Engineer Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Με συνεντευξεις του στο Trend και το Spiegel ο επικεφαλής των αυστριακών σιδηροδρόμων αμφισβητεί ανοικτά το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και εκφράζει την άποψη ότι ο ΟΣΕ πρέπει να μείνει στο δημόσιο. Οι αυστριακοί σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται για τον ΟΣΕ... αν είναι τσάμπα! O αυστριακός οργανισμός σιδηροδρόμων ÖBB ενδιαφέρεται να αναλάβει τον ΟΣΕ, αλλά μόνο σε περίπτωση που δε θα καταβάλει κανένα αντίτιμο, σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Spiegel. Το Spiegel, αναμεταδίδοντας συνέντευξη του επικεφαλής του ÖBB, Christian Kern, στο περιοδικό Trend, γράφει καταρχάς ότι η Ελλάδα πρέπει να να κάνει αποκρατικοποιήσεις ύψους 50 δισ. κι ότι σε αυτές πρέπει ρητά να ενταχθούν και οι σιδηρόδρομοι. Ο Christian Kern όμως στη συνέντευξή του δήλωσε: «Θα του ρίξουμε μια ματιά. Αλλά: Γνωρίζω πολύ καλά τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Είδα με έκπληξη την τιμή που νομίζουν ότι μπορεί να πιάσει!» Και πρόσθεσε: «Αν ήταν να εξετάσουμε σοβαρά τον ελληνικό σιδηρόδρομο, θα απέκλεια πλήρως την καταβολή μιας θετικής τιμής». Όπως γράφει το περιοδικό, τα 50 δισ. που προβλέπει το νέο πρόγραμμα ως κέρδη των ιδιωτικοποιήσεων περιγράφονται από τους ειδικούς ως τελείως εκτός πραγματικότητας. «Αυτό που κάνει το ΔΝΤ και η Κομισιόν, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική κατάσταση», σημείωσε και ο Kern μιλώντας αυτή τη φορά στο Spiegel. «Η ευχή προηγείται της σκέψης». Όπως και σε άλλες χώρες το ΔΝΤ γράφει φανταστικά νούμερα στα κείμενά του, ώστε να ιδιωτικοποιήσει τομείς, που σύμφωνα με τον Kern ανήκουν στα χέρια του δημοσίου. Mετά από την εξυγίανση της Τραινοσέ το 2013, ο οργανισμός έχει κέρδος, αλλά ένας νέος ιδιοκτήτης πρέπει να επενδύσει σε μαζική κλίμακα, διότι το σύστημα σιδηροδρομικών γραμμών της χώρας είναι απαρχαιωμένο, αναφέρει το άρθρο του περιοδικού. Σύμφωνα με την Κομισιόν μόνο το 17% των ραγών ηλεκτροδοτείται, τη στιγμή που ο μέσος όρος της Ε.Ε. είναι 54%. Οι μικρές διαδρομές στη χώρα καθιστούν, σύμφωνα με τον Kern, τo σιδηροδρομικό σύστημα στην Ελλάδα μη-κερδοφόρο. Πηγή: http://www.euro2day....-gia-ton-o.html Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 εκτός και αν ................δοθεί στο πακέτο και η ΣΤΑΣΥ. Για να δούμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Εγώ δεν διαφωνώ να τους πάρουν τζάμπα . Αρκεί να επενδύσουν πολλά λεφτά και σύντομα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Εγώ δεν διαφωνώ να τους πάρουν τζάμπα . Αρκεί να επενδύσουν πολλά λεφτά και σύντομα . δεν καταλαβαίνεις οτι κανένας δεν τα θέλει. Ακόμα και η COSCO θέλει συγκεκριμένες γραμμές για συγκεκριμένη χρήση. Κανένας δεν πρόκειται να επενδύσει παρά ελάχιστα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Χρήστο επειδή είμαι τρενολάτρης , τα τρένα σε Αυστρία και Ελβετία , πέραν του παραγωγικού έχουν και τουριστικό χαρακτήρα . Εδώ έχεις γραμμές που μπορούν να έχουν τουριστικό χαρακτήρα , άλλες ιστορικό χαρακτήρα , άλλες επιβατικό και εμπορικό . Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι πέραν του σιδηροδρομικού ΠΑΘΕ , για όλες τις άλλες γραμμές αρκεί και η μονή γραμμή με εξαίρεση ίσως κάποιες γραμμές σε απόσταση περί τα 100 χλμ από την Θεσσαλονίκη που ίσως είναι διπλές και 20 χλμ εκατέρωθεν της Πάτρας , δηλαδή προς Πύργο , όπως και της Καλαμάτας για προαστιακή χρήση . Γιά παράδειγμα η γραμμή Κορίνθου - Καλαμάτας με νέα χάραξη θα είναι περίπου 150 χλμ , χρόνος που μηδενίζει τις διασταυρώσεις πέρα από τους μεγάλους σταθμούς . Το ίδιο και η γραμμή Καλαμπάκας - Ηγουμενίτσας και η Ιόνια . Link to comment Share on other sites More sharing options...
teris83 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2015 Το πρόβλημα όσον αφορά την μη εξέβρεση επενδυτών στην Ελλάδα είναι παλιό και έχει ονοματεπώνυμο: πολιτικό προσωπικό της Ελλλάδος. Ατομα αδούλευτα και αμόρφωτα στην πλειοψηφία τους, με μοναδικό στόχο να αποζημήσουν όποιον θέλει να επενδύσει στη χώρα (Ελληνα ή ξένο). Κατορθώματά τους οι μήζες στα πάντα, το μη σταθερό φορολογικό σύστημα, το πεπαλαιομένο νομικό καθεστώς και η αντίδραση σε κάθε τι σύγχρονο και καινοτόμο. Η διαδρομή όμως κοντεύει να συμπληρωθεί, καθώς η εναπομήναντες επιχειρίσεις (ατομικές και μη) φυτοζωούν και το 50% είναι έτοιμες για κλείσιμο ενώ από επενδυτές τίποτα (μόνο κατι μαφιόζοι που επιδιώκουν εύκολο-γρήγορο κέρδος με ξέπλημα μαύρου χρήματος και αποχώρηση στην συνέχεια). Οπότε οι ραγδαίες εξελίξεις είναι κοντά και θα επιβάλουν τεράστιες αλλαγές. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetris Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2015 Το πρόβλημα όσον αφορά την μη εξέβρεση επενδυτών στην Ελλάδα είναι παλιό και έχει ονοματεπώνυμο: πολιτικό προσωπικό της Ελλλάδος. Ατομα αδούλευτα(???) και αμόρφωτα στην πλειοψηφία τους, με μοναδικό στόχο να αποζημήσουν(???) όποιον θέλει να επενδύσει στη χώρα (Ελληνα ή ξένο). Κατορθώματά τους οι μήζες στα πάντα, το μη σταθερό φορολογικό σύστημα, το πεπαλαιομένο νομικό καθεστώς και η αντίδραση σε κάθε τι σύγχρονο και καινοτόμο. Η διαδρομή όμως κοντεύει να συμπληρωθεί, καθώς η εναπομήναντες(?????) επιχειρίσεις (ατομικές και μη) φυτοζωούν και το 50% είναι έτοιμες για κλείσιμο ενώ από επενδυτές τίποτα (μόνο κατι μαφιόζοι που επιδιώκουν εύκολο-γρήγορο κέρδος με ξέπλημα μαύρου χρήματος και αποχώρηση στην συνέχεια). Οπότε οι ραγδαίες εξελίξεις είναι κοντά και θα επιβάλουν τεράστιες αλλαγές. Κάποια συγγένεια με Μποστ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2015 Μάλλον κινητό . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα