Engineer Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 05:59 μμ Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 05:59 μμ Έχουμε συνηθίσει με την πρώτη μεγάλη βροχή οι δρόμοι να μετατρέπονται σε ποτάμια και να προκαλούνται συχνά ανυπολόγιστες ζημιές. Αν και η έλλειψη αντιπλημμυρικής προστασίας αποτελεί βασικό λόγο για τη συχνότητα του φαινομένου στην Ελλάδα, σίγουρα και τα ίδια τα υλικό των δρόμων, που είναι στρωμένοι με απλή άσφαλτο, οδηγούν σε εικόνες σαν και αυτή: Τι θα γινόταν όμως αν η ίδια η άσφαλτος απορροφούσε το νερό; Η βρετανική εταιρεία Lafarge Tarmac έχει αναπτύξει μια νέα άσφαλτο που μπορεί να απορροφήσει γρήγορα μεγάλες ποσότητες νερού, αποφεύγοντας την ολισθηρότητα. Η εταιρεία επισημαίνει τα προβλήματα των ευαίσθητων περιοχών με ισχυρές βροχοπτώσεις και πλημμύρες. Για αυτό το σκοπό, ανέπτυξαν αυτή την πίσσα που διαθέτει σύστημα αποστράγγισης και απορροφά 4000 λίτρα νερού σε 1 λεπτό. Πηγή: http://www.topontiki...y-aporrofa-nero Click here to view the είδηση
Kane Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 06:01 μμ Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 06:01 μμ ωραία μια χαρούλα η ασφαλτική στρώση...Πως αποστραγγίζεται τελικά το νερό; τι στρώση χρειάζεται απο κάτω; και συναφή...
terry Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 06:45 μμ Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 06:45 μμ (edited) Προφανως χρειαζεται αποστραγγιστικη στρωση και μαλιστα βαρβατη με συστημα αποστραγγισης και αποχετευσης των υδατων. Τα σκυροδεματα αυτα εχουν δημιουργηθει για διαχείριση των ομβριων υδατων με σκοπο τη χρησιμοποιηση τους. Επισης για χωρους που δε θελουμε ουτε τα επιφανειακα υδατα. Edited September 22, 2015 at 06:45 μμ by terry
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 07:39 μμ Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 07:39 μμ Δηλαδή παροχή απορρόφησης 240 κυβικά μέτρα ανα ώρα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 07:39 μμ Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 07:39 μμ Και στεγάνωση κάτω από την αποστράγγιση, γιατί δεν ξέρω κανένα επίχωμα να σχεδιάζεται κορεσμένο και με διήθηση... Και να δω τι είδους αποστράγγιση θα είναι αυτή, γιατί υπόβαση χωρίς συνοχή δεν είναι κάτι συνηθισμένο. 1
terry Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 07:41 μμ Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 07:41 μμ (edited) Προφανως.. Θα ειναι καποιο μιγμα υποβασης με σταθεροποιητη, οπως στα δυσκαμπτα οδοστρωματα. Ισως και καποια μεμβανη μεταξυ υποβασης και απορροφητικης στρωσης. Ειναι πολυ κοντα το συστημα αυτο, με τα παλια δαπεδα των γηπεδων τεννις τυπου "κουικ". Edited September 22, 2015 at 07:48 μμ by terry
thanar Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 09:15 μμ Δημοσιεύτηκε September 22, 2015 at 09:15 μμ ...και σε περίπτωση παγετού; Φέτες το οδόστρωμα;
imhotep Δημοσιεύτηκε September 23, 2015 at 04:10 πμ Δημοσιεύτηκε September 23, 2015 at 04:10 πμ (προς τους προηγούμενους για τις απορίες) αν παίξετε το βίντεο στο youtube θα δείτε ότι δεξιά θα σας βγάλει και άλλα παρεμφερή προϊόντα-κατασκευές καθώς και βιντεάκια για την κατασκευή της υπόβασης και το σύστημα αποστράγγισης με πολλές λεπτομέρειες (π.χ. "https://www.youtube.com/watch?v=JOIM2yR_B6k") 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε September 23, 2015 at 05:15 πμ Δημοσιεύτηκε September 23, 2015 at 05:15 πμ (edited) Στο Εργαστήριο της Εγνατιας έχουν γίνει αρκετά δείγματα για Pervious Concrete H τεχνική ονομάζεται pervious concrete pavement for storm water management. Υπάρχει σειρά ACI για το θέμα. Παραθέτω τις βασικές πληροφορίες για το μείγμα, την στρωματοποιηση και κάποιες εξισώσεις μελέτης. http://www2.ca.uky.edu/agc/pubs/aen/aen108/aen108.pdf http://www.udfcd.org/downloads/pdf/tech_papers/Pervious_Concrete_Guide_2009_08-18.pdf http://www.unh.edu/unhsc/sites/unh.edu.unhsc/files/unhsc_pervious_concrete_fact_sheet_4_08.pdf http://www.fhwa.dot.gov/pavement/concrete/pubs/hif13006/index.cfm http://www.dot.ca.gov/hq/oppd/stormwtr/bmp/DG-Pervious-Pvm_082114.pdf http://www.dot.ca.gov/hq/oppd/stormwtr/bmps.htm http://www.dep.wv.gov/WWE/Programs/stormwater/MS4/green/Documents/SW%20Mgmt%20with%20pervious%20concrete.pdf Οι εφαρμογές εξαρτώνται απο το μέγεθος του πορώδους και είναι πολλές. Μια σχετικά πρόσφατη εφαρμογή είναι η δημιουργία anti seismic soil liquefaction sub base. Κάποιες άλλες εφαρμογές εκτός του κλασσικού storm water management, aquaplaning mitigation, tire spraying είναι η χρήση του σε προβλήτες λιμενικών έργων. Σήμερα έχουμε φτάσει να μιλάμε για αντοχή κοντά στα 27-30 MPa με permeability 55in/min ενω τεχνολογικά θεωρούμε οτι θα ξεπεράσουμε τα 70MPa στα επόμενα 10 χρόνια. Υπάρχουν πλέον επίσημες τεχνικές οδηγίες για την χρήση τους. ...και σε περίπτωση παγετού; Φέτες το οδόστρωμα; καμία σχέση. Ακριβώς το αντίθετο διότι δεν υπάρχει εγκλωβισμός νερό στο πορώδες. Edited September 23, 2015 at 05:34 πμ by terry 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα