project.breeze Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 (edited) «Όποιος έχει ένα οικογενειακό ΙΧ και ένα χιλιάρι για δεύτερο δεν θα επιβαρυνθεί», λένε αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ που επεξεργάζονται τις σχετικές προτάσεις. Στελέχη του ΥΠΟΙΚ το είπανε αυτό ή ο μπάρμπα Τάσος ο ταβερνιάρης; Είναι δυνατόν οι "αρμόδιοι" να κάνουν τέτοιες μπακαλίστικες δηλώσεις; Τί πάει να πει "οικογενειακό" ΙΧ και τί πάει να πει "χιλιάρι" ; Edited Σεπτέμβριος 28 , 2015 by project.breeze 1
george68 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 μηδεν τελη κυκλοφοριας για ολους να περασουν οι φοροι στην βενζινη... αν θελουν να βαλουν ενα τελος πλουτου σε αυτους που αγοραζουν καινουρια αυτοκινητα πανω απο 30.000 για τα πρωτα 5 χρονια... εχω υπολογισει οτι αρκει 10 λεπτα επιπλεον φορο σε πετρελαιο και βενζινη για να πιασεις τα εσοδα απο τα τελη κυκλοφοριας...
GabeR Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Επίσης, θα επιβαρυνθούν τα νοικοκυριά με έναν φορολογούμενο και περισσότερα από ένα ΙΧ. Αυτό δεν το κατάλαβα. Αν υπάρχει ένας οδηγός και δύο οχήματα, θα οδηγεί ή το ένα ή το άλλο. Είναι σαν να έχει ένα όχημα. Αντίθετα, αν υπάρχουν δύο οδηγοί, είναι πολύ πιθανό να κυκλοφορούν ταυτόχρονα και τα δύο οχήματα. Γιατί λοιπόν ο πρώτος να πληρώνει παραπάνω τέλη κυκλοφορίας; Φόρο το καταλαβαίνω να πληρώνει παραπάνω, αλλά τέλη κυκλοφορίας;
SOTHRIS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Exoυμε την επικοινωνιακή παρουσίαση μιας πολιτικής η οποία ανατρέπει όλα όσα ίσχυσαν στο προσφατο παρελθόν. Αν το δούμε έτσι σίγουρα δε βοηθά στην εμπέδωση ενός κλίματος σταθερότητας και συνέχειας , ή μάλλον επιβεβαιώνει την διαχρονική ασυνέπεια του κράτους . Επιπλέον η "πρόταση" του υπουργείου έχει ηθελημένα ασφάφειες πχ ποιος είναι ο μικρός κυβισμός , ποιο το όριο για να κριθεί μια οικογένεια "πλούσια" κλπ κλπ κλπ Επικοινωνούν την πρόταση για να μετρήσουν αντιδράσεις. Φοβάμαι ότι θα δούμε και πάλι μια γενική αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας υπο το πρόσχημα της δίκαιης κατανομής των βαρών. 1
Brasco Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Τα τέλη κυκλοφορίας ενός οχήματος πρέπει να συσχετίζονται με την κυκλοφορία και όχι την κατοχή του οχήματος. Αυτός ο οποίος κυκλοφορεί με ακριβό και καινούργιο όχημα έχει ήδη καταβάλει αυξημένο ΦΠΑ και φόρο πολυτελείας (νομίζω πως με φόρο πολυτελείας επιβαρύνονταν τα τελευταία χρόνια όσα οχήματα είχαν εργοστασιακή αξία άνω των 20.000 ευρώ). Ας βρούνε τρόπο (π.χ. με σφραγισμένα GPS) ώστε να τα τέλη να εφαρμόζονται πάνω στα χιλιόμετρα που διανύει κάθε όχημα. Επιπλέον ένα όχημα που ζυγίζει 2 τόνους θα πρέπει να έχει ένα συντελεστή προσαύξησης στα τέλη του σε σχέση με ένα όχημα που ζυγίζει το ήμισυ. Άρα χρειάζεται και ένας αλγόριθμος όπου εκτός από τα χιλιόμετρα θα υπεισέρχονται και οι επιβαρύνσεις που προκαλεί το κάθε όχημα (βάρος και όλα τα επιβλαβή καυσαέρια και όχι μόνο το CO2...)
project.breeze Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Ας βρούνε τρόπο (π.χ. με σφραγισμένα GPS) ώστε να τα τέλη να εφαρμόζονται πάνω στα χιλιόμετρα που διανύει κάθε όχημα. Τί είπες τώρα; Θα εξεγερθεί σύσσωμο το παπαδαριό και οι συν αυτώ και θα διαμαρτύρονται για την Νέα Τάξη Πραγμάτων που παρακολουθεί τους πάντες και την σφραγίδα του Αντίχριστου, θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος. Αυτά, σε χώρες που έχουνε καταφέρει να απεμπλέξουν την λειτουργία του κράτους από πάσης μορφής επιταγές των θρησκειών ή της εκκλησίας 1
terry Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Αυτο που λεει ο Brasco δε γινεται. Το ορθοτερο ειναι να ενσωματωθει το κοστος των τελων στο κοστος των καυσιμων. Ετσι, οσο πιο πολυ χρησιμοποιεις το αυτοκινητο, τοσο πληρωνεις. Αλλα με το κοστος των καυσιμων που εχουμε, μαλλον κατι τετοιο δεν ειναι εφικτο.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δεν είναι τόσο απλό. Τα τέλη κυκλοφορίας περιλαμβάνουν και τα τέλη παρκαρίσματος σε δημόσιους χώρους.
Inzaghi Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Τα τελη κυκλοφοριας ειναι ενας διαφορετικος τροπος να σε φορολογησουν για περιουσιακο σου στοιχειο απο το κλασσικο τεκμηριο, ωστε διαμορφωνοντας το κατα το δοκουν να παιρνουν οσα εχουν αναγκη καθε φορα. Δεν υπαρχει η παραμικρη σταθεροτητα, προμοταρανε τα αυτοκινητα με μηδενικους ρυπους για να αγορασει ο κοσμος, εχοντας μηδενικα τελη και μετα απο λιγα χρονια τα βαλανε στο ματι γιατι μπορουν να τους φερουν εσοδα. Ταζουν φοροαπαλλαγες σαν τυρακι στον κοσμο που τσιμπαει και μετα τις παιρνουν πισω... Και το χειροτερο ολων ειναι οτι συνεχιζουμε και τους ψηφιζουμε... 1
panosf Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 28 , 2015 φόρο πολυτελείας πληρώνουν όλα τα 2000 (1929 και άνω γιατην ακρίβεια) και είναι κάτω από δεκαετία παλαιότητα , ηλιθιότητες είναι όλα αυτά και αφορμή για φόρους , η λέξη το λέει ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ , ή στην βενζίνη ή με τα χιλιόμετρα , δηλαδή το ακριβό ΙΧ καταστρέφει περισσότερο τον δρόμο από το φθηνό ,αν θυμάστε ο Παπανδρέου αύξησε τον φόρο στην βενζίνη με το σκεπτικό ότι θα έβαζε μικρά τέλη , και η έκτακτη εισφορά στα 2000 η οποία ήταν για 1,2 χρόνια ενσωματώθηκε στα τέλη , η αλητεία σε όλο το μεγαλείο της , αν θέλουν να βάλουν φόρους ας το κάνουν στα ίσα και όχι με πονηριές , αλήθεια με τα επαγγελματικά τί γίνεται ; 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα