Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 α) με τι κριτήρια ορίζει τους αριθμούς το κράτος? β) Η επιλογή ενος κριτηρίου αριθμού του κράτος είναι απόλυτο ή η κοινωνία μπορεί να επιλέξει διαφορετικούς αριθμούς?
BAS Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Είμαι με κινητό κα θα γράψω λίγα. Άμα το ορίζει το κράτος τότε έχουμε κεντρική οικονομία και όχι ελευθερία επιλογής επαγγελματος
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 γ) Ποιος ορίζει τα κριτήρια απόδοσης για την είσοδο και την έξοδο απο την 3βαθμια εκπαίδευση? δ) Ποιος ορίζει τα κριτήρια απόδοσης λειτουργίας του συστήματος του πανεπιστημίου?
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Ποιος ορίζει τις απαιτήσεις της τοπικής κοινωνίας πχ. τους πόσους γιατρους, ιστορικούς, μηχανικούς, χημικούς, κλπ θέλουμε? σορυ δασκαλε αλλα το θέτεις καθαρά από την πλευρά τις επαγγελματικής σταδιοδρομίας / αποκατάστασης που για εμέ είναι λάθος , εγώ θέλω να σπουδάσω κ ας μοιράζω πίτσες για το υπόλοιπο τις ζωής μου
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 (edited) EDIT: απάντηση στο #21 και #22. Με μελέτες, στόχους στο μέλλον κλπ.πχ για την επόμενη 5ετία η αγροτικη παραγωγή θα χρειαστεί 5,000 τρακτέρ λιγότερα, άρα μείωση εισακτέων στην ανωτάτη τρακτερική, ήτο βιοτικό επίπεδο επιβάλλει +1,000 γιατρούς κλπ.κ. καθηγητά, where are you getting at? BAS, η επιλογή επαγγέλματος είναι ελεύθερη. Δεν θα σε υποχρεώνει κανένας να γίνεις πχ ηλεκτρονικός ή ναυπηγός. Edited Οκτώβριος 4 , 2015 by AMHxaNos
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 (edited) σορυ δασκαλε αλλα το θέτεις καθαρά από την πλευρά τις επαγγελματικής σταδιοδρομίας / αποκατάστασης που για εμέ είναι λάθος , εγώ θέλω να σπουδάσω κ ας μοιράζω πίτσες για το υπόλοιπο τις ζωής μου Σωστός επι της αρχής. δέχεσαι όμως οτι κάποιες σχολές ονομάζονται επαγγελματικής επιστημονικής εκπαίδευσης και κάποιες άλλες γενικής επιστημονικής εκπαίδευσης? Δηλαδή σαν κράτος θεωρώ οτι αν θέλεις να μοιράζεις πίτσες καλύτερα να τελειώσεις πχ Ιστορικός αντί γιατρός. ας απαντήσουμε όμως και τα γ) Ποιος ορίζει τα κριτήρια απόδοσης για την είσοδο και την έξοδο απο την 3βαθμια εκπαίδευση? δ) Ποιος ορίζει τα κριτήρια απόδοσης λειτουργίας του συστήματος του πανεπιστημίου? Edited Οκτώβριος 4 , 2015 by Ροδοπουλος
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 #23:γ. το κράτος (αν μιλάμε για δημόσια πανεσπιστήμια)δ. το κράτος.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 #23: γ. το κράτος (αν μιλάμε για δημόσια πανεσπιστήμια) δ. το κράτος. Δηλαδή δέχεσαι οτι τα πανεπιστήμια δεν είναι αυτοδιοικούμενα?
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 #24:Αν σπουδάσεις σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο ή σε κρατικό μετα απο καταβολή διδάκτρων τότε ουδέν πρόβλημα.Γίνε και πολιτικός.
AMHxaNos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2015 #28:Για τα δημόσια πανεπιστήμια ποιός καθορίζει τον αριθμό των εισακτέων?Ποιός καθορίζει την αξιολόγηση των εισακτέων?Ποιός είναι υπεύθυνος (πχ) για την ζωϊκή παραγωγή σε εθνικό επίπεδο? το κράτος ή το πανεπιστήμιο?αν πχ οι κτηνίατροι ή οι ηλεκτρονικοί (ή οι... ή οι ... ή...) βγαίνουν άσχετοι και η παραγωγή πέφτει ποιός φταίει?Υποθέτουμε ότι παρέχονται τα μέσα στους αντίστοιχους επιστήμονες για να φέρουν εις πέρας το έργο τους, τους στόχους, νόρμες κλπ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα