BAS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2015 Την δεκαετία του 70 ο ΑΜ ΤΕΕ ήταν μικρότερος από 20000 και ο ΑΜ ΠΕΠΥ γιαγιά της ΕΕΤΕΜ λιγότερο από 1000 . Αρα προφανώς έπρεπε να τα σκάσουν και να έχουν και δικαίωμα εργασίας έξω . Γιατί έξω υπήρχαν δουλειές , κατασκευές και βιοτεχνίες - βιομηχανίες . Τώρα τι έχουμε . Δεκαπλάσιο αριθμό μηχανικών και καθόλου κατασκευές , βιοτεχνίες - βιομηχανίες . 1
man21 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2015 Κριτήρια στην βαθμολογία εκτός των άλλων είναι: - Πόσουν Νομπελίστες έχουν σαν καθηγητές (τους πληρώνουν και κάθονται, απλώς είναι κράχτες) - Προϋπολογισμός (στην Ελλάδα εδώ και 50 χρόνια μόνο περικοπές είχαμε) Και οι Έλληνες Καθηγητές έξω, είναι απόφοιτοι Ελληνικών ΑΕΙ. Και γίναν καθηγητές με την αξία τους, όχι φιλώντας κατουρημένες ποδιές. Τι θα ήταν το "Imperial" χωρίς τον Ambraseys;
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2015 Εμένα δεν με πολυενδιαφέρουν οι λίστες, στην ζωή μου δεν αλλάζει κάτι. Ας κοιτάξουν τα προβλήματα οι παράγοντες που εμπλέκονται με τα ΑΕΙ και το κράτος.
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 3 , 2015 (edited) Αντε πάλι με τις λίστες. 3-4 φορές το χρόνο ασχολούμαστε με λίστες λές και τα ΑΕΙ είναι ομάδες και παίζουν στην Premier League ή στην Serie A ή στη Super League. Μια εγγλέζικη εφημερίδα κατασκευάζει λίστες που ευνοούν τα εγγλέζικα πανεπιστήμια (και καλά κάνει, μπράβο τους) και μείς χαζεύουμε. Ας άφηνε τουλάχιστον έξω τα κέντρα ερευνών του ΝΑΤΟ με budget δις $ και Pentagon Funds. Στην Ελλάδα τα ΑΕΙ, ΤΕΙ, νηπιαγωγεία και παιδικοί σταθμοί είναι καλά και μπορούν να γίνουν καλύτερα. Full stop. Τελεία. Είναι πολιτικό κυρίως το θέμα, τα υπόλοιπα στην παγκοσμιοποίηση. Λύσσα με την λίστα >:- ( δεν τις βαρεθήκατε? Edited Οκτώβριος 3 , 2015 by AMHxaNos
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δεν γνωρίζετε το θέμα και τα περισσότερα σχόλια είναι λανθασμένα Εδω και 12 χρόνια υπάρχουν κάποιοι κοινοί παράμετροι αξιολόγησης που είναι αποδεχτεί από όλα τα πανεπιστήμια που μπαίνουν στην αξιολόγηση. Οι παράμετροι (συντελεστές βαρύτητας) είναι Με βάση το http://www.shanghairanking.com/index.html http://www.shanghairanking.com/ARWU-Methodology-2014.html# Με βάση το Times Higher Education World University Rankings https://en.wikipedia.org/wiki/Times_Higher_Education_World_University_Rankings τα κριτήρια είναι πάνω κάτω τα ίδια αλλα με διαφορές στους συντελεστές. Κριτική τόσο επι των μεθόδων και των συντελεστών υπάρχει και είναι από σοβαρή μέχρι ηλίθια. Τα Σκόπια έχουν πχ δημιουργήσει την δική τους μεθοδολογία και συντελεστές. Σε οποιαδήποτε αξιολόγηση αυτό που παρατηρούμε είναι οτι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια βρίσκονται προς το τέλος της λίστας των 500σιων. Έχοντας δουλέψει σε πανεπιστήμια που βρίσκονται απο το top100 - top 250 και έχοντας κάποια γνώση για τα Ελληνικά θα έλεγα ότι είναι αδύνατο να κάνουμε συγκρίσεις. Το βασικό πρόβλημα είναι η νοοτροπία διοίκησης και η νοοτροπία του Κράτους για την εκπαίδευση. Ακόμα και η χρηματοδότηση είτε κρατική είτε ιδιωτική αποτελεί αποτέλεσμα της νοοτροπίας. Θα φέρω ένα παράδειγμα. Η κρατική χρηματοδότηση των πανεπιστημίων στην Ελλάδα διαχρονικά είναι τουλάχιστον ουτοπική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το μέσο ετήσιο κόστος ανα φοιτητή. Με λίγα λόγια το ίδιο το κράτος έχει διαβαθμίσει τα πανεπιστήμια σε αυτά που έχουν χρήματα και σε αυτά που κυριολεκτικά φυτοζωούν. Θα πρότεινα σας παρακαλώ πολύ να διαβάσετε το pdf. ΚΟΣΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ που θα βρείτε στο http://www.hqaa.gr/data/HQA_UniversityCostAnalysis.pdf
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Τι δουλειά πρέπει να κάνει ένα Πανεπιστήμιο?και το κυριότερο, πως μετράμε ΑΝ την κάνει ΚΑΙ πόσο καλά την κάνει? Με το να δίνει κάθε χρόνο διπλώματα?Μήπως να εκπαιδεύει τα μελλοντικά στελέχη της βιομηχανιας και τεχνολογίας της χώρας?Μήπως να δημοσιεύει papers σε IEEE κλπ?άλλα που μου ξεφεύγουν?Πόσο σοβαρά πρέπει να παίρνουμε τις διάφορες λίστες που κυκλοφορούν, πχ των Times?
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Τι δουλειά πρέπει να κάνει ένα Πανεπιστήμιο? και το κυριότερο, πως μετράμε ΑΝ την κάνει ΚΑΙ πόσο καλά την κάνει? Με το να δίνει κάθε χρόνο διπλώματα? Μήπως να εκπαιδεύει τα μελλοντικά στελέχη της βιομηχανιας και τεχνολογίας της χώρας? Μήπως να δημοσιεύει papers σε IEEE κλπ? άλλα που μου ξεφεύγουν? Πόσο σοβαρά πρέπει να παίρνουμε τις διάφορες λίστες που κυκλοφορούν, πχ των Times? θα διατυπώσω την προσωπική μου άποψη ορίζοντας πρώτα το πλαίσιο Πανεπιστήμιο είναι ένα ανοικτό σύστημα μιας σειράς από συγκεκριμένες μεθόδους, διαδικασίες και ρουτίνες που δημιουργήθηκαν για να πραγματοποιήσουν μια συγκεκριμένη δραστηριότητα, να εκτελέσουν ένα σκοπό ή και να λύσουν ένα πρόβλημα. Γράφω ανοικτό διότι το σύστημα επηρεάζεται απο μηχανισμούς ανάδρασης με το περιβάλλον. Το περιβάλλον είναι α) Απαιτήσεις της τοπικής Κοινωνίας, β) Απατήσεις της παγκόσμια κοινωνίας Συμφωνούμε με τα παραπάνω για να συνεχίσω? ή υπάρχουν διαφωνίες?
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Είναι τόσο γενκό, πως μπορεί κάποιος να διαφωνήσει? Πάντως αν αρχίσουμε έτσι θα τραβήξει πολύ και θα γίνει παγκοσμιοποίηση. Ας συνεχίσουμε...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 (edited) Ποιος ορίζει τις απαιτήσεις της τοπικής κοινωνίας πχ. τους πόσους γιατρους, ιστορικούς, μηχανικούς, χημικούς, κλπ θέλουμε? Edited Οκτώβριος 4 , 2015 by Ροδοπουλος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα