Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

'Η πολύ απλά η Tesla θα πλουτίσει και θα προωθηθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα..

 

Θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο!!! Η Tesla θα καταστραφεί επειδή το πιθανότερο σενάριο είναι να αυξηθούν προς τα επάνω οι επιτρεπόμενες εκπομπές. Μην ξεχνάς οτι το πρόβλημα δεν είναι μόνο η βιομηχανία του αυτοκινήτου αλλά οι πετρελαϊκές και η ποιότητα του καυσίμου.

 

Μου φαίνεται οτι δεν έχουμε καταλάβει πως λειτουργεί η παγκόσμια οικονομία, τις πολύ λεπτές ισορροπίες που υπάρχουν και το interaction.

  • Απαντήσεις 70
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο!!! Η Tesla θα καταστραφεί επειδή το πιθανότερο σενάριο είναι να αυξηθούν προς τα επάνω οι επιτρεπόμενες εκπομπές. Μην ξεχνάς οτι το πρόβλημα δεν είναι μόνο η βιομηχανία του αυτοκινήτου αλλά οι πετρελαϊκές και η ποιότητα του καυσίμου.

 

Μου φαίνεται οτι δεν έχουμε καταλάβει πως λειτουργεί η παγκόσμια οικονομία, τις πολύ λεπτές ισορροπίες που υπάρχουν και το interaction.

 

Κύριε καθηγητά, δηλαδή μας λέτε ότι επειδή το group Volkswagen δεν μπόρεσε νομίμως να πιάσει τα επιτρεπόμενα όρια θα αυξηθούν αυτά ώστε να είναι εντός ορίων; Οι υπόλοιπες εταιρίες που επένδυσαν δις σε R&D για να είναι νομίμως εντός ορίων είναι κορόιδα δηλαδή; 

Δημοσιεύτηκε

Κύριε καθηγητά, δηλαδή μας λέτε ότι επειδή το group Volkswagen δεν μπόρεσε νομίμως να πιάσει τα επιτρεπόμενα όρια θα αυξηθούν αυτά ώστε να είναι εντός ορίων; Οι υπόλοιπες εταιρίες που επένδυσαν δις σε R&D για να είναι νομίμως εντός ορίων είναι κορόιδα δηλαδή; 

 

Σου λέω οτι θα πρέπει σε κάθε περίπτωση το group Volkswagen να τιμωρηθεί όσο επιτρέπει η παγκόσμια οικονομία. Να στο πω απλά

 

Δέχεσαι να γίνει έλεγχος σε όλες τις εταιρίες του πλανήτη και εφόσον δεν τηρούν τις προδιαγραφές να φτάσουμε τα πράγματα εκεί που ηθικά πρέπει ασχέτως οικονομικών προβλημάτων?

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν λεφτά να αγοράσουν την ΦΒ φτηνά . Δεν μου λέει κάτι αυτό . Οι Γαλλικές εταιρείες δεν πουλάνε στην Αμερική και οι κινητήρες ντίζελ που φόραγε το γκρούπ πεζό- σιτροέν , είναι κοινοί με την φόρντ , βόλβο , μάζντα , τζάγκουαρ , ενώ της ρενώ είναι με την νισσάν . 

Η φίατ έχει αγοράσει την τζίπ-κράισλερ και έτσι παίζει εντός έδρας .

 

Απλά μην ξεχνάμε ότι όλα έρχονται και παρέρχονται .

Δημοσιεύτηκε (edited)

Σου λέω οτι θα πρέπει σε κάθε περίπτωση το group Volkswagen να τιμωρηθεί όσο επιτρέπει η παγκόσμια οικονομία. Να στο πω απλά

 

Δέχεσαι να γίνει έλεγχος σε όλες τις εταιρίες του πλανήτη και εφόσον δεν τηρούν τις προδιαγραφές να φτάσουμε τα πράγματα εκεί που ηθικά πρέπει ασχέτως οικονομικών προβλημάτων?

 

Οι ισορροπίες είναι λεπτές, το δέχομαι και γνωρίζω ότι οι επιπτώσεις θα είναι ορατές σε πολλούς τομείς που ίσως και να μην φανταζόμαστε αυτή την στιγμή. Το θέμα όμως είναι πού τραβάμε την διαχωριστική γραμμή; Πόσο ελαστική μπορεί να είναι η ηθική τελικά και γιατί η ελαστικότητα αυτή να υπάρχει σε εταιρίες μεγαθήρια όπως η VW και όχι στους πάντες; Επίσης, τίθεται ακόμα ένα θέμα δικαιοσύνης. Εάν τελικά δεν τιμωρηθεί αυστηρά η VW γιατί να μην κάνουν το ίδιο και οι υπόλοιπες εταιρίες στο μέλλον εφόσον τα ενδεχόμενα οφέλη από την παραπλάνηση να είναι πολύ μεγαλύτερα από ενδεχόμενο πρόστιμο; Τί θα συμβεί εάν οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ προσφύγουν εναντίον του ίδιου του κράτους για άνιση μεταχείριση ή δεν ξέρω κι εγώ για τί άλλο; Γιατί να συνεχίσουν να επενδύουν τεράστια ποσά σε τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών ρύπων ενώ μπορούν πολύ απλά να το παρακάμψουν; Ποιά θα είναι σωρευτικά η ζημιά στο περιβάλλον εάν η VW δεν τιμωρηθεί παραδειγματικά και όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες απαιτήσουν τις αυξήσεις των ορίων εκπομπών; Πόσα χρόνια πίσω θα πάμε σε ζητήματα προστασίας περιβάλλοντος;

Edited by project.breeze
Δημοσιεύτηκε (edited)

κοίταξε στο

 

http://www.michanikos.gr/topic/44423-%CE%A3%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-vw-%CE%91%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7/

 

και θα δεις οτι έβαλα και την ποιότητα των καυσίμων

 

Επειδή είσαι έξυπνος άνθρωπος σκέψου που φτάνει η βαλίτσα με τις εκπομπές. 

 

Στο ερώτημα

 

Πόσα χρόνια πίσω θα πάμε σε ζητήματα προστασίας περιβάλλοντος;

 

Μα δεν υπάρχει κάποιο όριο ώστε να δούμε αν είμαστε μπροστά ή πίσω. Αν το όριο είναι η υπερθέρμανη του πλανήτη με μια κρίσιμη τιμή, τότε θα έπρεπε ήδη να έχουμε σταματήσει παντελώς οτιδήποτε έχει CO2 footprint πάνω απο ένα όριο (υπάρχει ήδη το όριο). Αν το κάνεις αυτό τότε η μοναδική λύση είναι η πυρηνική ενέργεια.

 

Διάβασε αυτό

 

http://www.scientificamerican.com/article/earth-will-cross-the-climate-danger-threshold-by-2036/

 

και δες το

 

 

 

δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά απο ότι πιστεύουμε.

 

δες και αυτό

 

 

global warming critical threshold

 

πρόσεξε πόσοι άνθρωποι τα έχουν δει.

 

Μετά πρόσεξε πόσοι άνθρωποι έχουν δει το

 

 

και θα καταλάβεις την απάντηση στο

 

Πόσα χρόνια πίσω θα πάμε σε ζητήματα προστασίας περιβάλλοντος;

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε

Μία χώρα "μπαταχτσής" δύναται να τιμωρείται ο λαός της για φορτωμένο λογιστικό χρέος 100-200-300 δις.

 

Μία εταιρεία "απατεώνας" δύναται να πέσει στα μαλακά για πραγματική ζημία έως 2,1 τρις που με δόλο προκάλεσε.

 

O tempora ! O mores !

  • Upvote 4
Δημοσιεύτηκε (edited)

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε πάντα σαν κοινωνία είναι ο ρυθμός με τον οποίο η επιστημονική γνώση μεταφέρεται στις μάζες. Σίγουρα σήμερα μπορούμε να ισχυριστούμε ότι γνωρίζουμε περισσότερα σε σχέση με αυτά πριν από 50 χρόνια. Αυτό όμως δεν είναι ακριβώς σωστό ή μάλλον είναι πιθανότατα λάθος. Ο λόγος είναι απλώς

 

ο λόγος του ρυθμού παραγωγής γνώσης στην μονάδα του χρόνου προς τον ρυθμό απορρόφησης γνώσης στον ίδιο χρόνο αντί να μειώνεται αυξάνεται. Αυτό συμβαίνει διότι η παραγωγή γνώσης είναι πολλαπλάσια τώρα απο ότι πριν απο 1 χρόνο. 

 

Εχουμε λοιπόν μια κοινωνία που απο την μία παράγει τεράστια ποσά γνώσης αλλά απο την άλλη δεν μπορεί να τα απορροφήσει. Να το πούμε και διαφορετικά

 

έχουμε ένα οργανωμένο σύστημα παράγωγης γνώσης (πολύπλοκα εργαστήρια, επιστήμονες, υπολογιστική δύναμη, κλπ) και ένα οχι σε θετική αναλογία σύστημα απορρόφησης γνώσης. Η διαφορά αυτή επιτρέπει την λειτουργία της διαφήμισης, της θρησκείας, της κατανάλωσης, της πολιτικής και του ιντερνετ. 

Edited by Ροδοπουλος
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε πάντα σαν κοινωνία είναι ο ρυθμός με τον οποίο η επιστημονική γνώση μεταφέρεται στις μάζες. Σίγουρα σήμερα μπορούμε να ισχυριστούμε ότι γνωρίζουμε περισσότερα σε σχέση με αυτά πριν από 50 χρόνια. Αυτό όμως δεν ακριβώς σωστό ή μάλλον είναι πιθανότατα λάθος. Ο λόγος είναι απλώς

 

ο λόγος του ρυθμού παραγωγής γνώσης στην μονάδα του χρόνου προς τον ρυθμό απορρόφησης γνώσης στον ίδιο χρόνο αντί να μειώνεται αυξάνεται. Αυτό συμβαίνει διότι η παραγωγή γνώσης είναι πολλαπλάσια τώρα απο ότι πριν απο 1 χρόνο. 

 

Εχουμε λοιπόν μια κοινωνία που απο την μία παράγει τεράστια ποσά γνώσης αλλά απο την άλλη δεν μπορεί να τα απορροφήσει. Να το πούμε και διαφορετικά

 

έχουμε ένα οργανωμένο σύστημα παράγωγης γνώσης (πολύπλοκα εργαστήρια, επιστήμονες, υπολογιστική δύναμη, κλπ) και ένα οχι σε θετική αναλογία σύστημα απορρόφησης γνώσης. Η διαφορά αυτή επιτρέπει την λειτουργία της διαφήμισης, της θρησκείας, της κατανάλωσης, της πολιτικής και του ιντερνετ. 

 

+1

Δημοσιεύτηκε (edited)

Μπορούμε να γράφουμε εναντίον των πάντων και να προσπαθούμε να κάνουμε έναν επιμερισμό ευθυνών, να καταδικάσουμε εταιρίες, ανθρώπους πολιτικές κλπ. Σε καμία περίπτωση δεν λέω οτι η VW δεν πρέπει να επικριθεί, να τιμωρηθεί, κλπ, επειδή θεωρούμε οτι με το λογισμικό αυτό κοροϊδεύει και τον αγοραστή και επιβαρύνει το περιβάλλον.

 

Πριν όμως φτάσουμε να ρωτάμε

 

project.breeze #55

 

Γιατί να συνεχίσουν να επενδύουν τεράστια ποσά σε τεχνολογίες μείωσης των εκπομπών ρύπων ενώ μπορούν πολύ απλά να το παρακάμψουν;

 

Πόσα χρόνια πίσω θα πάμε σε ζητήματα προστασίας περιβάλλοντος;

 

Ας πάρουμε μια τυπική κατοικία 200τμ φτιαγμένη απο ΩΣ πχ 300 κυβικά, που περιέχει τούβλα, σωλήνες, ηλεκτρικά, βαφές, επιχρίσματα, δάπεδα, κλπ.

 

Το CO2 footprint της κατοικίας αυτής είναι

 

Απο το σκυρόδεμα 90000 κιλά CO2

Απο τον οπλισμό 58000 κιλά CO2

Απο τα τούβλα 2800 κιλά CO2

Απο τους σωλήνες και τα καλώδια 1500 κιλά CO2

Απο τα επιχρίσματα, βαφές και δάπεδα 4500 κιλά CO2

 

Το CO2 footprint = 156800 κιλά.

 

Ας πάρουμε όμως ενα τυπικό αυτοκίνητο με παραγωγή CO2 150γρ/χιλιόμετρο

 

Αν κάνουμε την διαίρεση θα φτάσουμε στο μυθικό 1,045,333 χιλιόμετρα.

 

By the book λοιπόν θα έπρεπε να σταματήσουμε την κατασκευή κτιρίων με τα παραπάνω υλικά for ever και οι μηχανικοί να θεωρηθούν οι χειρότεροι του πλανήτη και να τιμωρηθούν.

 

Αν αλλάξουμε τα υλικά σε πιο φιλικά προς το περιβάλλον το σίγουρο είναι οτι το κόστος κατασκευής θα αυξηθεί και ο πελάτης δεν θα μπορεί να το πληρώσει. Εμείς θα μείνουμε χωρίς δουλειά, κλπ.

Edited by Ροδοπουλος
  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.