Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τα αυτοκινητα που είχαμε και αγαπήσαμε


Ροδοπουλος

Recommended Posts

Η προσωπική μου αγάπη πριν τα 35 μου ήταν το Nissan BNR Skyline GTR R32. Στην Αμερική το έλεγαν και Godzilla.

Link to comment
Share on other sites

SEAT Ibiza του 90 με τη μηχανή system porche και injection θα μείνει χαραγμένο στην καρδιά μου, όπως και το κλασικό zastava του 75 με το οποίο έμαθα να οδηγώ.

Link to comment
Share on other sites

Κίτρινο fiat πουντο με κινητήρα Lamborghini, ροζ αεροτομή, αυτοκόλλητα με φωτιές και δράκους και μπλε φωτάκια neon. Στην γειτονιά με φώναζαν μπάτμαν. Κατέβαινα και σε αγώνες. Μου το έκλεψαν (μάλλον οι γύφτοι). Ήταν γλυκούλι.

Καλημέρα. :D

Edited by atsalovergas
Link to comment
Share on other sites

Pony

Ελληνικής κατασκευής, με μηχανή και αναρτήσεις του 2CV.

Όσο κι αν ήταν μάπα από εμφάνιση, ήταν τέρας αντοχής.

Μια φορά το είχα "φορτώσει" με 8 άτομα (3 μπροστά και 5 στην καρότσα) και πήγαινε μια χαρά.

Το τέλος του ήταν άδοξο, πήγε για απόσυρση μετά από ζόρικο τρακάρισμα.

Αν δεν είχε συμβεί, θα το είχα ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

Fiat Punto, το πρωτο punto με τα στρογγυλα φαναρια.

Πραγματικα "σκυλι", απο service σαν να μην υπηρχε  :smile:  :smile:  :smile:  ενω στην βεζινη οικονομικο.

Μου εβγαλε πολλα χιλιομετρα, φοιτητητικα και φανταρικα, RIP τωρα πια 

Link to comment
Share on other sites

Fiat Punto του 97..... το πρωτο μου αμαξι, που στα πρώτα 7 ετη βγήκε παραδόξως σκυλί και με απειρη κακομεταχειριση από τον 19χρονο που το καβαλησε για 1η φορά :smile:...

 

Στα 100.000κm πουλήθηκε λογω μηχανικής βλάβης, αλλά πάτα μου λείπει :smile:

Link to comment
Share on other sites

Δεν συνδέομαι με πράγματα , αλλά με αναμνήσεις που μετέχουν τα πράγματα . Ετσι δεν θα πω ότι αγάπησα κάποιο , αλλά ευχαριστώ κάποια που μου βγήκαν καλά και δεν με ταλαιπώρησαν με προβλήματα και αντιπαθώ κάποια άλλα για τον ίδιο λόγο . 

 

Αλλά και εμένα το πρώτο δικό μου αμάξι ήταν το 1981 ένα σιτροέν πόνυ . Μηχανή και αναρτήσεις του ΑΜΙ 8 είχε Τέτρις .Και εγώ το φόρτωνα και είχε πλακίτσα και πάθαινε και βλαβίτσες αλλά που δεν σε άφηναν ποτέ . Εφτανες με κάποιο τρόπο στον προορισμό σου και τις έφτιαχνες .

 

Το 1989 αντικαταστάθηκε από το πόνυ ΙΙ με κινητήρα φόρντ , αυτό που θέλει να ξαναβγάλει η εταιρεία σήμερα . Το συγκεκριμένο παραμένει παροπλισμένο εδώ και μερικά χρόνια .

 

Αλλά στην σιτροέν παρέμεινα μέχρι σήμερα , έχοντας μέχρι τώρα περάσει 8 από τα χέρια μου . Εκανα βέβαια και βολτίτσες σε άλλες μάρκες .

 

Την εταιρεία που είναι στην επικαιρότητα , είχα αμάξι της από το 1976 μέχρι το 1987 , πρώτη και τελευταία φορά .

 

Ως παιδί είχαμε Βόλβο , αλλά εγώ δεν την προτίμησα ποτέ , άλλωστε είχε πάψει να είναι Σουηδική από το 1980 και έβγαζε και πολύ ακριβά αυτοκίνητα πλέον μετά την αύξηση της φορολογίας το 1979 .

Link to comment
Share on other sites

Fiat Panda 750 Fire. 4τάχυτο με αναδιπλούμενη οροφή. Τέρας αξιοπιστίας και άπειρες ώρες διασκέδασης μαζί του. Δεν θα ξεχάσω ποτέ ταξίδι με 2 άτομα και αποσκευές Λάρισα-Θεσσαλονική και το κοντέρ κολλημένο στα 140, ΝΑΙ 140 από ένα αυτοκινητάκι 750 κυβικών με 2 γαϊδούρια και αποσκευές πάνω. Δόθηκε για απόσυρση επειδή η εμπορική του αξία ήταν πολύ χαμηλότερη του οφέλους απόσυρσης  και στην θέση του αγοράστηκε ένα ολοκαίνουργιο Fiat Panda 1.3 Multijet (το Diesel για τους μη μυημένους). 100.000κμ και είναι σαν καινούργιο, γι'αυτό δεν αγοράζω τα φούμαρα περί Ιταλικών "ζημιάρικων" αυτοκινήτων...

Link to comment
Share on other sites

Ford escort mexico mk1 ήταν το πρώτο μου. Οδήγηση έμαθα σε cortina station ΄60s βασικά μόνος μου και σε πολύ μικρή ηλικία.

 

Βλάβες που δεν σε άφηναν επιτόπου. Αν μάλιστα είχες 5 γερμανοπολύγωνα και 2 κατσαβίδια μαζί σου τότε ήσουν προετοιμασμένος για ... όλα.

Μετά από 21 περίπου έτη απλώς ξεβίδωνες το τρισυμπιτέρ με τις πλατίνες και έβαζες τρισυμπιτέρ με ηλεκτρονική από fiesta !!! Αυτονόητο είναι πως τo αβάνς ήταν ρυθμισμένο με το αυτί ....

Το ίδιο απλά έβγαζες το καρμπυρατέρ και έβαζες το νέο από το fiesta που είχε θερμαινόμενο τσόκ!!! Με αυτά τα 2 εξαρτήματα το αμάξι άλλαξε μια δεκαετία στην λειτουργία του.

Το ίδιο απλά έβαζες τα ημιμπάκετ καθίσματα με προσκέφαλο !!! Όταν γράφω "απλά" το εννοώ. Απλά ξεβίδωνες το παλιό εξάρτημα και έπειτα βίδωνες το καινούργιο και εξελιγμένο κατά 20 έτη περίπου. Γι΄αυτό τον λόγο συμπάθησα την Ford.

 

 

Εντελώς ενημερωτικά η Ford UK έχει πλήρη σειρά ανταλλακτικών για όλα τα μοντέλα που έχουν παραχθεί μεταπολεμικά.

 

atsalovergas σε πια περιοχή μένεις;

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο μου αυτοκίνητο το Datsun Stanza του 1980. Τα σέρβις ελάχιστα και όταν είχαμε λεφτά. Βενζίνη και άγιος ο θεός. Του είχα βγάλει την Παναγία πηγαίνοντας Sheffield - London κάθε εβδομάδα για 3 χρόνια. Το πήγα για scrap αλλά το όνομα Κίτσος του έμεινε.

post-25466-0-46927100-1443084302.jpg

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.