legrandbleu Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 14 , 2015 Καλή σας ημέρα, έχει κάποιος εμπειρία από τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται από το Ταμείο η μη καταβολή των τρεχουσών εισφορών σε περίπτωση ύπαρξης ρυθμίσεων (δόσεις) για παλαιότερα χρέη ? Θεωρητικά, εάν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα οι τρέχουσες εισφορές τότε σταματούν οι παλαιές ρυθμίσεις. Χάνεται προφανώς αμέσως η ενημερότητα. Το θέμα είναι μετά τι γίνεται ? Μπορείς να πας και να ξαναβάλεις σε ρύθμιση το υπόλοιπο των παλιών και τις τρέχουσες ? Εάν έχει κάποιος εμπειρία ας μας πει πώς το αντιμετωπίζει πρακτικά το Ταμείο. Ρωτώ διότι πέρα από τη θεωρία, αυτή την εποχή έχω διαπιστώσει ότι υπάρχει κάποια "άτυπη" πρακτική σε αρκετές υπηρεσίες του Δημοσίου προς διευκόλυνση των επαγγελματιών. Ευχαριστώ, 1
elele Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 Καλημέρα. Δεν ξέρω για το τι γίνεται σήμερα, γνωρίζω όμως από προσωπική πείρα ότι παλιότερα (τέλη '13-αρχές '14) τηρούνταν η εγκύκλιος κανονικότατα: με το που έχασα την προθεσμία για το Β13, σταμάτησε αυτόματα και η πληρωμή των δόσεων για τον διακανονισμό που είχα κάνει...
Fritz Todt Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 27 , 2015 και μετά για να πάρεις ενημερότητα πρέπει να εξοφλήσεις ό,τι χρωστάς?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα