ευδοκιμος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2015 Γειας σας..ειμαι ενα νεο μελος στο φορουμ και μελλοντας φοιτητης.Εδω και μερες ψαχνω αρκετα για σχολη της αρεσκειας μου και μου προσελκησε τη προσοχη το τμημα ναυπηγων μηχανικων του ΤΕΙ Αθηνων. Απ΄οτι ειδα υπαρχει ενα αναλογο ΑΕΙ το οποιο τα μορια μου δεν επαρκουν για να περασω..θα επιθυμουσα να μου διελευκανετε μερικες σκεψεις μου περι επαγγελματικων δικαιωματων μεταξυ του αποφοιτου του συγκεκριμενου τμηματος του ΤΕΙ και του αντιστοιχου ΑΕΙ...Οταν θα αποφοιτησω θα ειμαι ικανος να ανταγωνιστω τον αποφοιτο του ΑΕΙ και θα μπορουσα να αποκτησω τα αντιστοιχα δικαιωματα με το ΑΕΙ μεσο καποιου μεταπτυχιακου?..Σας ευχαριστω εξ΄αρχης!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2015 Όχι δεν μπορεις. Προσπάθησε για ΑΕΙ Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
atsalovergas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 27 , 2015 (edited) Αν γουστάρεις και μπορείς κάνε το εξής: Επέλεξε την συντομότερου κύκλου σπουδών,δηλαδή την 4ετή σχολή ναυπηγών του ΤΕΙ και μετά επέλεξε αναλόγως τα εξής. α) Μεταπτυχιακό στα ναυτιλιακά β) 2ο πτυχίο στις σχολές εμπορικού ναυτικού. Σε όποια ναυτιλιακή και να πας μετά,σε οποιαδήποτε θέση,θα μετράς αλλιώς.... Θα το δεις και στην τσέπη σου,είναι από τους λίγους κλάδους που πληρώνουν αν είσαι καλός. Στα + οτι υπάρχει εξωστρέφεια. ΥΓ. Το σχεδιαστικό κομμάτι της ναυπηγικής επιστήμης ψιλοξέχασέ το μιας και δεν υπάρχει η κατάλληλη βιομηχανία να το υποστηρίξει στην χώρα μας. Edited Ιούνιος 28 , 2015 by atsalovergas Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 28 , 2015 O ναυπηγός είναι ναυτικός . Σημαίνει ταξίδια και ζωή στο εξωτερικό . Ετσι είναι η μόνη σχολή των μηχανικών τει που δεν έχει θέμα δικαιωμάτων , αφού συνήθως οι ναυπηγοί δουλεύουν σε μεγάλες εταιρείες . Εκεί μετράει ο κάθε επαγγελματίας . Πόσο καλός είναι και τι γνώσεις έχει . Αν λοιπόν είσαι κοσμοπολίτης και σου αρέσει να ζείς την ναυτική ζωή , τότε προχώρα άφοβα . Για την Ελλάδα και το θέμα των δικαιωμάτων , από την στιγμή που το χτίσιμο καινούργιων πλοίων είναι πρακτικά ανύπαρκτο , στις επισκευές και τις μετασκευές , έχεις πολλά δικαιώματα . Αλλά μπορείς να γίνεις και μέλος ξένου επιμελητηρίου και να δουλέψεις με ξένα δικαιώματα . Τα πλοία έχουν προπέλες και φεύγουν και οι ναυτικοί μαζί τους . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Nayphgos TE Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 14 , 2015 Οταν θα αποφοιτησω θα ειμαι ικανος να ανταγωνιστω τον αποφοιτο του ΑΕΙ και θα μπορουσα να αποκτησω τα αντιστοιχα δικαιωματα με το ΑΕΙ μεσο καποιου μεταπτυχιακου?..Σας ευχαριστω εξ΄αρχης!! Επαγγελματικα δικαιώματα ΟΧΙ. Μην ξεχνας οτι απο το ΕΜΠ περνουν επιπλεον δικαιωματα μηχανολογου/ηλεκτρολογου μηχανικου. Καποιο μεταπτυχιακο θα σε βοηθησει στο βιογραφικο σου αλλα δεν θα σου δωσει αλλα επαγγελματικα δικαιωματα Το καλύτερο που θα σου προτεινα ειναι να πας στο εξωτερικο(Αγγλια, Σκωτια,Ιταλια, Ολλανδια, ΗΠΑ) για να εχεις επαγγελματικα δικαιωματα που ειναι χρησιμα αν οχι απαραιτητα. οσο για τον BAS ο ναυπηγος δεν ειναι ναυτικος. Μπορει να γινει ... αυτο που λες στις επισκευές και τις μετασκευές , έχεις πολλά δικαιώματα . προκυπτει απο καπου? Καλό ειναι οταν δεν ειμαστε σιγουροι να μην αναφερουμε .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 15 , 2015 (edited) Νομίζω από ένα παλιό ΠΔ . Βάλε το ΠΔ των επαγγελματικών σου δικαιωμάτων να δούμε . Η φράση ο ναυπηγός είναι ναυτικός , οφείλεται στο γεγονός ότι ταξιδεύεις συχνά στα ναυπηγεία και στο εξωτερικό , κάτι που δεν κάνει κάποια άλλη ειδικότητα μηχανικού . Προφανώς τελειώνοντας το ΕΜΠ θα έχει περισσότερα δικαιώματα , αλλά μιά και εσύ είσαι εδώ και η δικιά σου ειδικότητα μας είναι γενικά άγνωστη , αφού λίγοι την έχουν , θα είχε ενδιαφέρον να μας κάνεις μια παρουσίαση , Βρήκα το ΒΔ 336/1973 που ισχύει μέχρι σήμερα Διάταγμα υπ’αριθμόν 336/1973 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ 'Εχοντας υπ' όψη: 1. Τις διατάξεις, του άρθρου 1 παρ. 1 του Ν. Δ. 4504/1966 «περί κυρώσεως Πράξεως του Υπουργικού Συμβουλίου και αποφάσεων του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και περί ρυθμίσεως θεμάτων των Δημοσίων Σχολών Υπομηχανικών . 2. Την υπ' αριθ. 3 από 5.3.69 γνωμοδότησίν του, διά των υπ' αριθ. 2256 / 24.2.68 και 20008 / 7.2.69 αποφάσεων του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, συγκροτηθέντος Συμβουλίου. 3. Την υπ' αριθ. 189/1973 γνωμοδότησιν του Συμβουλίου της Επικρατείας, προτάσει των Ημετέρων επί της Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ναυτιλίας, Μεταφορών και Επικοινωνιών Υπουργών αποφασίσαμεν και διατάσσομεν: 'Αρθρο 1 Τα επαγγελματικά δικαιώματα των mυχιούχων Ανωτέρων Σχολών Ναυπηγών καθορίζονται ως κάτωθι: α) Μελέτη και επίβλεψη κατασκευής επιβατηγών πλοίων κλασικού τύπου κατηγορίας 111 (α),περί ων το άρθρον 2 παρ. 2περίπτ. δ'του Κανονισμού του εγκριθέντος διά του Β. Δ/τος 611/1967 «περί εγκρίσεως Κανονισμού «περί στεγανής.... υποδιαιρέσεως και ευσταθείας επιβατηγών πλοίων σε περίπτωση βλάβης. β) Μελέτη και επίβλεψη κατασκευής φορτηγών γενικού και ειδικού φορτίου, ως και αλιευτικών πλοίων μήκους μέχρι 33 μέτρων (100 ποδών), μεταξύ καθέτων. γ) Μελέτη και επίβλεψη κατασκευής φορτηγίδων, σατίων, σημαντήρων και πλωτήρων εν γένει δ) Υποβολή σχεδίων και στοιχείων δι' αναγνώρισιν ως Ελληνικών υπαρχόντων επιβατηγών πλοίων μέχρι πενήντα (50) κόρων ολικής χωρητικότητας (κοχ) ως και υποβολή σχεδίων γενικής διατάξεως υπαρχόντων επιβατηγών και φορτηγών πλοίων μέχρι πέντε χιλιάδων (5.000) κοχ. ε) Λήψη στοιχείων μελέτης και εκπόνησης υδροστατικών διαγραμμάτων και καμπύλων ΒΟΝ JEAN. στ) Εκτέλεση πειράματος ευστάθειας και υπολογισμού αρχικής ευστάθειας επιβατηγών και φορτηγών πλοίων. ζ) Μελέτες γραμμής φορτώσεως από απόψεως γεωμετρίας πλοίου μη περιλαμβανομένων των συναφών μελετών αντοχής σκάφους και των υπολογιστών κατακλύσεως και ευσταθείας έναντι βλάβης διαμερίσματος του Κανονισμού 27 της ΔΣ περί γραμμής φορτώσεως 1966. η) Επίβλεψη κατασκευής φορτηγών πλοίων μέχρι πεντακοσίων (500) κοχ. θ) Επίβλεψη επισκευών σκάφους κατά γενική επιθεώρηση φορτηγών πλοίων οιουδήποτε μεγέθους. ι) Σύνταξη προϋπολογισμού δαπάνης εκτελέσεως μετασκευών και επισκευών σκάφους πλοίου ανεξαρτήτως μεγέθους. 'Αρθρο 2 ¶πασαι αι ανωτέρω εργασίαι νοούνται αφορώσαι εις το σκάφος και ουχί εις τας μηχανολογικάς και ηλεκτρολογικάς εγκαταστάσεις. Εις τον Ημέτερον επί της Ναυτιλίας, Μεταφορών και Επικοινωνιών Υπουργών , ανατίθεμεν την δημοσίευσιν και εκτέλεσιν του παρόντος Διατάγματος. Εν Αθήναις η 30 Απριλίου 1973 ΕΝ ΟΜΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ Ο ΑΝΤΙΒΑΣΙΛΕΥΣ Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΚΑΝΤΩΝΑΣ ΟΡΕΣΤΗΣ ΓΙΑΚΑΣ Edited Αύγουστος 15 , 2015 by BAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Nayphgos TE Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 15 , 2015 Βεβαια δεν εχουμε βασιλεία στην Ελλαδα οπότε.... Το θέμα ειναι οτι όλοι βασιζόμαστε στο παραπανω διαταγμα. Για παραδειγμα στον κλαδο επιθεωρησης πλοιου ειναι τα 33μετρα (οπως αναφερεται παραπάνω) Σε μια παγκοσμιοποιημενη οικονομια τα πλοια με μικρο μεγεθος ειναι η μικρη πιτα της αγορας (αν οχι ανυπαρκτη) θ) Επίβλεψη επισκευών σκάφους κατά γενική επιθεώρηση φορτηγών πλοίων οιουδήποτε μεγέθους επιβλεψη σκάφους και όχι πλοιου και γενικη επιθεωρηση φορτηγων δηλαδη Bulk Carrier(ουτε tanker/LNG/LPG/cruise vessel/ RO-RO/etc) στ) Εκτέλεση πειράματος ευστάθειας και υπολογισμού αρχικής ευστάθειας επιβατηγών και φορτηγών πλοίων. το ιδιο ισχυει για 33μετρα ¶πασαι αι ανωτέρω εργασίαι νοούνται αφορώσαι εις το σκάφος και ουχί εις τας μηχανολογικάς και ηλεκτρολογικάς εγκαταστάσεις. το πιο βασικο. Ουτε ηλεκτρομηχανολογικα. Ειναι αρκετα περιορισμενα τα επαγγελματικα δικαιωματα . Επειδη ειναι θολο το τοπιο ομως αρκετοι κανουν λιγο απ ολα.... Οι πιο πολλοι συναδελφοι απασχολουνται στις παχυμετρησεις/ε.ν./ και μελετητικα γραφεία απο ναυπηγο του τεε Οτι άλλο θελετε ειμαι στην διαθεση σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 15 , 2015 Μην στενοχωριέσαι , αρχαία είναι όλα τα διατάγματα για δικαιώματα στον κλάδο μας . Για μένα η αναφορά σε φορτηγά του 1973 , είναι σε αντίθεση με τα επιβατικά και όχι ακριβώς για το είδος του φορτίου . Αλλά προφανώς είναι άποψη . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Nayphgos TE Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 26 , 2015 (edited) Ας ερεθισω κ εγω λιγο ..... Σου λεει Ναυπηγος απο ΤΕΙ χωρις επαγγελματικα δικαιωματα .... 511 ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε. (ΑΘΗΝΑ) ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ 90% ΓΕΛ/ΕΠΑΛΒ ΓΕΝ.ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 62 62 15.882 15,92 31,40 11.913 228 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΒΟΛΟΣ) ΠΑΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ 90% ΓΕΛ/ΕΠΑΛΒ ΓΕΝ.ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 108 108 14.239 15,23 20,70 11.568 12,42 ο πολεοδομος μπορει να γραφτει στο ΤΕΕ ως αρχιτεκτονας..... 476 ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ) ΔΗΜ ΠΑΝ ΘΡΑΚΗΣ 90% ΓΕΛ/ΕΠΑΛΒ ΓΕΝ.ΣΕΙΡΑ ΗΜ. 108 108 15.421 16,30 22,10 11.401 12,08 Edited Αύγουστος 26 , 2015 by Alex Nayphgos TE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα