georgecv Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 23 , 2017 Πάντως η ΕΥΠ έχει αναλάβει την διερεύνηση της υπόθεσης. Τώρα αν αυτό είναι καλό ή κακό θα δείξει.
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 (edited) πως εξηγείτε εσείς ότι ένας ελκυστήρας παρέμεινε εντελώς ευθύγραμμος ενώ όλοι οι λοιποί και κυρτώθηκαν και στράβωσαν! (είναι ο τρίτος σε βάθος) Το πυροθερμικό φορτίο προφανώς και στον ίδιο ήταν το ίδιο και με του δεύτερου και με του τέταρτου Για την ελαφριά κύρτωση και κάμψη του πρώτου υπάρχει εξήγηση (μικρότερο πυροθερμικό φορτίο -λόγω φοράς του ανέμου) του δεύτερου (επειδή δέχθηκε μικρότερο π. φ αλλά και δεν έχει τις ενισχύσεις στις στηρίξεις) Edited Μάρτιος 24 , 2017 by ΚΑΝΑ
kan62 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 Αν και σε αυτές τις συνθήκες Βασίλη είναι δύσκολο να βγάλεις συμπεράσματα ... θα απαντήσω στην πρόκληση, ότι μάλλον ήταν αφόρτιστος σε σχέση με τον πρώτο, που έφερε και φέρει ακόμη, το βάρος της πλαγιοκάλυψης. Για τον δεύτερο τα είπες εσύ ... Είναι βέβαιο ότι οι διατομές είναι ίδιες ;
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 (edited) διατομές είναι ακριβώς ίδιες Αυτό που παρατήρησα και διαφοροποιεί τα πράγματα σε σχέση με τους άλλους είναι ότι αυτός ο τρίτος που παρέμεινε ίσιος έχει στη μέση ακριβώς, από δω και από κει στο κορμό, 2 ηλωμένες πλάκες αλλά πάλι αυτό και μόνο δεν θα αρκούσε να δικαιολογήσει το φαινόμενο κοιτάξτε τις κυρτώσεις της νότιας πλευράς Αδιανόητα φοβερές! -δεν σχηματίζουν μόνο μηδενικό οι δεύτεροι καθ΄ύψος ελκυστήρες αλλά είναι και στρεβλό-Λες είναι δυνατόν, τα ρεύματα να το μετέφεραν τόσο έξω από το αρχικό επίπεδο, τόσο μεγάλο σίδηρο ! Edited Μάρτιος 24 , 2017 by ΚΑΝΑ
kan62 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 (edited) Αυτό που παρατήρησα και διαφοροποιεί τα πράγματα σε σχέση με τους άλλους είναι ότι αυτός ο τρίτος που παρέμεινε ίσιος έχει στη μέση ακριβώς, από δω και από κει στο κορμό, 2 ηλωμένες πλάκες Οι πλάκες είναι οι ενώσεις μεταξύ των τριών 12μετρων δοκών. Το μήκος του ελκυστήρα πρέπει να είναι περί τα 35 μ. Δεν έχουν σημασία γιατί έτσι είναι όλοι ... Όμως η απορία σου δημιουργήθηκε εσφαλμένα από τις μακρυνές φωτογραφίες. Το στοιχείο δεν είναι ευθύγραμμο. Το εντελώς αντίθετο θα έλεγα. Δες το στην κοντινή φωτογραφία. Έχει κύρτωση προς τα πάνω και εμπρός. Ήταν τέτοιου μεγέθους οι εντάσεις και οι παραμορφώσεις στις θερμοκρασίες αυτές, που οποιαδήποτε ανακατανομή τους, λόγω της κατάρρευσης της στέγης, θα μπορούσε να έχει οδηγήσει σε πολλές σχεδόν τυχαίες τελικές μορφές. Δες και τα υπόλοιπα στοιχεία ... Edited Μάρτιος 24 , 2017 by kan62
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24 , 2017 Έχοντας δει αρκετές καμένες σιδηρές κατασκευές (από μνημεία του 19ου αιώνα μέχρι σύγχρονα εργοστάσια, κι από αγροτικές αποθήκες μέχρι τις αποθήκες του lidl), πρέπει να σχολιάσω ότι δεν βλέπω τίποτα ασυνήθιστο στις φωτογραφίες. Γενικά το είδος της παραμόρφωσης που κυριαρχεί σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ο λυγισμός (καμπτικός και στρεπτικός) λόγω της δραστικής μείωσης του ορίου ελαστικότητας. Σε αντίθεση με ο,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε, στον λυγισμό αυτό κυριαρχεί η πλαστική παραμόρφωση. Επίσης, τα περισσότερα μέλη φτάνουν στην διαρροή ακόμη και μόνο λόγω του ιδίου βάρους, πχ, τεγίδες που στηρίζουν μία απλή λαμαρίνα λυγίζουν σαν να ήταν από πλαστελίνη.
nikoscivil Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2017 Mε έναν εντελώς πρόχειρο υπολογισμό: Έστω ελκυστήρες HEA450 (από προηγούμενο link) μήκους l=35m, διαρροής fy=275 MPa, ίδιον βαρος = 1.40 ΚΝ/m Μel = fy * Wel = 275/1.1 * 2896 * 10^3 * 10^(-6) = 797 KNm Κατά τη στιγμή της αστοχίας: Μ = q*l^2/8 = 1.35*1.40*35^2/8 = 322 KNm Tότε, η νέα Μel που προκάλεσε στρεπτοκαμπτικό λυγισμό, έστω Μel' = σ * Wel = M, λόγω της πυρκαγιάς και της πτώσης του ορίου διαρροής και υποθέτοντας ότι δεν πειράχτηκε η γεωμετρία της διατομής: σ / fy = Μel' / Mel -> σ / fy = 322 / 797 -> σ = 0,41 * fy Δηλαδή, η αντοχή του χάλυβα λόγω της φωτιάς έπεσε κατά 60% σχεδόν!......
kan62 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 25 , 2017 Σχετικά και τα παρακάτω διαγράμματα του εξαιρετικού συναδέλφου καθηγ. Μιλτ. Χρονόπουλου.
ΚΑΝΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2017 (edited) τελικά από περιέργια σήμερα πήγα και είδα τον 3 ελκυστήρα από διάφορες οπτικές γωνίες απ' ΄που φαίνεται ότι αυτός κυρτώθηκε απόλυτα οριζόντια μέσα στο επίπεδο των ελκυστήρων Μάλιστα η κύρτωση αυτή παρέσυρε και τα υποστυλώματα με τα οποία συνδέεται (τα οποία κατά 25-35 εκ έγειραν προς το τζαμί) Μάλιστα αυτά τα υποστυλώματα (υ.γ 2α από την πλατεία) είναι και τα μοναδικά που έγειραν περισσότερο Υπόψη ότι ο τρίτος ελκυστήρας βρίσκεται 1.περίπου 50-70 εκ έξω από την περίμετρο του κτιρίου 2.περίπου 1.7-2.2 πάνω από την υπάρχουσα περιμετρική τοιχοποιία του υπόψη επίσης 1. ότι ο περιμετρικός τοίχος του κτιρίου έχει πάχος 2,5-2,80 μ 2. ότι το πυροθερμικό φορτίο ήταν τεράστιο και ότι στην περιοχή πάντα (το έχουμε μασάλι) πνέουν άνεμοι ισχυροί από βορρά προς νότο που προφανώς χτυπούν στην επίπεδη πρόσοψη (χωρίς κανένα άνοιγμα-πλην της κεντρικής κόγχης της πύλης) ύψους τουλάχιστο 14 μ από το επίπεδο της πλατείας Οπότε λαμβάνοντας υπόψη και τις γνώμες σας κάπως όλα εξηγούνται! Edited Μάρτιος 26 , 2017 by ΚΑΝΑ
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα