Engineer Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Οι οδηγοί θα είναι σε θέση να επαναφορτίζουν τα αυτοκίνητά τους εν κινήσει, αν πραγματοποιηθεί το αντίστοιχο προτεινόμενο έργο από την υπηρεσία διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων της Αγγλίας. Ο κυβερνητικός οργανισμός έχει εξαγγείλει σχέδια για τη δοκιμή ασύρματης τεχνολογίας μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας, και ελπίζει να την εγκαταστήσει κάτω από τους αυτοκινητόδρομους και μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας. Μία αρχική μελέτη βιωσιμότητας έχει ήδη ολοκληρωθεί και τώρα ο οργανισμός ζητά την υποβολή προσφορών από εταιρείες για δοκιμές εκτός δρόμων. Ωστόσο κάποιοι ειδικοί ακόμα αμφισβητούν το κατά πόσον ένα τέτοιο σύστημα θα είναι αποτελεσματικό από άποψη κόστους. Παρόμοιες τεχνολογίες έχουν ήδη δοκιμαστεί αλλού. Το 2013, η πόλη Γκούμι της Νότιας Κορέας ενεργοποίησε μια διαδρομή 12 χιλιομέτρων που επιτρέπει σε λεωφορεία με κατάλληλο εξοπλισμό να φορτίζονται ενώ κινούνται πάνω σε αυτή. Ηλεκτρικά καλώδια θαμμένα κάτω από το δρόμο χρησιμοποιούνται για να παράγουν ηλεκτρομαγνητικά πεδία, τα οποία συλλέγονται από ένα πηνίο στο εσωτερικό της συσκευής και στη συνέχεια μετατρέπονται σε ηλεκτρισμό. Πηγή: http://www.ypodomes.... Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Δε θα ήταν πιο απλό η φόρτιση να γίνεται ενσύρματα; Δηλαδή από κάθε αυτοκίνητο να κρέμεται ένα καλωδιάκι που να παίρνει ρεύμα από ένα γυμνό αγωγό που θα βρίσκεται στο έδαφος, όπως γίνεται στα τρένα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Μπορεί και να ήταν, ισως όμως το καλωδιάκι να περιόριζε/δέσμευε το όχημα σε σχέση με τον δρόμο, πχ δεν θα μπορούσε να κάνει ελιγμούς αποφυγής, αλλαγή λωρίδας κλπ. Θα ήθελα να ανακοινώσουν τον βαθμό απόδοσης του συστήματος με τα θαμένα καλώδια και τα Η-Μ κύματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Δε θα ήταν πιο απλό η φόρτιση να γίνεται ενσύρματα; Δηλαδή από κάθε αυτοκίνητο να κρέμεται ένα καλωδιάκι που να παίρνει ρεύμα από ένα γυμνό αγωγό που θα βρίσκεται στο έδαφος, όπως γίνεται στα τρένα? για να τροφοδοτήσεις κάτι χρειάζονται δυο αγωγοί Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefe Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 (edited) Δε θα ήταν πιο απλό η φόρτιση να γίνεται ενσύρματα; Δηλαδή από κάθε αυτοκίνητο να κρέμεται ένα καλωδιάκι που να παίρνει ρεύμα από ένα γυμνό αγωγό που θα βρίσκεται στο έδαφος, όπως γίνεται στα τρένα? Ετσι θα περιοριζει κατα πολυ τις κινησεις/ελιγμους που μπορει να κανει το λεωφορειο και επισης θα υπαρχει λογικα και θεμα ασφαλειας με εναν γυμνο αγωγο στο εδαφος . Εδω καλα καλα στα τρενα δεν βρισκει τοσο ευρεια εφαρμογη (εκτος μετρο κλπ) και χρησιμοποιουνται υπέργεια καλωδια παντου Edited Αύγουστος 18 , 2015 by lefe Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliekater Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Με την υγεία πώς τα πάει ; Διότι δε με ενθουσιάζει η ιδεά να βρίσκομαι για ώρα μέσα σε ένα ηλεκτρικό πεδίο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 ... ένα καλωδιάκι που να παίρνει ρεύμα από ένα γυμνό αγωγό που θα βρίσκεται στο έδαφος.... Και να το πατήσεις με βρεγμένο παπούτσι να σου σηκωθεί η τρίχα κάγκελο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Το πρόβλημα της ασφάλειας αντιμετωπίζεται με το να είναι ο αγωγός σε ειδική σχισμή μερικά εκατοστά πιο χαμηλά από το οδόστρωμα, ώστε να μη μπορεί να πατηθεί από πεζό, που φυσικά δε θα έχει κανένα λόγο να βρίσκεται σε τέτοιο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Οι ελιγμοί θα είναι ελεύθεροι μιας και δε πρόκειται για σύστημα συνεχούς τροφοδοσίας, αλλά φόρτισης. Οπότε το να αποσυνδεθείς για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να πας στη διπλανή λωρίδα και να πιάσεις νέο αγωγό δε θα είναι πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Το πρόβλημα της ασφάλειας αντιμετωπίζεται ..... Ok. Το έλυσες το πρόβλημα και δεν χρειάζεται να σπάνε τα νεύρα τους με το ρεύμα πια και να πετάνε τσάμπα πολλά εκατομμύρια για έρευνα οι κουτόφραγκοι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios_m Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 18 , 2015 Αν πετύχουν αυτό που θέλουν θα είναι μια πραγματική επανάσταση, ωστόσο μέχρι τότε θα μπορούσαμε να έχουμε περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που να φορτίζονται από καλώδια σαν αυτά των τρόλει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα