Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καφέ, εστιατόρια, βενζινάδικα και άλλα καταστήματα εξυπηρέτησης που υπάρχουν σε διάφορα σημεία των υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομων, θα συνεχίσουν να λειτουργούν ως την κατασκευή των Κέντρων Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) τα οποία προβλέπονται από τις συμβάσεις του 2007.

 

Η σχετική ρύθμιση προβλέπεται στο άρθρο 21 του νομοσχεδίου για τις ραδιοτηλεοπτικές συχνότητες, που τέθηκε από χθες σε δημόσια διαβούλευση.

 

Το κλείσιμό τους είχε επιβληθεί με το άρθρο 83 του νόμου 4313/2013, με τον οποίο κυρώθηκε η νέα συμφωνία του δημοσίου με τους εργολάβους για την επανεκκίνηση των έργων στους αυτοκινητόδρομους.

 

Το θέμα είχε έρθει στην επικαιρότητα στις αρχές του μηνός όταν οι εργολάβοι της υπό κατασκευή εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας τοποθέτησαν μπάρες για να εμποδίσουν την είσοδο οχημάτων σε βενζινάδικο που λειτουργεί στο 90ό χλμ, κοντά στον κόμβο της Θήβας.

 

Η απομάκρυνσή τους είχε γίνει από συνεργείο της κοινοπραξίας, υπό την παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Χρ. Σπίρτζη, βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και όλων των δημάρχων της Βοιωτίας.

 

Επίσης με το άρθρο 20 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου για τις ραδιοτηλεοπτικές συχνότητες ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των εργοληπτικών οργανώσεων, που αφορά την υποχρέωση των αναδόχων να προκαταβάλουν τον ΦΠΑ για έργα που καθυστερούν να εξοφληθούν, φαινόμενο που εντάθηκε τους τελευταίους μήνες.

 

Προβλέπονται μέτρα διευκόλυνσης, που αναμένεται να διασαφηνιστούν με υπουργική απόφαση.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Το φιλόδοξο στην περίπτωση είναι ότι οι εργολάβοι θα φτιάξουν τα ΣΕΑ... (βάσει των συμβάσεων του '07), που δεν είναι "αποδοτικά" και τα ήδη υπάρχοντα φυτοζωούν (ο Σείριος λ.χ. αν δεν ήταν και τα Jumbo θα είχε κλείσει, η Autogrill έφυγε) παρά το ότι λειτουργούν με αθέμιτο ανταγωνισμό ως προς τις τιμές των καυσίμων και λοιπών υπηρεσιών και προϊόντων.

Ταυτοχρόνως το κύκλωμα ΣΕΑ-εργολάβων προσπαθεί να εξαναγκάσει τους οδηγούς σε υποχρεωτικές στάσεις στα ΣΕΑ κλείνοντας και τους ελεύθερους χώρους στάθμευσης με μπάρες σε ευθεία αντίθεση με ισχύουσες ευρωπαϊκές οδηγίες (ECE/TRANS/SC.1/384 -2008).

Είναι προφανές στους οδηγούς ότι η κατάσταση στις Ε.Ο. χειροτερεύει συνεχώς από την εποχή της "παραχώρησης" με επιπτώσεις και στα παράπλευρα δίκτυα. Και με τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών θα συνεχίσει να χειροτερεύει λόγω μείωσης εσόδων των "παραχωρησιούχων". Αλλά -δε βαριέσαι- κάποια κυβέρνηση θα βρεθεί να κάνει υποχρεωτική την χρήση των Ε.Ο. (να το πάρει το ποτάμι?).

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ενισχύοντας την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών της η «Εγνατία Οδός ΑΕ», έχει προγραμματίσει και υλοποιεί τη δημιουργία παρόδιων εγκαταστάσεων οι οποίες διευκολύνουν τους χρήστες να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις με άνεση. Οι θέσεις των εγκαταστάσεων αυτών έχουν εγκριθεί με τον Νόμο υπ’αριθμ. 3481/2.8.2006 (παράρτημα 1)

 

πεισσσοτερα  εδω ..http://www.egnatia.eu/page/default.asp?id=55&la=1

 

------------------------------------

 

 

15/01/2012 - 12:12

 

Ευκολότερη θα γίνει η ζωή των χρηστών της Εγνατίας οδού, έστω και με μεγάλη καθυστέρηση, αφού προχωρούν επιτέλους οι διαδικασίες για την κατασκευή σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών. Αν όλα πάνε καλά, από το ερχόμενο καλοκαίρι τα βενζινάδικα θα σταματήσουν να αποτελούν είδος... πολυτελείας. Παράλληλα, μετατίθεται χρονικά η λειτουργία ενός νέου σταθμού διοδίων.

Πρόκειται για τα διόδια στο Παγγαίο του νομού Καβάλας, που είχε προγραμματιστεί να λειτουργήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2012. Με βάση τον προγραμματισμό της «Εγνατία Οδός ΑΕ», τρία και πλέον χρόνια μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής του πιο σύγχρονου αυτοκινητόδρομου της Ελλάδας, οι χρήστες του οδικού άξονα θα μπορούν επιτέλους να προμηθεύονται βενζίνη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Σε δεύτερη φάση, θα κατασκευαστούν τα κτίρια τα οποία θα παρέχουν όλες τις ανέσεις που χρειάζεται ένας ταξιδιώτης. Ετσι, οι σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) θα παρέχουν τη δυνατότητα στάσης ή ολιγόωρης στάθμευσης, ενώ θα καλύπτουν ανάγκες των ταξιδιωτών όπως εστίαση, χρήση τηλεφώνου, αγορές (μίνι μάρκετ), χρήση χώρων υγιεινής. Ταυτόχρονα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να καλύπτουν ανάγκες ανεφοδιασμού, συντήρησης ή οδικής βοήθειας του αυτοκινήτου τους.

 

Οι θέσεις
Σήμερα, βενζινάδικο αλλά και ΣΕΑ υπάρχει μόνο στον Πλάτανο Ημαθίας, ένας σε κάθε ρεύμα. Ανάδοχος υπάρχει για ακόμα τρία ζευγάρια ΣΕΑ (ένας σε κάθε ρεύμα), στο Ελευθεροχώρι Θεσπρωτίας, στο Σώστη Ροδόπης και στο Αρδάνιο του Έβρου.

Εξάλλου, όπως σημειώνει ο αντιπρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Γιάννης Τσακλίδης, η εταιρία είναι έτοιμη να ανακοινώσει ανάδοχο, κάτι που αναμένεται να γίνει εντός της ερχόμενης εβδομάδας, αφού ολοκληρώθηκε διαγωνισμός για τους υπόλοιπους σταθμούς που σχεδιάζονται.

Ετσι, θα ανακοινωθεί ανάδοχος για την κατασκευή μονού ΣΕΑ, αριστερά, στη θέση Περιστέρι του νομού Ιωαννίνων, για διπλό ΣΕΑ στη θέση Ταξιάρχης, επίσης του νομού Ιωαννίνων, για μονό στη Σιάτιστα στα αριστερά, για μονό στον Πολύμυλο στα δεξιά, για ζεύγος στο Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης και για μονό στον αριστερό κλάδο στην Καρβάλη του νομού Καβάλας.

Όπως εξηγεί ο κ. Τσακλίδης, η εταιρία έχει κάνει το διαγωνισμό και βρίσκεται στη φάση ανακήρυξης του αναδόχου, ωστόσο αναμένει το «πράσινο φως» από το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, στο οποίο έχει μεταβιβαστεί το δικαίωμα ψήφου επί του 100% των μετοχών της «Εγνατία Οδός ΑΕ». «Ο,τι κι αν συμβεί με την εταιρία, η κατασκευή των ΣΕΑ δεν πρέπει να καθυστερήσει άλλο. Οι ταξιδιώτες πρέπει και βενζίνη να βρίσκουν, χωρίς να βγαίνουν από τον άξονα, αλλά και, αν μη τι άλλο, να μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια τουαλέτα», υπογραμμίζει ο κ. Τσακλίδης.

Eφημερίδα Γνώμη

 

 

Παραμένει χωρίς ΣΕΑ η Εγνατία Οδός


Τελικά φαίνεται ότι η πολυπόθητη λειτουργική ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού θα αρχίσει να έρθει. Αυτό το λέμε γιατί στον πλέον σύγχρονο διευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο της χώρας μήκους 650 και πλέον χιλιομέτρων, όπως είναι η Εγνατία Οδός, μπορείτε σε έναν και μόνο Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) να γεμίσετε το ρεζερβουάρ σας με βενζίνη ή να σταματήσετε για λίγη χαλάρωση από την κούραση του ταξιδιού.
Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο στον ένα και μοναδικό ΣΕΑ που λειτουργεί σε όλο το μήκος της
 

Εγνατίας Οδού, στον Πλάτανο Ημαθίας. Δυστυχώς μέχρι σήμερα, αν και έχουν ολοκληρωθεί οι διαγωνισμοί για του νέους ΣΕΑ στην περιοχή του Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης, στο Ελευθεροχώρι Θεσπρωτίας, στο Αρδάνιο Έβρου και στο Σώστη Ροδόπης, οι σταθμοί ακόμη δεν έχουν στηθεί και κυρίως δεν έχουν λειτουργήσει.
Μπορεί σύμφωνα με τον πρόεδρο της Εγνατίας Οδού, Παρασκευά Σαββαΐδη να βρίσκεται στην τελική ευθεία η λειτουργία των συγκεκριμένων τεσσάρων νέων ΣΕΑ, όμως πληροφορίες θέλουν την ανάδοχο εταιρεία να αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα, με αποτέλεσμα το όλο θέμα να βρίσκεται κυριολεκτικά στον... αέρα! epirusgate.blogspot.gr

----------------------

σχολιο

 

680 χιλιομετρα δρομου

βενζιναδικο ενα

διοδια...7-8

παρκιν κανενα

---------------------

θα  πω οτι

"καλα εκανε ο Σπιρτζης και ανοιξε τις μπαριερες.."

 

[ακομα κι αν γεμισω αρνητικες..]

 

και να ζητησει την καταπτωση των εγγυητικων για οσες εταιριες  τις κατακυρωθηκε η δημοπροασια,

αλλα  μετα ειδαν οτι "δεν βγαινουν"....και τα παρατησαν...

και να μην συνεχισει τα περιεργα του Τσακλιδη, του Χρυσοχοιδη και του Μαγκριωτη..

 

 

 

Edited by dimitris GM
  • Upvote 2
  • Downvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.