Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλή σας ημέρα,

 

έχει κάποιος εμπειρία από τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται από το Ταμείο η μη καταβολή των τρεχουσών εισφορών σε περίπτωση ύπαρξης ρυθμίσεων (δόσεις) για παλαιότερα χρέη ? Θεωρητικά, εάν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα οι τρέχουσες εισφορές τότε σταματούν οι παλαιές ρυθμίσεις. Χάνεται προφανώς αμέσως η ενημερότητα.

 

Το θέμα είναι μετά τι γίνεται ? Μπορείς να πας και να ξαναβάλεις σε ρύθμιση το υπόλοιπο των παλιών και τις τρέχουσες ?

 

Εάν έχει κάποιος εμπειρία ας μας πει πώς το αντιμετωπίζει πρακτικά το Ταμείο. Ρωτώ διότι πέρα από τη θεωρία, αυτή την εποχή έχω διαπιστώσει ότι υπάρχει κάποια "άτυπη" πρακτική σε αρκετές υπηρεσίες του Δημοσίου προς διευκόλυνση των επαγγελματιών.

 

Ευχαριστώ,

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα.

Δεν ξέρω για το τι γίνεται σήμερα, γνωρίζω όμως από προσωπική πείρα ότι παλιότερα (τέλη '13-αρχές '14) τηρούνταν η εγκύκλιος κανονικότατα:

με το που έχασα την προθεσμία για το Β13, σταμάτησε αυτόματα και η πληρωμή των δόσεων για τον διακανονισμό που είχα κάνει...

  • 2 weeks later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.