Engineer Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2015 «Δεν υπογράφουμε τις σχεδιαζόμενες ομαδικές απολύσεις από την Κοινοπραξία του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης γιατί δεν ανταποκρίνονται στο υφιστάμενο νομικό πλαίσιο» δηλώνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Κατρούγκαλος,αναφερόμενος στην πρώτη απόφαση που έλαβε ως υπουργός Εργασίας.Παράλληλα, μιλώντας για το προαπαιτούμενο των "ομαδικών απολύσεων" τονίζει ότι "οι διαπραγματεύσεις του υπουργείου Εργασίας με τους εταίρους μας θα διεξάγονται με βάση την ευρωπαϊκή κανονικότητα,δηλαδή τι ισχύει στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες". Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης: Ερώτηση: Κύριε υπουργέ, ευχαριστούμε πολύ που μιλάτε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ξεκινήσατε στο νέο σας πόστο με μία πολύ σημαντική απόφαση, δεν υπογράφετε τις ομαδικές απολύσεις στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης. Απάντηση: Όχι απλώς δεν υπογράφουμε, αποφασίζουμε να μην εγκρίνουμε τις σχεδιαζόμενες αυτές ομαδικές απολύσεις από την Κοινοπραξία του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης γιατί ακριβώς δεν ανταποκρίνονται στο υφιστάμενο νομικό πλαίσιο. Και γιατί θεωρούμε ότι είναι και μια σαφής ένδειξη του τρόπου με τον οποίο έχουμε σκοπό να ασκήσουμε την πολιτική στο υπουργείο. Ερώτηση: Μιλάμε κ.υπουργέ για 349 άτομα. Απάντηση:Μιλάμε για τόσους ανθρώπους, ναι, ακριβώς. Ερώτηση: Άρα, κύριε υπουργέ για να γενικεύσουμε για λίγο τη συζήτηση, οι δανειστές μας, ξέρετε ότι ζητούν και επιμένουν στο θέμα των ομαδικών απολύσεων. Ποια είναι η γραμμή άμυνας που έχει το υπουργείο; Απάντηση: Θα διαπραγματευτούμε με τους εταίρους μας, με βάση την ευρωπαϊκή κανονικότητα. Τι υπάρχει στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό ως γενικός δείκτης. Εγώ θεωρώ ότι το ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο, είναι αυτό που εμείς υπερασπιζόμαστε και ο νεοφιλελευθερισμός που τον έχουμε δει σε συμπυκνωμένη του μορφή στα μνημόνια, επιστρατεύεται. Άρα, η αναφορά στις καλές ευρωπαϊκές μορφές, στο δικό μου το μυαλό, νομίζω και στο μυαλό όσων έχουν προοδευτικό τρόπο σκέψης, εξισώνεται με την υπεράσπιση του ευρωπαϊκού κοινωνικού μοντέλου. Τώρα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό που θέλουμε είναι να βρεθεί μια αποδεκτή και βιώσιμη λύση για να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί το έργο του ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης. Ερώτηση: Το οποίο έχει νεκρώσει. Απάντηση: Ακριβώς.Επομένως, συνδυάζουμε την ειδική περίπτωση, όπου προφανώς δεν μπορούσαμε να συναινέσουμε ως νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου σε μία κατεύθυνση απόλυσης τόσων πολλών εργαζομένων, με τη διαπραγμάτευση ώστε να έχουμε κάτι που θα είναι αποδεκτό από την άλλη πλευρά στο μέσο ευρωπαϊκό όρο και που θα υπερασπίζεται την εργασία. Πηγή: http://www.typosthes...-thessalonikis/ Click here to view the είδηση
zefuros Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2015 Σωστο και αυτό Αλλά εγω αναφερόμουν στην λογική που αποπνέι το αρθρο...
teris83 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2015 Η πρωτοτυπία στο μετρό θεσσαλονίκης είναι ότι το κράτος προσπαθεί να μην τελειώσει σύντομα το έργο ώστε να συνεχίσουν να δουλεύουν οι υπάλληλοι (που βησματικά μπήκαν στην πλειονότητά τους) και να μην απολυθούν από την εταιρία με την αποπεράτωση του έργου (που έπρεπε να είχε τελειώσει από το 2012). Τους καταστηματάρχες που χρεοκόπησαν λόγο των έργων τόσα χρόνια τους αποζημίωσε κανείς? Εμάς που υφιστάμεθα ταλαιπορία τόσα χρόνια στους δρόμους της πόλης (ειδικά στην περιοχή μπότσαρη) μας σκέφτηκε κανένας?
ckiriako Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2015 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 23 , 2015 Η πρωτοτυπία στο μετρό θεσσαλονίκης είναι ότι το κράτος προσπαθεί να μην τελειώσει σύντομα το έργο ώστε να συνεχίσουν να δουλεύουν οι υπάλληλοι (που βησματικά μπήκαν στην πλειονότητά τους) και να μην απολυθούν από την εταιρία με την αποπεράτωση του έργου (που έπρεπε να είχε τελειώσει από το 2012). Τους καταστηματάρχες που χρεοκόπησαν λόγο των έργων τόσα χρόνια τους αποζημίωσε κανείς? Εμάς που υφιστάμεθα ταλαιπορία τόσα χρόνια στους δρόμους της πόλης (ειδικά στην περιοχή μπότσαρη) μας σκέφτηκε κανένας? Οσοι θεωρουν οτι αδικουνται απο το εργο, μπορουν να περασουν απο το δικηγορικο γραφειο του κυριου κατρουγκαλου... ολο και κατι θα βρει για να τους βολεψει, με το αζημιωτο
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα