Engineer Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 02:49 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 02:49 μμ Μόνο δέος προκαλούν οι εικόνες από το λιμάνι του Ρότερνταμ τη στιγμή της μεταφοράς πλοίων, τα οποία δεν ρυμουλκούνται, αλλά βρίσκονται πάνω σε άλλο πλοίο. Το σκηνικό με το Blue Marlin να μεταφέρει πάνω του 13 πλοία προκαλεί δέος και πραγματικά εντυπωσιάζει. Δείτε το βίντεο: Πηγή: http://www.ipaideia....okalei-deos.htm Click here to view the είδηση
Ghostrider Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 03:01 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 03:01 μμ Ευτυχώς που υπάρχει και καμιά ανεμογεννήτρια στο παρασκήνιο & αντιλαμβανόμαστε την πραγματική ταχύτητα κίνησης των πάντων! 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 03:15 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 03:15 μμ Η μουσική παραείναι δραματική όμως! Hans Zimmer - Dreams Collapsing (Inception musical score) 1
Pavlos Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 03:39 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 03:39 μμ Κλασσικά ποταμόπλοια. Η κατασκευή του χαλύβδινου περιβλήματος γίνεται φθηνά σε ναυπηγεία στην Κίνα, όπου κατόπιν μεταφέρονται με αυτό τον τρόπο στην Ολλανδία. Εκεί, σε ολλανδικά ναυπηγεία, τα πλοία αποκτούν τον τελικό εξοπλισμό τους (σωληνώσεις, εξοπλισμό καταστρώματος, κύρια και βοηθητικά μηχανήματα) και στη συνέχεια χρησιμοποιούνται κυριως στο Ρήνο και στα πέριξ αυτού κανάλια.
terry Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 03:44 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 03:44 μμ Να υποθεσω οτι με γερανο φορτωθηκαν το ενα πανω στο αλλο? Τι μεγεθος εχουν τα πλοια αυτα?
georgios_m Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 04:12 μμ Δημοσιεύτηκε July 31, 2015 at 04:12 μμ φαντάζομαι ότι η μαούνα αυτή βυθίζεται και τα πλοία ανεβαίνουν πάνω της "κολυμπώντας" και μετά αδειάζουν οι δεξαμενές και ξανασηκώνεται στην επιφάνεια. 1
pavadi71 Δημοσιεύτηκε August 2, 2015 at 02:10 πμ Δημοσιεύτηκε August 2, 2015 at 02:10 πμ Πάρε ναυτάκι, ναυτάκι Συριανό... λοστρόμο Πειραιώτη..
pankrok Δημοσιεύτηκε August 3, 2015 at 06:09 μμ Δημοσιεύτηκε August 3, 2015 at 06:09 μμ οι κλασσικες μπαριζες των ποταμων εχουν γενικα μικρο βυθισμα (το πολυ 4μ ) μικρο πλατος για να χωρανε στις λεκανες διπλα σε μαγλυτερα πλοια ωστε να μην εχουν μεγαλα εξοδα διελευσης και μηκος οσο παιρνει - εχω δει μεχρι 140 μετρα με πλατος λιγοτερο απο 12. γενικα κινουνται στα πλωτα ποταμια της βορειας ευρωπης μεταφεροντας καυσιμα και ξηρα φορτια. πολλες φορες το πληρωμα ειναι μονο ο πλοιαρχος ενω επισης πολες φορες αποτελουν και την μονιμη κατοικια του ιδιοκτητη μεταφεροντας και το αυτοκινητο του. το δε heavy lifter που τα μεταφερει ειναι αλλη ιστορια εντυπωσιακου μεγεθους. αυτα συνηθως ειναι μετασκευασμενα τανκερ που εχουν μεγαλα βυθισματα και μεγαλες αντλιες ερματος και βυθιζονται μεχρι και το υψος της γεφυρας προκειμενου να φορτωσουν το φορτιο τους. ειναι εντυπωσιακο να τα βλεπεις να φορτωνουν και να φευγουν με τοσο ανωμαλο φορτιο διαπλεοντας ινδικο ωκεανο (και οχι μονο)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα