ikaros13 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Mercedes benz W123 που έμαθα να οδηγώ..Μαούνα, αλλά βαρύ και ασφαλές... Renault 5 turbo μεταχείρο φοιτητής Αγγλία, με απίστευτα ψαρωτικό ήχο χωάνης πήγαινε πολύ καλά.. Απίστευτη οδήγηση αν και πολύ δύσκολο να το μάθεις (τουλάχιστον εγώ) RX-7 twin turbo του 95. Πύραυλος αλλά σου έφευγε ο κώλος χωρίς να το καταλάβεις..
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Με Renault 5 turbo γνώρισα την γυναίκα μου. Κόντρες την καλή εποχή στον M62 στις 3 το πρωί. Κατέβαιναν όλοι οι Ελληνάρες και οι Ιρανοί απο το UMIST. Είχα τότε το Ford Mondeo 2.0 και είχα ρίξει πολύ κλάμα. Επειδή η σύζυγος είναι γκαζοφονιάς μετά πήγε και πήρε το Clio Williams 3.0 και σταμάτησα τις κόντρες. Την βούτηξαν βέβαια μια μέρα στον Μ1 με 145, την μπουζουριάσανε, πλήρωσε 5000 λίρες, έχασε το δίπλωμα για 1 χρόνο και κινδύνεψε και με διαγραφή απο το BAR. Βεβαια πήγε πίσω στην Ελλάδα και έβγαλε Ελληνικό δίπλωμα και δεν την πόνεσε.
akaliak Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 (edited) Πριν αρκετά χρόνια (φοιτητής ακόμα), citroen saxo vts 1.6 16V με 120HP και αρκετές βελτιώσεις. Εισαγωγή, εξαγωγή, ροϊκή εξέλιξη αυλών εισαγωγής στην κεφαλή, "κατέβασμα" κεφαλής για αύξηση συμπίεσης, εκκεντροφοροι με πιο "άγριο" προφίλ και όλα αυτά για να δουλεψουν δίνοντας τη μέγιστη δυνατή ισχύ, έπρεπε να τα συνοδεύει ένα κατάλληλο λογισμικο με πολλές δοκιμές και ρυθμίσεις. Και μετα μεταμεσονύχτιες βόλτες στα στέκια των νοτίων προαστείων και όχι μόνο. Αντιπαράθεση με τους "rallακήδες". Αξέχαστες εποχές... Ατμοσφαίρικοι κινητήρες που με δυσκολία κέρδιζες το κάθε HP. Οχί όπως, τώρα που με τα turbατα με ένα πρόγραμμα αυξάνεις λίγο την πίεση και παίρνεις +50HP... Y.Γ. Λογικό το 9 στην "κατασκευή οχημάτων" στο ΕΜΠ μετά.. Edited Σεπτέμβριος 24 , 2015 by akaliak
akaliak Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Mercedes benz W123 που έμαθα να οδηγώ..Μαούνα, αλλά βαρύ και ασφαλές... Renault 5 turbo μεταχείρο φοιτητής Αγγλία, με απίστευτα ψαρωτικό ήχο χωάνης πήγαινε πολύ καλά.. Απίστευτη οδήγηση αν και πολύ δύσκολο να το μάθεις (τουλάχιστον εγώ) RX-7 twin turbo του 95. Πύραυλος αλλά σου έφευγε ο κώλος χωρίς να το καταλάβεις.. Όντως το rx-7 ήταν πολυ δύσκολο εργαλείο... αλλά γοητευτικό... Εγώ είχα ένα mr2 ένα φεγγάρι και ασκούσα το επαγγελμα του pantiliker... πανάλαφρο, κεντρομήχανο... λίγο "ύπουλο" σε άπειρα χέρια...
akaliak Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 (edited) Την βούτηξαν βέβαια μια μέρα στον Μ1 με 145, την μπουζουριάσανε, πλήρωσε 5000 λίρες, έχασε το δίπλωμα για 1 χρόνο και κινδύνεψε και με διαγραφή απο το BAR. Πολύ σκληροί οι Αγγλάρες. Με έπιασε κάμερα στην Περ. Υμηττού με 153. Μετά από ενα 6μηνο, ήρθε η κλήση. Παρουσιάστηκα στην τροχαία και μου έδειξαν την φώτο (πολύ καλή ομολγουμένως ). Αφαίρεση διπλώματος για 3 μήνες (με ένσταση μπορεί να γίνουν 2) και 170€ πρόστιμο, αν θυμάμαι καλά. Edited Σεπτέμβριος 24 , 2015 by akaliak
akaliak Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 (edited) 145 μιλια ομως ειναι 230 χλμ αν δεν κανω λαθος ε; Με τι όριο; Sent from my MI 3W using Tapatalk Edited Σεπτέμβριος 24 , 2015 by akaliak
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 145 μίλια την ώρα !!!!!!!!!!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 (edited) 145 μιλια ομως ειναι 230 χλμ αν δεν κανω λαθος ε; Με τι όριο; Sent from my MI 3W using Tapatalk 90 στην ουσία 70 στον νόμο!!!! Edited Σεπτέμβριος 24 , 2015 by Ροδοπουλος
akaliak Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Εγώ είχα όριο 60 ή 70 χλμ., δεν θυμάμαι ακριβώς. Sent from my MI 3W using Tapatalk
CybEng Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 (edited) (Α) Εκπαιδευτικά (προ απόκτησης άδειας οδήγησης) 1- Dampf-Kraft-Wagen F94 του 1958. Κάηκε ο κινητήρας σε μιά ανηφοριά στην Αμφιάλη και πήγε για scrap. Στα κατορθώματά του ήταν η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα καίγοντας 75% diesel / 25% petrol (2-χρονο γαρ). 2- Dampf-Kraft-Wagen Auto-Union 1000SP του 1963. 3- Saab 95 του 1968. Με κινητήρα 1500cc V4 (Ford) και σύστημα ελεύθερου τροχασμού (overruning clutch). (Β) Περίοδος νομιμότητας (με άδεια οδήγησης) 1- Renault 4L του 1980. Αχρηστεύθηκε όταν φορτώθηκε για να μεταφέρει έναν υδραυλικό κινητήρα μάζας ~ 500 kgr (.... και τους έλεγα στο ναυπηγείο ότι δεν θα αντέξουν οι αναρτήσεις αλλά ο "μάστορας" επέμενε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ...) 2- Alfa Romeo Alfetta GT 1.8 του 1978. Το βρήκα σμπαράλια εκεί που το είχα παρκάρει. Τροχαίο με εγκατάληψη που λένε. 3- Δύο ακόμη (BMW 518, Lancia Dedra). Τίποτε το ιδιαίτερο εκτός από τα προβληματικά ηλεκτρικά .....του BMW βεβαίως-βεβαίως ! (Γ) Περίοδος Οικολογικής ευαισθησίας ( βλέπε μαζοχισμού ) 1- Διάφορα μεγάλα μπλέ οχήματα με οδηγό που η συχνότητα εμφάνισης τους δεν ταιριάζει με κανένα στοχαστικό ή ντιτερμινιστικό μοντέλο. Edited Σεπτέμβριος 24 , 2015 by CybEng
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα