Engineer Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 7 , 2015 Σε οριακή κατάσταση βρίσκεται ο εργοληπτικός κλάδος σε όλη τη χώρα. Η παρατεταμένη στάση πληρωμών οδήγησε πολλές εταιρείες να απολύσουν, να θέσουν σε άδεια άνευ αποδοχών τους εργαζομένους τους ή, στην καλύτερη περίπτωση, να μειώσουν τους ρυθμούς εργασίας τους. Η μόνη σημαντική πληρωμή που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα αφορούσε την Ολυμπία Οδό και τη Νέα Οδό και έγινε προκειμένου να μην υπάρξει παύση της δανειοδότησης των δύο έργων από τις τράπεζες. Οι κακές εξελίξεις άρχισαν τις προηγούμενες δύο εβδομάδες να πληθαίνουν. Πριν από 10 ημέρες η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - J&P ΑΒΑΞ απέλυσε περίπου 150 άτομα που εργάζονταν στην κατασκευή του τμήματος Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή, ενός από τους καθέτους άξονες της Εγνατίας Οδού. Λίγες ημέρες μετά η κοινοπραξία που κατασκευάζει το τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Ροδοδάφνης - Ψαθόπυργου (ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - Intrakat) κατέθεσε αίτημα διακοπής εργασιών. Το ενδεχόμενο αναστολής εργασιών υπάρχει και στην επέκταση του μετρό προς Πειραιά (κοινοπραξία J&P Αβαξ - Ghella - Alstom), αυτή τη φορά όχι τόσο λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά μιας σοβαρής διαφοράς Δημοσίου- ιδιώτη για την απόδοση ΦΠΑ. Από την πλευρά του, το υπουργείο Υποδομών βρίσκεται ουσιαστικά «με δεμένα τα χέρια», καθώς πολλές από τις αποφάσεις πληρωμής που υπέγραψε τους τελευταίους μήνες ο υπουργός Γιώργος Σταθάκης δεν έχουν υλοποιηθεί. Μοναδική εξαίρεση, την προηγούμενη εβδομάδα, η πληρωμή περίπου 50 εκατ. ευρώ στην Ολυμπία Οδό και τη Νέα Οδό (19 εκατ. ευρώ στην πρώτη και 31,1 εκατ. ευρώ στη δεύτερη). Η πληρωμή έγινε μετά τη διαβεβαίωση από τις ευρωπαϊκές υπηρεσίες, ότι η επιστροφή του ποσοστού της κοινοτικής συγχρηματοδότησης (95% του ποσού) θα γίνει άμεσα. Ο λόγος για τον οποίο οι υπηρεσίες έκαναν πραγματικό αγώνα για την εκταμίευση των συγκεκριμένων δόσεων (όπως αποκάλυψε η «Κ» στις 21.6.15) είναι ότι υπήρχαν ενδείξεις ότι οι τράπεζες δεν θα συνεχίσουν τη δανειοδότηση των έργων. Με τα χρήματα αυτά, τα έργα στην Ολυμπία Οδό κρατήθηκαν ζωντανά και συνεχίζουν εργασίες με καλούς ρυθμούς (η κατάσταση των εργασιών στην Ιόνια Οδό δεν είναι γνωστή). Αντίθετα η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και η Κεντρική Οδός έχουν, σύμφωνα με πληροφορίες, ρίξει τους ρυθμούς. Οι παραχωρησιούχοι, πάντως, έχουν αρχίσει να εξετάζουν σενάρια «επόμενης ημέρας». Ο μοναδικός παραχωρημένος δρόμος του οποίου τα δάνεια εγγυάται το Δημόσιο είναι η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, η οποία σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμής θα έλθει στον έλεγχο του Δημοσίου, μαζί με την υποχρέωση αποπληρωμής ενός δανείου 250 εκατ. ευρώ (και άλλες υποχρεώσεις). Πάντως, στο (έστω και μακρινό) ενδεχόμενο της επιστροφής στη δραχμή, όλα τα έργα θα καταστούν αυτομάτως μη βιώσιμα, αφού θα εισπράττουν σε εθνικό νόμισμα και θα αποπληρώνουν (δάνεια) σε ευρώ. Πηγή: http://www.kathimeri...toys-ergolhptes Click here to view the είδηση
loser Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2015 σιωπητηριο !!! το νέο νομισμα ερχεται το ΕΣΠΑ φευγει όπως παλια σε διαφημιση 1
dsworks Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2015 Εφόσον φύγουμε από την νομισματική ένωση (ευρωζώνη, των 19), αλλά μείνουμε μέσα στην ευρωπαϊκή ένωση (των 28), το ΕΣΠΑ θα εξακολουθεί να ισχύει. Ίσως μάλιστα αυτό να είναι το κερασάκι για να βγούμε από την ευρωζώνη. Το πρόβλημα είναι γνωστό και έχει να κάνει με την δέσμευση των πόρων που διαθέτει το κράτος πριν εξοφληθεί από το ΕΣΠΑ.
loser Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2015 (edited) Το εσπα αυτό θα είναι κατά πολύ μειωμενο σχεδόν ανυπαρκτο όχι 20 δις ξεχαστε το και δεν είναι εξασφαλισμενο πια η παραμονή στην Ε.Ε πραγματικα δεν είναι η Ε.Ε θελει να τελειωνει με την ελλαδα το δηλωνουν με κάθε τροπο με κάθε μεσο σε ολους τους τονους αν εμεις κλεινουμε τα αυτια με βαζελινη είναι ένα άλλο θεμα το γυαλι εσπασε εμεις θεωρούμε το 60 % του λαου μας ότι η ευρωπη είναι υπευθυνη για τα χαλια μας και αυτοι οι 18 χωρες δεν εχουν την ιδια αποψη επομένως πιθανότατα τους συμφερει το διαζυγιο όταν οι αποψεις διίστανται , με αυτό τον τροπο παραδειγματιζουν και τους υπολοιπους επιδοξους καταληψιες αλοπροσαλους βοναπαρτηδες, διοτι είναι πολύ απλο με βοναπαρτηδες δεν μπορει να σταθει η ευρωπη και ο καθενας να κανει ότι γουσταρει . καμμια άλλη χωρα από οσες ξερω δεν θελει να φυγει από το ευρω , και μαλιστα στον προθαλάμιο του ευρω είναι ολες οι χωρες του πρωην ανατολικου μπλοκ παρακαλανε να μπουνε γιατι αραγε ;; ευκαιρεια λοιπον μετα την εξοδο να αρχίσουμε να εκτιμούμε τι σημαινει σκληρρο νομισμα αν δεν παθεις δεν μαθαίνεις , τι να κανουμε τωρα . πρωτα μεγαλα θυνατα τα μελη ΤΕΕ διοτι ο κατασκευαστικος κλαδος θα καταρρεύσει ακομα περισσοτερο ηταν που ηταν τον εφαγε ...................... Edited Ιούλιος 8 , 2015 by loser 1
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 8 , 2015 Εφόσον φύγουμε από την νομισματική ένωση (ευρωζώνη, των 19), αλλά μείνουμε μέσα στην ευρωπαϊκή ένωση (των 28), το ΕΣΠΑ θα εξακολουθεί να ισχύει. Ίσως μάλιστα αυτό να είναι το κερασάκι για να βγούμε από την ευρωζώνη. Το πρόβλημα είναι γνωστό και έχει να κάνει με την δέσμευση των πόρων που διαθέτει το κράτος πριν εξοφληθεί από το ΕΣΠΑ. Για να φύγεις από την νομισματική ένωση πρέπει αναγκαστικά να αποχωρήσεις και από την Ε.Ε αλλιώς δεν μπορείς.
loser Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9 , 2015 χωρες σαν την αλβανια σερβια παρακαλανε να πεταχτει η χωρα από το ευρω και την Ε.Ε διοτι θα καρπωθουν το πακετο γιουνκερ για την αναπτυξη 35 δις ευρω , εδώ στην ελλαδα δεν εχουμε αντιληφθεί ότι αν χασουμε το πακετο δεν θα υλοποιηθεί κανενα από τα παλια εργα ουτε θα δημοπρατηθεί κανενα καινουργιο δημιουργοντας τεραστια προβλήματα ανεργιας και στους λιγους μηχανικους που δουλευουν στα εργα . 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα