antloukidis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 24 , 2015 1. Το "πατρικό" - "γυμνασιακό" - "φοιτητικό" Simca Elysee 1300 του '64 (υπάρχει ακόμα παροπλισμένο στο υπόγειο) 2. - περίπου 10.000 (ναι σωστά περίπου 10.000 αυτοκίνητα) στα 15 χρόνια "καριέρας" στις 2 μεγαλύτερες εταιρίες rent a car. (από Φίατ 124, 125, 126, 127, 128, 131 κλπ. μέχρι BMW 316, 518 , 525, Mercedes 230, 450 κλπ) (Μεγάλες αγάπες Fiat 127 Datsun 120Y, 140J και Honda Civic & accord) (χιλιάδες αναμνήσεις, ιστορίες, "ηρωικά κατορθώματα", τρέλλες, μ@λ@κίες κλπ κλπ κλπ) 10.003. Seat Fura (το 1o δικό μου) 10.004. Honda accord 10.005. Honda civic 1,5 10.006. Honda civic 1.8 (το παρόν και ίσως πιο όμορφο απ' όλα) Από το 2006 366.000 χιλιόμετρα και ακόμα σαν καινούργιο!
Kane Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2015 Το αυτοκίνητο του κάγκουρα, θα μείνει πάντα στη καρδιά μου. Σιτροέν σαξό με τις ανάλογες βελτιώσεις πάντα. Εφτασε ένα βήμα πριν γίνει αγωνιστικο Α/6, αλλά έπειτα μας χτύπησε η κρίση και πέταξε το πουλί. Ακόμη αναπολώ τις κυριακές που ανεβοκατεβαίναμε τα βουνά με ραλλυτζίδικα λάστιχα παρέα με 2 φίλους...και ένα τεπόζιτο σε μια κυριακή! Ευτυχώς προλάβαμε και τρέξαμε κι εναν αγώνα γιατι θα μέναμε με την όρεξη. Αν αλλάξουν τα πράγματα, σίγουρα θα αγοράσω ένα έτοιμο αγωνιστικο.
avgoust Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2015 (edited) Το πρώτο και το αγαπημένο μου ήταν NSU 1200 εξελιγμενο με 2 διπλά Weber ,εκκεντροφόρο ζουλού και εξάτμιση χταπόδι φτιαγμένη στο χέρι. Μόνιμα μπουκώματα κάτω από 2500 rpm. Το να πέσεις σε μποτιλιάρισμα ήταν σκέτο δράμα ... Πίσω καπό σηκωμένο για την υπερθέρμανση , παρά το πρόσθετο ψυγείο λαδιού (καθότι αερόψυκτο). Τριάκτινο τιμόνι personal με ξύλινο στεφάνι (αυτό νομίζω το έχω ακόμα σε μια αποθήκη). Πισω κίνηση , πίσω μηχανή , η χαρά του οδηγού !! Edited Σεπτέμβριος 30 , 2015 by avgoust 1
CybEng Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2015 NSU TT ! Απίστευτο αυτοκίνητο ! Το θυμάμαι πιτσιρικάς τέλος της δεκαετίας του 70 σε ένα σιρκουί στο Τατόι. Αργότερα το συνάντησα τα σπουδαστικά μου χρόνια, το είχε ένας συνάδελφος στο ΤΕΙ και το γύρναγε σβούρες στο parking http://www.4troxoi.gr/4t-classic/agonistika-aytokinita/nsu-tt
imhotep Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 1 , 2015 (edited) 1. Barkas B1000 άδεια επιβατικού hand-made αυτοκινούμενο, για ταξίδια και άλλα.. κινητήρας 997 2χρονο τρικύλινδρο ακραίοι προορισμοί Cabo da Rocca Πορτογαλία, John o' Groats Σκωτία, Ouargla Αλγερία (υψ. Σαχάρα) 2. "δανεικό" -με παραχώρηση- mini cooper 1275 Edited Οκτώβριος 1 , 2015 by imhotep
thanasis1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 9 , 2015 (edited) Kαλησπέρα. 1ο αυτοκίνητο VW GOLF MK2 1.6 5-Ταχυτο βγάλαμε 1.000.000 χλμ αντιπροσωπείας είχε αγοραστεί Στα τέλη του 2002 άρχισε να παραπονιέται αλλάχτηκε μηχανή αλλά ήταν στα τελευταία. 2ο αυτοκίνητο Opel Corsa C της οικογένειας. 3ο αυτοκίνητο Ηonda Accord 2002 1.6. ;Eχουμε κάνει 320.000 χλμ και συνεχίζουμε απροβλημάτιστα. Edited Οκτώβριος 9 , 2015 by thanasis1
antloukidis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Λέω το επόμενο (αν και όταν) να είναι Volvo V40 diesel. Καμμιά άποψη?
antloukidis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Θα μου τις πεις με το "τσιγκέλι"? (θα σε πάω και βόλτα αμα θες για μπυρίτσες)
Dio_the_Theo Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Alfa Romeo 75 Trofeo, με πολύστροφη μηχανή Boxer και πισω κίνηση. Τρελά μπατιλίκια με κατέβασμα σχέσης! Αξέχαστες εποχές. Τώρα με Fiesta S δεν χαλιέμαι καθόλου!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα