Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αυτά που δίνεις είναι 100000 μίλια λιγότερο για την ίδια πάνω κάτω περίοδο χρήσης, που είναι πιο κοντά στις τιμές 50 με 70 χιλ χιλιόμετρα ανά έτος, που είναι το συνηθισμένο. Πάντως αυτοκίνητο με τόσο βαριά χρήση, προσωπικά δεν θα το αγόραζα.

  • Απαντήσεις 70
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Αυτά που δίνεις είναι 100000 μίλια λιγότερο για την ίδια πάνω κάτω περίοδο χρήσης, που είναι πιο κοντά στις τιμές 50 με 70 χιλ χιλιόμετρα ανά έτος, που είναι το συνηθισμένο. Πάντως αυτοκίνητο με τόσο βαριά χρήση, προσωπικά δεν θα το αγόραζα.

 

έχεις κάνει στην Ελλάδα για αυτό. :mrgreen:  και κοιτάς τα χιλιόμετρα σε χαμηλό κυβισμό (μέχρι 2000cc).

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ με τον Χρήστο . Αλλο πράγμα ο εξακύλινδρος , αλλά και τα χλμ στον αυτοκινητόδρομο .

Ο ξάδερφος μου στην Γερμανία κάνει 320 χλμ την μέρα . Η δουλειά του είναι 150 χλμ μακρυά από το σπίτι του .

Δημοσιεύτηκε

Κολλητού Alfa Romeo GT 1900 diesel. Εχει κάνει 360Κ και το αμάξι πάει σαν καινούργιο (ΟΚ κάτι τριξίματα στο εσωτερικό είναι λογικό). Λόγω φαρμακείου κάνει 150 χιλ την ημέρα Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο και 300 τις άλλες ημέρες.

Δημοσιεύτηκε (edited)

H VW μπορεί να είναι μεγαλύτερη απειλή για τη γερμανική οικονομία από την ελληνική κρίση

 
μην το πάρετε για θετικό. Μαζί με το μεταναστευτικό και την Κινεζική κρίση είναι εκρηκτικό μείγμα και η Ελλάδα θα βρεθεί στο blast area
Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε (edited)

dimitris GM

Δημοσίευση Χθες, 20:22

και μην ξεχναμε

 

ο  oμιλος  VW, περιλαμβανει και την seat και την skonda...

 

Με αλλαγη "λ" καθε 30.000 χιλ...πολυ "λ"αιμαργο αποδειχνεται αυτο το αυτοκινητο...

 

["καθε 30.000 χιλιομετρα"????!!!!]

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dieselgate: Αφορά και τους Ευρωπαϊκούς 1.6 και 2.0 TDI. Κεφάλια συνεχίζουν να πέφτουν!

24 Σεπτεμβρίου 2015
,16:18

 

Τα χτυπήματα έρχονται το ένα μετά το άλλο για την Volkswagen αφού μετά την παραδοχή της εταιρίας ότι περίπου 11.000.000 οχήματα είναι εφοδιασμένα με αυτό “πειραγμένο” λογισμικό παγκοσμίωςχωρίς να διευκρινίζονται οι χώρες όμως-, έρχεται ο Υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Alexander Dobrindt, για να δηλώσει ότι το εν λόγω λογισμικό εμφανίζεται και σε Ευρωπαϊκούς κινητήρες της εταιρίας.

Ο Dobrindt δήλωσε σε δημοσιογράφους πως σύμφωνα με το προκαταρκτικό πόρισμα της επιτροπής που ερευνά το ζήτημα, κινητήρες 1.6 και 2.0 λίτρων της εταιρίας φαίνεται πως διαθέτουν το σύστημα που μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε συνθήκες εργαστηρίου.

Η ίδια η Audi φέρεται να έχει επιβεβαιώσει πως ο EA189 πετρελαιοκινητήρας της που είναι στο επίκεντρο του σκανδάλου, βρίσκεται στα Ευρωπαϊκά A1, A3, A4 και A6

ενώ η Skoda λέει πως επηρεάζονται τα Fabia, Roomster, Octavia και Superb με έτος κατασκευής από το 2009 έως το 2013. Ωστόσο δεν γνωρίζουμε πόσα ακριβώς είναι τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται και πού βρίσκονται αυτά. Να θυμίσουμε ότι το VW Group έχει δηλώσει πως οι Euro6 TDI κινητήρες της πληρούν τις νομικές απαιτήσεις και τα περιβαλλοντικά πρότυπα που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ήδη αρκετοί θυμωμένοι πελάτες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της VW με τον 2.0 TDI κινητήρα στις Η.Π.Α προχώρησαν σε αγωγές κατά της Volkswagen. Την υπόθεση την έχει αναλάβει το δικηγορικό γραφείο Hagens Berman είπε που ήδη έχει υποβάλει τρεις αγωγές κατά της γερμανικής εταιρίας, κατηγορώντας την VW Αμερικής για απόκρυψη με δόλο, ψευδή διαφήμιση καθώς και για παραβιάσεις των ομοσπονδιακών και πολιτειακών νόμων. Αναμένεται να ακολουθήσουν δεκάδες παρόμοιες αγωγές με το δικηγορικό γραφείο Hagens Berman να είναι εκείνο που οδήγησε την Toyota σε διακανονισμό ύψους 1,6 δισ. δολάριων για το σκάνδαλο με τα προβληματικά πεντάλς.

Σε σχετικά νέα, φήμες που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες, λένε ότι τον δρόμο που χάραξε ο Martin Winterkorn, θα ακολουθήσουν υψηλόβαθμα στελέχη όπως ο επικεφαλής R&D της Audi, Ulrich Hackenberg, ο επικεφαλής κινητήρων της Porsche, Wolfgang Hatz αλλά και ο επικεφαλής εξέλιξης της Volkswagen, Heinz-Jakob Neusser. Επαναλαμβάνω, ότι μιλάμε για φήμες. Επίσημη πληροφόρηση θα έχουμε την Παρασκευή, όταν και θα συνεδριάσει το Εποπτικό Συμβούλιο της εταιρίας. Πάντως θεωρείται δεδομένο ότι θα συνεχίσουν να “πέφτουν κεφάλια”… Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε η χιονοστιβάδα του dieselgate φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο την μετοχή της Volkswagen – που έχοντας χάσει σημαντικό μέρος της αξίας της τις προηγούμενες ημέρες φαίνεται πως σταθεροποιείται σήμερα ακόμα και υπό σημαντικές πιέσεις. Η μετοχή της BMW σημειώνει πτώση της τάξης του 9.3% έπειτα από τις αποκαλύψεις του International Council on Clean Transportation ότι ορισμένα μοντέλα της εκπέμπουν σημαντικά περισσότερους ρύπους στον δρόμο απ’ ότι στο εργαστήριο

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε

H Γερμανία έχει μεγάλο πλεόνασμα , μια χαρά θα είναι να ανέβουν οι πωλήσεις γαλλικών και ιταλικών αυτοκινήτων , που έχουν και ελλείμματα σαν χώρες . Από την άλλη βλέπουμε πόσο εύκολα η Γερμανία καταπατάει νόμους και συνθήκες όταν την βολεύουν και εκεί η προτεσταντική ηθική δεν θίγεται τόσο όσο όταν το κάνουν τα άλλα κράτη .

Δημοσιεύτηκε

προς τους μοντς

 

μηπως θα μπορουσε να συνενωθουν τα δυο αυτα θεματα

ευχαριστω πολυ

 

http://www.michanikos.gr/topic/44423-%CE%A3%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-vw-%CE%91%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7/?do=findComment&comment=809916

Δημοσιεύτηκε

H Γερμανία έχει μεγάλο πλεόνασμα , μια χαρά θα είναι να ανέβουν οι πωλήσεις γαλλικών και ιταλικών αυτοκινήτων , που έχουν και ελλείμματα σαν χώρες . Από την άλλη βλέπουμε πόσο εύκολα η Γερμανία καταπατάει νόμους και συνθήκες όταν την βολεύουν και εκεί η προτεσταντική ηθική δεν θίγεται τόσο όσο όταν το κάνουν τα άλλα κράτη .

 

κάνεις τεράστιο λάθος στο σκεπτικό σου και εξηγώ,

 

α) Το πρόβλημα της VW+BMW είναι τεράστιο και το πραγματικό νούμερο των αποσύρσεων/αποζημιώσεων μπορεί να φτάσει και τα 15 εκ. αυτοκίνητα. Επειδή χωρίς το "λογισμικό" ο κινητήρας και άρα το αυτοκίνητο δεν περνάει τα όρια εκπομπών της ΕΕ, των ΗΠΑ, του Καναδα και της Ιαπωνίας, το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κυκλοφορήσει και θα πρέπει να αποζημιωθεί νομικά στην αρχική του αξία+ τόκοι. Αυτό συνήθως είναι το νομικό αποτέλεσμα του δόλου. Η VW εχει επίσημα δηλώσει οτι τον κινητήρα αυτό με το αντίστοιχο λογισμικό το φέρουν 15 εκ αυτοκίνητα. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για συνολικό ποσό μεταξύ 0.9-2,1 τρις.

 

β) Εκτιμήσεις της αγοράς θεωρούν οτι η VW θα υποστεί μια τραγική δυσφήμηση με αποτέλεσμα οι πωλήσεις ασχέτως μοντέλου να πέσουν κατά 45-60%. Το κόστος επαναφοράς της αξιοπιστίας θα κοστίσει 10-20 δις δολλάρια σε διαφήμιση τα επόμενα 10-12 χρόνια.

 

γ) Η μετοχή της εταιρίας στις 16/03 ήταν 250 δολλάρια και σήμερα 121,05 δολλάρια. Η πτώση της χρηματιστηριακής αξίας της εταιρίας είναι 48,4%. Tα corporate bonds σήμερα είναι στο 7% και άρα η VW δεν μπορεί να δανειστεί απο την διεθνή αγορά. Το 7% είναι χωρίς την υποβάθμιση των οίκων αξιολόγησης που αναμένεται μέχρι το τέλος Οκτωβρίου. Σε κάθε περίπτωση επειδή το dividend έχει πέσει, οι επενδυτές απομακρύνονται. Η απομάκρυνση δεν είναι μόνο στην VW αλλα σε όλο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.    

 

δ) Υπάρχουν σοβαρές υπόνοιες οτι την πρακτική του λογισμικού ακολουθούν και άλλες εταιρίες. Ιδιαίτερα οι Ιαπωνικές και οι γαλλικές. Αυτό σημαίνει οτι σκάνδαλο δεν είναι σκάνδαλο της VW μόνο αλλα του κλάδου γενικότερα.

 

ε) Δεν είναι καθόλου τυχαίο οτι τα ΜΜΕ το έμαθαν μέσα στην προεκλογική περίοδο για τις ΗΠΑ. Αυτό σημαίνει οτι οι ΗΠΑ δεν πρόκειται να το περιορίσουν και αναγκάστηκα θα το αφήσουν να επεκταθεί. 

 

ζ) Το πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο που πολλοί ανησυχούν οτι θα επιφέρει μια οικονομική κρίση πολύ μεγαλύτερη από αυτή του 2008 ειδικότερα επειδή κάνει ανάδραση με την κρίση στην Κινεζική οικονομία. 

 

η) Η τεράστια λοιπόν πτώση των δεικτών της οικονομίας δεν θα επηρεάσουν μόνο την Γερμανία αλλά λόγω της τόμπολα, όλο τον κόσμο. Η ανεργία εκτιμάται οτι σε παγκόσμια βάση θα αυξηθεί κατά 1,2-1,6% δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στο τραπεζικό σύστημα. 

 

Σε κάθε περίπτωση καταλαβαίνεις οτι βρισκόμαστε μπροστά σε μια τεράστια οικονομική κρίση. Γνωρίζεις επίσης οτι τα περιβόητα ΕΣΠΑ είναι χρήματα των κρατών μελών της ΕΕ και σε μεγαλύτερο ποσοστό της Γερμανίας. Μια τέτοια κρίση λοιπόν στην γερμανική οικονομία θα έχει τεράστιο αντίκτυπο και σε κράτη όπως η Ελλάδα.

 

Η ΕΕ θα προσπαθήσει να διατηρήσει το ποσό που λαμβάνει από τα κράτη μέλη με αποτέλεσμα να δεχτεί σκληρή κριτική απο το ΗΒ ιδιαίτερα με το δημοψήφισμα.     

 

Τα πράγματα λοιπόν φίλε ΒΑΣ είναι εξαιρετικά κρίσιμα και δεν πρέπει να τα βλέπουμε σε στενά πλαίσια του τύπου 

 

H Γερμανία έχει μεγάλο πλεόνασμα , μια χαρά θα είναι να ανέβουν οι πωλήσεις γαλλικών και ιταλικών αυτοκινήτων , που έχουν και ελλείμματα σαν χώρες . Από την άλλη βλέπουμε πόσο εύκολα η Γερμανία καταπατάει νόμους και συνθήκες όταν την βολεύουν και εκεί η προτεσταντική ηθική δεν θίγεται τόσο όσο όταν το κάνουν τα άλλα κράτη .

 

Μπορώ μάλιστα να σου πω οτι η Ελλάδα θα υποστεί πολύ μεγαλύτερο πλήγμα απο την Γερμανία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.