Engineer Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 30 , 2015 Μεγάλη κινητικότητα καταγράφεται τις τελευταίες εβδομάδες στη λιανική του ρεύματος, με τις εταιρείες προμήθειας να δίνουν σκληρές μάχες για την απόκτηση πελατών, ειδικά της Μέσης Τάσης. Αντίστοιχα, οι επιχειρήσεις που ηλεκτροδοτούνται από τη Μέση Τάση (εμπορικές εταιρείες, αλυσίδες καταστημάτων, τράπεζες, εμπορικά κέντρα, φούρνοι κ.λπ.), έχοντας μεγάλους όγκους κατανάλωσης αναζητούν την καλύτερη προσφορά. Το αποτέλεσμα είναι να οξύνεται ο ανταγωνισμός και να φτάνει σε κάποιες περιπτώσεις, όπως πληροφορείται το energypress, ακόμα και σε παροχές στο όριο του κόστους. Ως εκ τούτου αυξάνουν οι επισφάλειες, ειδικά όταν δεν καταβάλλονται ικανές εγγυήσεις από τους καταναλωτές. Σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις, η «επιθετική» πολιτική των εταιρειών στη Μέση Τάση οφείλεται στην προσπάθειά τους να αυξήσουν σε σύντομο διάστημα τα μερίδιά τους, όχι τόσο σε αριθμό μετρητών που εκπροσωπούν όσο σε όγκους κατανάλωσης, ενόψει των δημοπρασιών NOME. Πηγή: http://energypress.g...theias-reymatos Click here to view the είδηση
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα