Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Στην προσωρινή διαμόρφωση δημοτικών οικοπέδων σε χώρους ελεύθερης στάθμευσης αυτοκινήτων θα προχωρήσει ο δήμος Θεσσαλονίκης, με στόχο να αποσυμφορήσει το έντονο πρόβλημα της έλλειψης πάρκινγκ τόσο στο κέντρο όσο και περιφερειακά του δήμου.

Πρόκειται για έντεκα χώρους δημοτικά οικόπεδα - χαρακτηρισμένα πολεοδομικώς ή μη - που πληρούν τις προϋποθέσεις και που βρίσκονται μέσα στον ιστό της πόλης. Με τη διαμόρφωση των συγκεκριμένων χώρων, επιφάνειας 4.112,63 m2 θα δημιουργηθούν 223 θέσεις στάθμευσης. Σημειώνεται ότι η έλλειψη χώρων στάθμευσης είναι ένα από τα κυριότερα παράπονα των πολιτών προς τη δημοτική αρχή.

 

Η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων, «αφού έλαβε υπόψη τις επιτακτικές ανάγκες για εξεύρεση νέων θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων που θα αμβλύνουν το πρόβλημα βραχυπρόθεσμα, με χαμηλό κόστος διαμόρφωσης και χωρίς άμεση επιβάρυνση των πολιτών, διερεύνησε και επέλεξε τους συγκεκριμένους χώρους». Το θέμα πρόκειται να συζητηθεί την σήμερα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, μετά από εισήγηση του αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων, Καθαριότητας και Περιβάλλοντος Θανάση Παππά.

 

Πρόκειται για οικόπεδα που είναι ελεύθερα ιδιοκτησιακών προβλημάτων, κτισμάτων ή μεγάλων δένδρων και διαμορφωμένου πρασίνου, σε γειτονιές πυκνοδομημένες, χωρίς επαρκείς ελεύθερους χώρους στάθμευσης, ικανού γεωμετρικού σχήματος και εμβαδού, ικανού τοπογραφικού ανάγλυφου - κλίσεων εδάφους, εύκολη προσβασιμότητα των αυτοκινήτων, μη ασύμβατες χρήσεις των όμορων οικοπέδων και εύκολη αναστρεψιμότητα επέμβασης - χωρίς υψηλό κόστος - σε περίπτωση μελλοντικής αξιοποίησης των οικοπέδων για άλλη χρήση.

 

Σύμφωνα με την εισήγηση της αρμόδιας Διεύθυνσης, «η προσωρινή αξιοποίηση και διαμόρφωση των δημοτικών οικοπέδων, αναμένεται να γίνει με την τεχνική της ασφαλτόστρωσης επί νέας βάσης, με τις απαραίτητες διαγραμμίσεις και σημάνσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα ρυμοτομία και υψομετρία, τις κείμενες πολεοδομικές διατάξεις περί διαμόρφωσης - επίστρωσης οικοπέδων, λαμβάνοντας υπόψη τις κυκλοφοριακές συνθήκες και προδιαγραφές των ανοικτών χώρων στάθμευσης».

 

Πηγή: http://www.buildnet....213&artid=16718

 

Click here to view the είδηση

Δημοσιεύτηκε

Ε βεβαια...

 

Αφου χρησιμοποιησε το βασικοτερο ελευθερο παρκινγκ ο Δημος για να κατασκευασει το απολυτως απαραιτητο εργο του νεου Δημαρχιακου Μεγαρου Θεσσαλονικης, απο το οποιο εφαγε κοσμος και κοσμακης, τωρα βρισκει 223 θεσεις σταθμευσης σε αχρηστα οικοπεδα της ανω πολης...

 

Ευγε...

Δημοσιεύτηκε

223 ολάκερες θέσεις στάθμευσης...

 

ΕΥΓΕ...

 

αχ κούνια που μας κούναγε.

Δημοσιεύτηκε

Α γι'αυτό έχουν μαμηθεί να γράφουν από τον 15Αύγουστο και μετά... για να μας ωθήσουν σε αυτές τις 223 θέσεις.

Μάλιστα...

Δημοσιεύτηκε

Έτσι, την ώρα που κόβουμε το μετρό, ας δώσουμε και 220 θεσούλες για το λαό γιατί έπεσε η δημοτικότητα με το θεμα του μετρό.

 

Αν και έχω ..... μικτή εικόνα για το Μπουτάρη, στο θέμα του μετρό η στάση του είναι κατα τη γνώμη μου εγκληματική. Όταν βγαίνει ο  οινοποιός δήμαρχος και κρίνει επί ειδικών επιστημονικών θεμάτων όπως το αν και πώς αντιμετωπίζεται η εκ των υστερων αλλαγη σχεδιασμου με την καταργηση ενός ολοκληρου σταθμου, οπως κάνουν και οι αρχαιολογινες, τότε δεν υπάρχει σίγουρα σωτηρία για το εργο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.