anavatis Δημοσιεύτηκε October 11, 2015 at 06:55 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 11, 2015 at 06:55 μμ Το πλέον "ξενερωτικό" της υπόθεσης είναι ότι και η "κουτσή Μαρία" γίνεται επιθεωρητής....όλοι γίνονται δεκτοί, φυσικοί, μαθηματικοί, τει, μη σου πως και γενικά απόφοιτοι λυκείου, κτλ, για να κάνουν επιθεωρήσεις... 1
fanichat Δημοσιεύτηκε October 11, 2015 at 08:58 μμ Δημοσιεύτηκε October 11, 2015 at 08:58 μμ Ισχύει. Και το χειρότερο είναι ότι γίνονται χωρίς ΚΑΜΙΑ εκπαίδευση. Επιπλέον παίρνουν ψίχουλα (για δουλειές που θα πάνε οι ίδιοι) στους φορείς πιστοποίησης, οι ευθύνες είναι σημαντικές και όλο το κέρδος το καρπώνονται οι φορείς πιστοποίησης. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, πραγματικά δε νομίζω ότι θα κρατήσει για πολύ αυτή η διαδικασία, καθώς θα ψάχνουν με τα κυάλια για επιθεωρητές.
maneni Δημοσιεύτηκε October 15, 2015 at 10:53 μμ Δημοσιεύτηκε October 15, 2015 at 10:53 μμ δηλ οι εταιρειες πιστοποιησης εχουν καποιους μονιμους / "καλους"/ δικους τους (οπως θες πεστο) επιθεωρητες στους οποιους αναθετουν το πελατολογιο της εταιρειας και οι υπολοιποι θα πρεπει να βρισκουν μονοι τους τους πελατες? θ αμε ενδιεφερε να μαθω το υψος της αμοιβης
nik Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 06:33 πμ Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 06:33 πμ Μα μόνος σου από ό,τι έχω καταλάβει δεν μπορείς να βρεις πελάτη. Ο πελάτης απευθύνεται σε πιστοποιημένη εταιρία π.χ. TUV και αυτή αναθέτει μετά σε μηχανικό.
terry Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 06:39 πμ Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 06:39 πμ (edited) Ετσι οπως το λεει ο Νικ ειναι. Η καθε ΤUV θα εισπραξει ΠΟΛΛΑ χρηματα απο τη διαδικασια. Αν ειναι να δινει 100Ε στον καθε μηχανικο, να παει στο δ#$#λο... Edited October 16, 2015 at 07:36 πμ by terry
matsamplokos Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 07:34 πμ Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 07:34 πμ Επειδή έχω ρωτήσει, περίπου όσα αναφέρει ο terry είναι και επίσης θέλουν να τους πας δικό σου πελατολόγιο.
terry Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 07:37 πμ Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 07:37 πμ Αν πληρωθει ο μηχανικος, δεν το θεωρω ασχημο.Αλλα προβλεπω να πηγαινει για μεροκαματα και να πληρωνεται μετα απο 6 μηνες. Εκτος του οτι, η καθε TUV θελει 250-300Ε για να σου κανει και 2 μερες "σεμιναριο". 50 ατομα να μαζεψει σε καθε μικρη πολη, ειναι 12500Ε-15000Ε.
nik Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 08:57 πμ Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 08:57 πμ Αν η TUV σου δίνει πληροφοριακό υλικό, exel ή λογισμικό για τον έλεγχο και σου πληρώνει και τα μεταφορικά που θα χρειάζονται για να πας σε τουριστικές περιοχές και τελειώνεις σε μία μέρα (αυθημερόν), τότε περίπου 100 ευρό καθαρά δεν είναι παράλογο ποσό.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 10:09 πμ Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 10:09 πμ Καλα αυτο με δικούς σου πελάτες το ειχα ξανακούσει οταν κάποτε πήγα να ασχοληθώ με πιστοποιήσεις ανελκυστήρων... Τι δικοί μου ρε βλάκα του λεω, αν ειχα τετοια κονε δεν θα ερχόμουν για δουλεια . Που να τους βρω; Σου δίνουν εκει ενα μικρό ποσοστό κανεις ολη τη δουλεια και χαίρονται άλλοι.. Ποτε ξανα τετοια Sent from my iPhone using Tapatalk
anavatis Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 08:15 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε October 16, 2015 at 08:15 μμ (edited) δε νομίζω να τελειώνεις σε μια μέρα πρακτικά μιλώντας.....εκτός του ότι η επιθεώρηση θα σου παίρνει 4 τουλάχιστον ώρες από το χρόνο σου, μετά θα πρέπει να πάς γραφείο και να φτιάξεις και την έκθεση, φωτό κτλ. και φαντάζομαι θα σε πρήζουν και με καμιά διόρθωση, για να πάρεις τελικά το 100αρικο..μικτό, δλδ περίπου 80€ καθαρά! Edited October 16, 2015 at 08:15 μμ by anavatis
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα