akis308 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 Το πρόβλημα μου εχει ως εξης. Ο πελάτης μου πήρε αγροτεμάχιο εμβαδού περιπου 8000 τ.μ. με πρόσωπο 80μ. στο όριο απαλλοτρίωσης της Εθνικής Οδό Ηρακλείου-Ρεθύμνου. Τίτλος ή κάτι σχετικό για πριν του 2003 δεν υπάρχει. Μπορώ να χρησιμοποιησω την αρτιότητα που μου δίνει το πρόσωπο στην Εθνική και να δημιουργηθεί δουλεία διοδου από την πίσω πλευρά (ο δίπλα ιδιοκτητης είναι σύμφωνος). Η άδεια πρόσβασης από την Εθνική είναι ανέφικτη. Επιπρόσθετα θα χρειαστώ χαρακτηρισμό του αγροτικού δρόμου μέχρι την αρχή της δουλείας? Σε περίπτωση που δεν γίνεται δουλεία (λόγω εκτός σχεδίου) τι δυνατότητες υπάρχουν δεδομένου ότι ο αγροτικός δρόμος δεν είναι χαρακτηρισμένος...
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 συνάδελφε μην μπλέκεις πολοεδιμικά θέματα με θεματα εμπράγματου δικαίου. η δουλεία είναι εμπράγματο δικαίωμα στο τοπογραφικό που θα συντάξεις βάλε να υπογράψουν και οι δύο αφού συμφωνούν δικαίωμα προσβασης υφισταται εντος και εκτος σχεδιου αφου υπάρχει συμφωνια θα αναφερθεί ρητώς απο τον συμβολαιογράφο και θα υπάρξει δέσμευση και των δύο εμπλεκομένων για να αποφευχθεί πιθανή αξίωση στο μελλον για συντομότερη προσβαση η κατι αλλο
gzin Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 H δουλεία διάβασης έχει συγκεκριμένο ορισμό και νομική έννοια.δεν έιναι απλά ιδιωτική διάβαση.προσωπικά εάν δεν υπάρχει δικαστική απόφαση δεν αναγράφω σε τοπογραφικό τον όρο "δουλέια διάβαση".επίσης το ότι από την εθνική η πρόσβαση είναι αδύνατη δε μου λέει κάτι..βάλε έναν φορτωτή 966 κ πάνω και θα δεις για πότε περνέι τρένο!πώς δηλ χρησιμοποιείς το πρόσωπο για οικοδομησιμότητα?μην κάνεις ταρζανιές σε τέτοιες περιπτώσεις.α και κάτι άλλο.έχεις τσεκάρει το όριο απαλλοτρίωσης ξανά?(αν δεν έχεις κάνει εσύ το τοπογραφικό).η ΔΕΣΕ έχει σχέδια του 66..
p.varvaris Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2009 Συνάδελφε, όταν γράφεις "Η άδεια πρόσβασης από την Εθνική είναι ανέφικτη" εννοείς ότι θα κάνεις ειδικό κτίριο για το οποίο απαιτείται Κυκλοφοριακή Σύνδεση; Ή ότι υπάρχει κάποιο εμπόδιο φυσικό ή τεχνητό για την αφαίρεση του οποίου εκτιμάς ότι χρειάζεται άδεια; Αν ισχύει το 1ο τότε σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να υποκαταστήσεις την απαιτούμενη Κυκλοφοριακή Σύνδεση από κάποια πρόσβαση μέσω μη κοινόχρηστης οδού. Αν ισχύει το 2ο και θες να φτιάξεις π.χ. κατοικία τότε μπορείς να έχεις πρόσβαση από τη δουλεία ή από οπουδήποτε. Η απαίτηση προσώπου για την αρτιότητα δεν θυμάμαι να έχω δει κάπου να συσχετίζεται με την προσβασιμότητα.
akis308 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2009 Το δευτερο ισχύει, αλλά χρησιμοποίησα την ακριβη φράση που χρησιμοποίησε η υπάλληλος της υπηρεσίας. Μπορεί να μου δώσει, αν φτιαχτούν τραπεζοειδής νησίδες και δεν πειραχτούν τα πρανή, πράγμα όντως ανέφικτο στο σημείο αυτό. Το καινούργιο είναι ότι έμαθα ότι δεν γίνονται πλέον δουλείες σε εκτός σχεδίου. Δεν ξέρω κατά είναι αληθές αυτό, βέβαια, αλλά μου το είπαν από την Πολεοδομία της Νομαρχίας Ηρακλείου....
p.varvaris Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2009 Ψάξε το Διάταγμα περί κυκλοφοριακών συνδέσεων, προβλέπει και το πώς γίνεται η είσοδος-έξοδος σε περίπτωση κατασκευής κατοικίας. Απ' ότι θυμάμαι δεν απαιτείται μεγάλο μήκος όπως στα επαγγελματικά κτίρια και σίγουρα δεν απαιτούνται νησίδες κλπ που σου είπαν. Αν δεν απαγορεύεται από ειδική διάταξη δεν μπορούν να σου απαγορεύσουν να χρησιμοποιείς τον κοινόχρηστο χώρο (Εθνική Οδός) για να πηγαίνεις στο σπίτι σου! Βέβαια αυτά δεν είναι αρμοδιότητα της Πολεοδομίας αλλά της Περιφέρειας και σου προτείνω να απευθυνθείς στην αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας. Για το θέμα της δουλείας όπως έγραψε και ο gzin παραπάνω είναι νομικό θέμα, συζήτησέ το με το συμβολαιογράφο που θα κάνει την Πράξη. Απ' όσο γνωρίζω δεν έχει καταργηθεί τίποτα και βέβαια πάντα υπάρχει η δυνατότητα για "δουλεία προς μεταφορά των αγροτικών προϊόντων" που προβλέπει και το "θεμελιώδες" διάταγμα του 1923 - αυτό σίγουρα ισχύει.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα