Engineer Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2015 Πως γίνεται ένα στηθαίο ασφαλείας να προκαλέσει παράταση στα έργα ενός αυτοκινητόδρομου; Γίνεται, καθώς σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com η παραχωρησιούχος εξασφάλισε έγκριση παράτασης κατά 9,5 μήνες από το υπάρχον χρονοδιάγραμμα. Αυτό συνέβη καθώς όταν υπεγράφη η νέα σύμβαση στα τελη του 2013 είχε προβλεφθεί η παράταση του χρόνου καθώς η χώρα μας εφάρμοσε την νέα Ευρωπαϊκή Οδηγία (που έρχεται απο το 2011) σχετικά με τις προδιαγραφές για τα στηθαία ασφαλείας. Αυτή η πρόβλεψη εφαρμόστηκε από την παραχωρησιούχο, το αίτημα εστάλη, εγκρίθηκε από τον ανεξάρτητο Μηχανικό και το Υπουργείο Υποδομών όπως μαθαίνει το ypodomes την αποδέχθηκε εφαρμόζοντας τη σχετική σύμβαση. Το Υπουργείο Υποδομών κρατούσε πολύ καιρό το αίτημα στον "αέρα" και τελικά πάντα σύμφωνα με όσα είπε στο ypodomes πηγή από την Ολυμπία Οδό το αίτημα εγκρίθηκε και η εφαρμογή του είναι πλέον γεγονός. Το έργο με αυτό τον τρόπο οδηγείται επίσημα σχετικά με αυτό το αίτημα στον Οκτώβριο του 2016. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε δύο πολύ σημαντικά στοιχεία. Αυτή η παράταση θα είναι τελικά η πρώτη που εγκρίνεται επίσημα, ανοίγοντας τον χορό των χρονοδιαγραμμάτων στα έργα των αυτοκινητόδρομων. Αυτό γιατί η συμφωνία του Υπουργείου Υποδομών για παράταση της χρονικής διάρκειας στα έργα της Ιόνιας Οδού και του Ε65 δεν έχει υπογραφεί με αποτέλεσμα η όλη συμφωνία να είναι στον αέρα, με ερωτηματικό αν εφαρμοστεί από τη νέα Κυβέρνηση. Το δεύτερο στοιχείο είναι πως η συγκεκριμένη παράταση θα παρασύρει και τα έργα σε Ιόνια Οδο και Ε65 καθώς και οι 2 άξονες είναι σε εξέλιξη και δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα τα στηθαία ασφαλείας, όμως εκεί δεν επηρεάζει το χρονοδιάγραμμα καθώς έχουν αιτηθεί για πολυ μεγαλύτερη παράταση για άλλα ζητήματα. ΣΕ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ Αυτή η παράταση δεν σχετίζεται με άλλα αιτήματα που έχει καταθέσει η Ολυμπία Οδός. Το πρώτο είναι η κατά 5 μήνες παράταση στον κόμβο Ρίου που όμως δεν αφορά όλο το έργο αλλά το συγκεκριμένο τμήμα. Το δεύτερο είναι το αίτημα που σας αποκάλυψε το ypodomes.com σχετικά με το ρέμα στην περιοχή Καθαρονερίου και που αφορά -για άγνωστο λόγο- όλο το έργο. Το συγκεκριμένο αίτημα έχει οδεύσει σε Διαιτησία. ΕΡΓΑ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ...ΧΕΛΩΝΑΣ Στο κατασκευαστικό κομμάτι η ανυπαρξία πληρωμών μέσα στο 2015 έχει στοιχίσει στο έργο την πρόοδο του με ότι αυτό σημαίνει χρονικά. Τα έργα παρουσιάζουν τεράστια καθίζηση και σε καμία περίπτωση δεν θυμίζουν την περσινή εικόνα. Όπως αναφέρθηκε στο ypodomes τα έργα θα ζωντανέψουν μόλις αποκατασταθεί η χρηματοδοτική ροή πληρωμών. Ήδη τις τελευταίες μέρες με διαφορετικές εγκρίσεις προχωρούν προς πληρωμή ποσά άνω των 40εκ.ευρώ και θα υπάρξει και συνέχεια. Η μεγάλη ανησυχία είναι πλέον πότε θα πιάσει δουλειά η νέα ηγεσία του ΥΠΟΜΕΔΙ προκειμένου να τρέξουν τα έργα και να οδεύσουν σε ολοκλήρωση καθώς έχουμε φτάσει 8 χρόνια από την έναρξη των έργων και μηδενική απόδοση τμημάτων στην κυκλοφορία, πράγμα που αποτελεί ερωτηματικό για την τοπική κοινωνία αλλά και για την λανθασμένη κατά πολλούς απόφαση στις νέες συμβάσεις να μην μπουν τμηματικές παραδόσεις αλλά να τεθεί ένα εντελώς ουτοπικό χρονοδιάγραμμα. Πηγή: http://www.ypodomes.... Click here to view the είδηση
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα