Engineer Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 Πώς θα αντιμετωπίζατε κάποιον αν σας έλεγε ότι μπορείτε να ταξιδέψετε από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη με το αυτοκίνητό σας; Και όμως, την πρόταση αυτή διατυπώνει ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων – και στενός φίλος του Πούτιν, Βλάντιμιρ Γιακούνιν. Το σχέδιο του Γιακούνιν για να ξεπεραστεί το ανυπέρβλητο φυσικό εμπόδιο του Ατλαντικού είναι απλό: Στροφή προς την ανατολή. Ένας νέος υπεραυτοκινητόδρομος που θα ενώνει την Ευρώπη με τη Βόρεια Αμερική, διασχίζοντας τη Σιβηρία και την Αλάσκα, μέσω του πορθμού του Μπέρινγκ. Το σχέδιο παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στη Ρωσική Ακαδημία Επιστημών. Πρόκειται για ένα τιτάνιο έργο με την επωνυμία «Δι-ευρασιατική Αναπτυξιακή Ζώνη» (Eurasian Belt Development - TEPR), που θα περιλαμβάνει έναν νέο αυτοκινητόδρομο ο οποίος θα κινείται παράλληλα με την υπάρχουσα γραμμή του υπερσιβηρικού σιδηροδρόμου, από κοινού με έναν νέο σιδηρόδρομο καθώς και αγωγούς πετρελαίου και φυσικού αερίου. «Πρόκειται για ένα διακρατικό, διαπολυτισμικό σχέδιο», ανέφερε ο Γιακούνιν σύμφωνα με τους Τάιμς της Σιβηρίας. «Το προτζεκτ θα αποτελέσει μια παγκόσμια ‘’ζώνη του μέλλοντος’’ και θα βασιστεί σε τεχνολογίες αιχμής». Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα διασχίζει όλη την ρωσική επικράτεια και θα συνδέεται με τους υπάρχοντες οδικούς άξονες σε δυτική Ευρώπη και Ασία. Η απόσταση μεταξύ των δυτικών και των ανατολικών συνόρων της Ρωσίας είναι περίπου 10.000 χιλιόμετρα. Το ερώτημα που ανακύπτει όμως είναι, πώς θα διασχίζουν οι οδηγοί τον πορθμό του Μπέρινγκ, από την Ασία προς την Αλάσκα; Με πλοίο; Με τούνελ; Με γέφυρα; Το δημοσίευμα δεν δίνει συγκεκριμένη απάντηση, αλλά η λύση σίγουρα δεν θα είναι απλή καθώς το στενότερο σημείο του πορθμού έχει μήκος 88 χιλιόμετρα ενώ μεγάλο μέρος του χρόνου στην περιοχή πλέουν παγόβουνα. Συνυπολογίζοντας και την απόσταση από την Αλάσκα στις ΗΠΑ μέσω Καναδά, ένα υποθετικό ταξίδι από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη θα κάλυπτε την απίστευτη απόσταση των 20.777 χιλιομέτρων. Όσο για το κόστος του διηπειρωτικού συγκοινωνιακού άξονα, υπολογίζεται σε μερικά… τρισεκατομμύρια δολάρια. Πηγή: http://www.topontiki...puswyY.facebook Click here to view the είδηση
gagbill20 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 21.000 km με μεσο ορο ας πουμε 7lt/100km = 1.470lt βενζινης Εις διπλουν για να επιστρεψει το αυτοκινητο, μιλαμε για 3.000lt καυσιμου! Το project θα ειναι βιωσιμο και θα εχει λογο υπαρξης μονον αν υπαρξουν σημαντικα κι ελπιδοφορα γρηγορα ποσοστα αντικαταστασης βενζινοκινητων με ηλεκτρικα οχηματα. Αλλωστε οι επενδυσεις σε ΑΠΕ για υποστηριξη των ενδιαμεσων στασεων θα ειναι ενα απο τα πραγματικα επενδυτικα κινητρα του αυτοκινητοδρομου. 1
apier Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 μήπως ο μόνος λόγος ύπαρξης θα είναι η επιτήρηση και συντήρηση των αγωγών που θα τρέχουν παράλληλα; Σου λέει ο Ρώσος, θα κάνω που θα κάνω τον κόπο, κι έχω ήδη και έναν σιδηρόδρομο, δεν τον στρώνω τον δρόμο κι από πάνω; Τα ΑΠΕ δεν τα καταλαβαίνω πως εμπλέκονται. Αφού θα έχει τους αγωγούς δίπλα. Αν έχει δυναμικό, προφανώς θα τους συμφέρει και μία σειρά ανεμογεννήτριες παράλληλα με όλες τις άλλες, αλλά γιατί αυτό είναι το κρίσιμο; Και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επίσης. Δεν θα χρειάζονται φόρτιση; Είναι φτηνότερη από τα καύσιμα στη Ρωσία; Άλλωστε για να υπάρξει κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι θα ανέβει σημαντικά η τιμή του πετρελαίου, οπότε θα έχει νόημα η εξόρυξη των Ρωσικών κοιτασμάτων και κατά συνέπεια και οι αγωγοί. Θα μιλάμε δηλαδή για μία ακόμα εποχή πετρελαίου και όχι για κατάργησή του
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 15 , 2015 Ας πιάσουμε τα πιο λογικά και με χώρες που έχουν λεφτά. Μέχρι το 2020 αναμένεται η ανακοινωθεί η πρώτη γραμμή Λονδίνο - Νέα Υόρκη με Vaccum Train http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2913214/Forget-Hyperloop-Plan-vacuum-tube-travel-UK-announced-just-pipe-dream.html
apier Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2015 ειδικά το υπερατλαντικό μου φαίνεται πολύ λογικό =)
george68 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 16 , 2015 ετσι εξηγητε και γιατι πηγε ο τσιπρας στον πουτιν, για να αναλαβει το εργο ο φλαμπουραρης... 6
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα