tetris Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Αυτό με την ανυπαρξία πρόβλεψης ΣΕΑ μήπως θα έπρεπε να διερευνηθεί από εισαγγελέα? Κι επίσης, η ανυπαρξία service road στο υπολειπόμενο (και ήδη κατασκευαζόμενο???) τμήμα Π-Α του άξονα ΠΑΘΕ? Η διαπλοκή στο μεγαλείο της. 3
Inzaghi Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Θαυμαστε ρε ενα λαμογιο που ειχαμε μεσα στα ποδια μας για χρονια για να "προασπιζει" τα συμφεροντα των Μηχανικων πρωτιστως... Αθανατη Ελλαδα... Συνδικαλιστικα κομματοκοπροσκυλα... Μου προκαλουν αηδια και εμετο... Αυτη η χωρα δε θα παει ποτε μπροστα οσο υπαρχει αυτο το σαπιο εκλογικο σωμα που αναδεικνυει τετοιους "πολιτικους" Αυτοι μας αξιζουν... Και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις χαλια... 4
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Λίγες οι μέρες του.. Έχει να φάει τέτοιο μαύρο πουν κατεβαίνει και στο ψηφοδέλτιο που θα το θυμάται καιρό.. Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ Sent from my iPhone using Tapatalk 6
man21 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Έμαθα για την υπόθεση, όχι από τις ειδήσεις, αλλά από τρείς Υπηρεσίες πρωί-πρωί που είχα πάει. Κλάμα μιλάμε στο Λαμογιστάν από τους Υπηκόους του σε ΥΠΟΜΕΔΙ κλπ. (για κάτι γνωστούς και μη εξαιρετέους "συναδέλφους" στο ΥΠΟΜΕΔΙ μιλάω) . Εγώ λέω: Κάτω τα χέρια από το 90 και από το 'βρώμικο' στο 300! Τουλάχιστον εκεί έχει φτηνή βενζίνη, καλό και φτηνό φαγητό και πας στην τουαλέτα δωρεάν, όχι όπως στα ΣΕΑ. Βλέπετε μερικοί ήρθαν στη Γη από τον ΣΕΙΡΙΟ ή από την κλαδική βλέπετε και όχι από το 90χλμ-300χλμ κλπ-κλπ .Για τον ΣΚΑΪ : Όταν παραδόθηκε στην κυκλοφορία η Αττική Οδός, έστελνε τα τηλεοπτικά συνεργεία σε κάθε είσοδο, χώνανε τα μικρόφωνα μέσα στο στόμα του κάθε χριστιανού ΙΧή να τους πει και να καταγγείλει τα ακριβά διόδια (2,5 ερώ το 2001 μιλάμε) σε τελειωμένο Αυτοκινητόδρομο που διασχίζει Αστικό Ιστό. Αλλά αργότερα μίλαγε (και κατακεραύνωνε για τζαμπατζίδες) που δεν θέλουν να πληρώνον διόδια σε υπό κατασκευή (Θα ...,,, αλλά πλήρωνε τώρα) Αυτοκινητοδρόμους. Έτσι για να μη ξεχνιόμαστε γιατί ζούμε στην Ελλάδα και όχι στον ΣΕΙΡΙΟ!Όσο για τον Σπίρτζη, άνθρωπος της εξουσίας είναι!! ΑΛΛΑ κάποιους εδώ μέσα (και εκεί έξω Συγγρού, Χ. Τρικούπη, Φάληρο) , που είναι κατά των Δημοσίων Υπαλλήλων, τους έχει πιάσει μεγάλη λύπη ειδικά και μόνο στο συγκεκριμένο θέμα. Τους λέω λοιπόν: Μη στενοχωριέστε, θα βολευτούν (και ο περί ού) από τους εν δυνάμει επόμενους, εκείνους που απολύανε καθηγητές, αλλά τους Πρασινο-Γαλάζιους στην Συντήρηση Ε.Ο. τους κάνανε μετάταξη στο ΥΠΟΜΕΔΙ για να να μην απολυθούν ή μπουν σε διαθεσιμότητα, όπως τα άλλα κορόιδα Δημ.Υπ. Αυτοί κλαίγαν σήμερα πρωί-πρωί. ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ. Θέλαν να εφαρμόσουν Αποφάσεις. Το συντομότερο ανέκδοτο. Υ.Γ. tetris έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά η δικαιοσύνη δεν είναι τυφλή ξέρεις, αλληθωρίζει. 2
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Καταπληκτική λογική, αφού οι άλλοι ήταν λαμόγια, δεν πειράζει που και ο Σπίρτζης είναι λαμόγιο. Είναι το νέο που ευαγγελίζεται ο Τσίπρας φαίνεται. Γιατί έπρεπε όμως να ξεφτυλιστεί ένας υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ για να μας πεις αυτό με τη μετάταξη του ΥΠΟΜΕΔΙ; Ανεξάρτητα δε μπορούσες να μας το πεις; Ή φυλάτε τέτοιες ειδήσεις για να συμψηφίζετε ξεφτύλα όποτε προκύπτει ανάγκη; Αν ισχύει βέβαια, γιατί το παραπάνω γεγονός, αν και διόλου απίθανο, πρώτη φορά το ακούω από σένα... 2
man21 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Ή φυλάτε τέτοιες ειδήσεις για να συμψηφίζετε ξεφτύλα όποτε προκύπτει ανάγκη; Πάντα μονος μου είμουνα stayro, δεν είχα και ούτε έχω παρέα! Ελ. Επ. Μηχανικός σε εργοτάξια 35 χρόνια! Ούτε καν Ενεργιακός Επιθεωρητής. Όσο για τις μετατάξεις από ΣΕΟ σε ΥΠΟΜΕΔΙ, ψάχτο λίγο, θα εκπλαγείς ήταν τότε με τις απολύσεις μετατάξεις Δ.Υ. Όσο για τον Σπίρτζη, πολιτικός είναι, όπως και οι άλλοι. Και δεν έχω καθόλου- μα καθόλου καλή γνώμη για τους πολιτικούς. Ούτε και για τα κόμματα (ΣΥΡΙΖΑ κλπ). Αλλά με τους Πρασινο-Γαλάζιους, άσε δεν παίζονται. Και τώρα δώρο του καταστήματος: Πριν ένα χρόνο οι Παραχωρισιούχοι, πήραν Κρατική ενίσχυση 1,3 δις. Σε κανα-δυο χρόνια οι απατεώνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού θα ανακαλύψουν Κρατική Ενίσχυση σε Ιδιώτη. Κράτα το αυτό και θα τα πούμε εν καιρώ για να μη λες οτι δεν το διάβασες.
stayros Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Γενικά δε πρέπει να αφήνουμε κανένα λαμόγιο οποιουδήποτε κόμματος σε χλωρό κλαρί. Αλλά πρέπει να βγάζουμε τα άπλυτα στη φόρα στο σωστό χρόνο, γιατί αλλιώς, σε τέτοιες στιγμές, μοιάζουν με σπασμωδικές κινήσεις υπεράσπισης. 2
man21 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 28 , 2015 Αλλά πρέπει να βγάζουμε τα άπλυτα στη φόρα στο σωστό χρόνο, γιατί αλλιώς, σε τέτοιες στιγμές, μοιάζουν με σπασμωδικές κινήσεις υπεράσπισης. Μακρυά αυτο από μένα stayros! Δεν υπερασπίζομαι κανέναν παρά μόνο την αξιοπρέπειά μου! Αυτήν έχω μόνο και την επιστήμη μου. (Την μπηχτή για τον Εν. Επιθ. την έπιασες έτσι; Στον περί ού ο λόγος κολλάει.) Edit: Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, βασικός στόχος του νομοσχεδίου για τα δημόσια έργα, είναι να χτυπηθεί η συσσώρευση μελετών και έργων σε λίγες εταιρείες της ανώτερης τάξης. Μεταξύ άλλων, προωθούνται αλλαγές στα Μητρώα Εργοληπτών, ώστε να ελέγχεται το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της κάθε εταιρείας, σε σχέση και με τον αριθμό προσωπικού που απασχολεί. (Από το ypodomes.com) Δεν το πιστεύω βέβαια ότι θα γίνει αυτό. Αν το κάνει (που δεν προκάνει, γιαυτό το λέει) θα γίνω οπαδός του. Όμως τον Αυγενάκη κ.λ.π. πενθούντες συγγενεις, τους απασχόλησε ποτέ αυτό; Όχι βέβαια. Μόνο το οι ανώτερης τάξεις να παίρνουν έργα κατώτερης του πτυχίου τους τάξης. 2
KF Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2015 "Παρά ταύτα δύο ημέρες πριν το δημοψήφισμα, χωρίς ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας, ο συγκεκριμένος διευθυντής, από μόνος του απέστειλε επιστολή για το κλείσιμο της σύνδεσης στον παραχωρησιούχο. " Φοβερος ο τυπος. Για να εφαρμοσουμε το νομο πρεπει πρωτα να ρωταμε τον Υπουργο!!!!!!!!!!!!!! 5
nik Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2015 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2015 Καθήστε ρε παιδιά. Επί της ουσίας. Για 50+ χιλιόμετρα που λέει, υπάρχει σταθμός για να σταματήσει κάποιος οδηγός ? Εγώ νομίζω ότι δεν υπάρχει. Μήπως λοιπόν έχει εν μέρει δίκαιο ? Περιμένω απάντηση επί της ουσίας και όχι έκθεση. 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα