imhotep Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2015 (edited) Μία χώρα "μπαταχτσής" δύναται να τιμωρείται ο λαός της για φορτωμένο λογιστικό χρέος 100-200-300 δις. Μία εταιρεία "απατεώνας" δύναται να πέσει στα μαλακά για πραγματική ζημία έως 2,1 τρις που με δόλο προκάλεσε. O tempora ! O mores ! και μια κομπλεξική χώρα απατεώνας να εκμεταλλεύεται το απεχθές επονείδιστο κλπ. για να σώζει τις εταιρείες της (τραπεζικές και λοιπές ιδιωτικές) the phantom of democracy http://www.thepressproject.gr/article/81840/VW-I-Komision-gnorize-gia-logismika-parapoiisis-rupon-apo-to-2013 Edited Σεπτέμβριος 26 , 2015 by imhotep Link to comment Share on other sites More sharing options...
antloukidis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Υποθέσεις έκανα και διάβασα αρκετές. Μάθαμε τελικά πώς το αυτοκίνητο "καταλάβαινε" ότι ελέγχεται, για να βγάζει μειωμένους ρύπους? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Υποθέσεις έκανα και διάβασα αρκετές. Μάθαμε τελικά πώς το αυτοκίνητο "καταλάβαινε" ότι ελέγχεται, για να βγάζει μειωμένους ρύπους? απο το τιμόνι Link to comment Share on other sites More sharing options...
antloukidis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Εννοείς όταν ήταν ακίνητο? Τότε και στα φανάρια βγάζει μειωμένους ρύπους? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Μα για αυτό το κάνανε βρε σεις.....για να μην ρυπαίνει όταν είναι σε στάση..Αμέσως να τους κατηγορήσουν όλοι ενώ αυτοί, εμάς σκέφτονταν..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 (edited) Εννοείς όταν ήταν ακίνητο? Τότε και στα φανάρια βγάζει μειωμένους ρύπους? "δειχνει" οτι βγαζει μειωμενους στην πραξη ο κινητηρας λειτουργει σαν τον καρβουνιαρηηηηηη :mrgreen: Edited Οκτώβριος 15 , 2015 by dimitris GM 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nvel Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 15 , 2015 (edited) το λογισμικό μείωνε πραγματικά τις εκπομπές ώστε να περνά τους ελέγχους αλλά ταυτόχρονα άλλαζε και την συμπεριφορά του κινητήρα (ισχύ-ροπή) αλλιώς θα ήταν πάντα ενεργοποιημένο. Η ενεργοποίηση γίνονταν όταν υπήρχαν οι συνθήκες ελέγχου (κίνηση μόνο των κινητηρίων τροχών χωρίς επιτάχυνση και κίνηση του τιμονιού) Edited Οκτώβριος 15 , 2015 by nvel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2015 καθίστε λίγο διότι αναμένεται το πόρισμα και απο τις άλλες εταιρίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2015 Ποιες άλλες εταιρείες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2015 Πριν τρεις ημέρες ο DUH έβγαλε μια ανακοίνωση για το Zafira 1.6 CDTi της Opel. Δεν ξέρω γερμανικά, αλλά στο τέλος του άρθρου υπάρχουν κάποια αρχεία pdf με τις δοκιμές και τις μετρήσεις, στα αγγλικά. Πιο συνοπτικά καθώς και η αντίδραση της GM, εδώ κι εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα