Μετάβαση στο περιεχόμενο

μονοζυγο σε διάδρομο


vsot

Recommended Posts

Γεια σας, θα ήθελα να καταχραστώ το φόρουμ για να ρωτήσω κάτιτις χωρίς να είμαι μηχανικός.

 

Σκοπεύω να εγκαταστήσω ένα μονόζυγο ιδιοκατασκευή σε ένα διάδρομο πλάτους 1,30μ.

 

Το μονόζυγο θα είναι μια σωλήνα με ορθογώνιες βάσεις με οπές (4 σκοπεύω) έτσι ώστε να στερεωθεί.

 

Από τη μια μεριά ο διάδρομος είναι μπετόν (πρόκειται για το ασανσέρ, από όσο ξέρω τα τοιχία εκεί είναι πάντα τσιμέντο), από την άλλη το κλασικό τούβλο.

 

Από τη μεριά του ασανσέρ θα χρησιμοποιήσω αγκύρια εκτονούμενα, από την άλλη περαστές ντίζες/βίδες που θα στερεώσω με παξιμάδια σε λάμα με οπές από την πίσω μεριά του τοιχου.

 

ερωτήσεις

 

1) το όλο πλάνο φαίνεται να αντέχει; θα πρέπει να σηκώνει 100-120 κιλά στο διηνεκές, συν ό,τι δύναμη προκύπτει από τις έλξεις. δε μιλάω για κούνια μπέλα κτλ, απλές αργές έλξεις.

2) τα αγκύρια σε τι μινιμουμ απόσταση μπορούν να είναι; φαντάζομαι κάτι τύπου 15εκ είναι οκ. το αυτό για τα τούβλα. φαντάζομαι δε θέλω να γίνουν όλα τα τρυπήματα στο ίδιο τούβλο.

3) από τη μεριά των τούβλων, σε περίπτωση που δε μπορώ να το κάνω περαστό, με στριφώνια θα υπάρξει πρόβλημα; ίσως με κάποια λύση όπου γίνεται έγχυση στερεωτικού υλικού;

4) όλα, αγκύρια-στριφώνια τα σκέφτομαι στα 8mm. πρέπει να πάω στα 10mm;

5) αν κανω τα ίδια σε διάδρομο 1μ θα έχω περισσότερη ασφάλεια;

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

αυτο που δεν ειπες

ειναι το " Φ " της σωληνας [και το ειδος]...

 

συγνώμη.

 

φ40 ατσάλι, ηλεκτροκόλληση με τις βάσεις, αν χρειαστεί νεύρο στην ένωση. νομίζω η σωλήνα θα είναι το τελευταίο που θα προδώσει στο εν λόγω setup.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση