργα (επιδιόρθωση/διαπλάτυνση πεζοδρομίων, δημιουργία μικρών πεζόδρομων, φωτισμός,ασφαλτοστρώσεις) παρά σε ένα έργο μαμούθ. Εμένα προσωπικά τουλάχιστον, ως κάποιος που είναι όλη την ώρα στο κέντρο της πόλης και το περπατάω, αυτά μου λείπουν και όχι ένας αχανής πεζόδρομος/ πλατεία/ πάρκο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsworks Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2015 Σίγουρα θα μπορούσε να υπάρξει μια διασπορά αυτών των χρημάτων σε πολλά μικρότερα έργα (επιδιόρθωση/διαπλάτυνση πεζοδρομίων, δημιουργία μικρών πεζόδρομων, φωτισμός,ασφαλτοστρώσεις) παρά σε ένα έργο μαμούθ. Εμένα προσωπικά τουλάχιστον, ως κάποιος που είναι όλη την ώρα στο κέντρο της πόλης και το περπατάω, αυτά μου λείπουν και όχι ένας αχανής πεζόδρομος/ πλατεία/ πάρκο. Δίκιο έχεις, απλά μία σημείωση: από τα κάγκελα του Αβραμόπουλου και μετά, τα πεζοδρόμια στο πάνω-μισό-κυριλέ κομμάτι της Πανεπιστημίου έχουν φτιαχτεί καμμιά δεκαπενταριά φορές. Και άλλη μία σημείωση: μπορεί τα αυτοκίνητα να συνεχίσουν να ενοχλούν την Βουκουρεστίου, το Άττικα, το Ζόναρς και τα τραπεζικά μέγαρα, αλλά η Παιανία, η Παλλήνη, το Κορωπί και τα λοιπά Μεσόγεια θα συνεχίσουν εσαεί να τρώνε τα σκ@τ@ τους, αφού το μεγαλύτερο έργο της Περιφέρειας Αττικής, 92% ΕΣΠΑ, περίπου 60% ολοκληρωμένο, διακόπηκε. Και δεν είναι το μόνο έργο στην περιοχή. Ισοπαλία λοιπόν. (Την στιγμή μάλιστα που έχουν γεμίσει εφημερίδες & ραδιόφωνα με διαφημίσεις(!!!) του ΕΣΠΑ) Κρίμα που δεν έχει παίξει στις ειδήσεις (και κρίμα που δεν έχω το χρόνο να μαζέψω ειδησεογραφία να το ανεβάσω)... ... είπαμε, πρέπει να πληρωθούν μισθοί και συντάξεις... ... των βουλευτών. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jedi.Yannis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2015 Τα στενάκια στην Αθήνα είναι όντως πρόβλημα, όπως και το να φτάσεις γρήγορα στον προορισμό σου. Άντε και σε πήγε το ΤΡΑΜ/ΜΕΤΡΟ/Τραίνο στο κέντρο, αν θες άλλη μισή-μία ώρα περπάτημα δεν κάνεις δουλειά. Ένα δίκτυο με ποδήλατα ή ένα τοπικό μίνι-λεωφορείο χρειάζεται για τοπικές και όχι διαδημοτικές μετακινήσεις. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα