tsitsikos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 CostasV εγώ τα έχω σε επισκέψιμο σημείο, στην οροφή μπορώ και βγάζω ένα φωτιστικό και στο πάτωμα είναι κατω απο ένα συγκεκριμένο ντουλάπι και υπάρχει ειδικό πορτάκι. Οι τεχνικές κουκουνάρες είναι ο μοναδικός σύνδεσμος που ενώνει χαλυβδοσωλήνα με χαλκοσωλήνα και σφίγγει με δυναμόκλειδο, για αυτό τον λόγο είπα απο την αρχή οτι ο υδραυλικος πρέπει να είναι μάστορας και έμπειρος. Η ανταλλαγή ιόντων μεταξύ σιδήρου και χαλκού με αποτέλεσμα την διάβρωση είναι σχετικά μικρή σε σχέση με την συγκολληση των σωληνων (χαλυβδοσωλήνα με χαλυβδοσωλήνα).
CostasV Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 CostasV....Η ανταλλαγή ιόντων μεταξύ σιδήρου και χαλκού με αποτέλεσμα την διάβρωση είναι σχετικά μικρή σε σχέση με την συγκολληση των σωληνων (χαλυβδοσωλήνα με χαλυβδοσωλήνα). Αν συγκολλήσουμε χαλυβδοσωλήνα με χαλυβδοσωλήνα, τι ανταλλαγή ιόντων μπορεί να γίνει;
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 [s:f920de4ce4]Μάλλον ήθελε να γράψει χαλκοσωλήνα...[/s:f920de4ce4]
tsitsikos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 , ΩΣΤΟΣΟ, ο σίδηρος και ο χαλκός ανταλλάσουν ιόντα μέσα από το νερό, και ο κίνδυνο διάβρωσης παραμένει, έστω και μειωμένος. σε αυτό είναι το σχόλιο μου. Εννοώ οτι η ανταλλαγή ιόντων μεταξύ σιδήρου και χαλκού με αποτέλεσμα την διάβρωση του χαλυβδοσωλήνα είναι σχετικά μικρή σε σχέση με την συγκολληση των σωληνων (χαλυβδοσωλήνα με χαλυβδοσωλήνα), οπότε το να χρησιμοποιήσουμε τεχνικές κουκουνάρες και η διακλάδωση να γίνει με χαλκοσωλήνα είναι απόλυτα ασφαλής.
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Την ανταλλαγή ιόντων μέσω του νερού την εμποδίζει κ το ηλεκτρόδιο μαγνησίου, οπότε όντως είναι καλή λύση. Τώρα για τη διάβρωση χαλυβδοσωλήνα με χαλυβδοσωλήνα την εννοείς λόγω των εργασιών της συγκόλλησης καθεαυτής ή για ανταλλαγή ιόντων μεταξύ κόλλησης και χάλυβα;
tsitsikos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 ακριβώς stayro,λόγω της συγκόλησης γι αυτό τον λόγο οι υδραυλικοί σε αυτές τις περιπτώσεις κάνουν τα λεγόμενα by pass με χαλκοσωλήνες.
CostasV Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 ...Εννοώ οτι η ανταλλαγή ιόντων μεταξύ σιδήρου και χαλκού με αποτέλεσμα την διάβρωση του χαλυβδοσωλήνα είναι σχετικά μικρή σε σχέση με την συγκολληση των σωληνων (χαλυβδοσωλήνα με χαλυβδοσωλήνα),... Σε συγκολλημένους χαλυβδοσωλήνες από ίδιο υλικό ΔΕΝ ανταλλάσονται ιόντα. Ή να το πώ καλύτερα υπάρχει ένας τύπος ιόντων που υπάρχει σε χημική ισορροπία (δηλαδή όσα ιόντα διαλύονται στο νερό, τόσα ιόντα επιστρέφουν από το νερό στο μέταλλο). ΔΕΝ υπάρχει δυναμικό διάβρωσης. Αντίθετα, όταν υπάρχουν χαλκός και χάλυβας, στο ίδιο κύκλωμα, υπάρχει διαφορά δυναμικού, λόγω διαφορετικής ηλεκτρααρνητικότητας των διαλυμένων ιόντων. Με την χρήση των διηλεκτρικών μονωτών (φαντάζομαι αυτά είναι οι τεχνικές κουκουνάρες), η διαφορά δυναμικού ΔΕΝ κλείνει κύκλωμα στο σημείο επαφής καθώς το σημείο επαφής ΕΙΝΑΙ διηλεκτρικά μονωτικό υλικό. Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν υπάρχει και διαφορά δυναμικού. Εντούτοις, η χρήση διηλεκτρικών μονωτών είναι πολύ διαδεδομένη και καλή λύση όπου δεν γίνεται αλλοιώς.
petrovich Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2009 Χωρις να ειμαι μηχανολογος προτεινα μια λυση για να φυγουν απο τη μεση αλλα δεν ξερω αν θα επηρρεασει τη ροη του νερου στο συστημα θερμανσης. Φίλε terry, είναι 100% σίγουρο πως με αυτό που θα κάνεις (που δεν είναι κατακριτέο επειδή όπως καταλαβαίνω δεν έχεις πολλές λύσεις) η ροή θα επηρεαστεί.Πιο συγκεκριμένα, με αυτό που θέλεις να επιχειρήσεις θα αλλάξεις [αυξήσεις] τις απώλειες του συστήματος (τόσο τις γραμμικές όσο και τις τοπικές).Το θέμα είναι αν ο κυκλοφορητής μπορεί να "σηκώσει" το επιπλέον φορτίο (που για την εν λόγω περίπτωση εικάζω πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα-χωρίς αυτό να αποτελεί σωστή λύση).Για να μην μείνεις μόνο σε μια εικάσια,αυτό που μπορεί να κάνεις είναι να δεις τη μελέτη θέρμανσης που έγινε (αν έγινε),να βρεις τι απώλειες συστήματος κεντρικής θέρμανσης υπολόγισε ο υπογράφων της μελέτης και να δεις (με τη βοήθεια ενός μηχανολόγου αν χρειάζεται) αν ο κυκλοφορητής έχει "απόθεμα ισχύος" προκειμένου να καλυφθεί η επιπλέον επιβάρυνση.Καλή Συνέχεια πάντως...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα