Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μηπως να ασχοληθει η καθε ειδικοτητα μηχανικου (οσοι ειναι μηχανικοι) με τα της ειδικοτητας της?

  • Upvote 3
  • Απαντήσεις 38
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Χρήστο είναι Οριακή Κατάσταση Λειτουργικότητας, δεν ισχύει αυτό που ανέβασες - το θέμα το κάλυψε επαρκώς ο Alex .

 

Υπάρχει δυνατότητα αντιτρόλλ σε Ροδόπουλο; χαχαχαχα, απείλησε οτι θα επανέλθει  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Edited by McRaster
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε

Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι θα πρέπει να εντοπιστούν οι λόγοι που δημιούργησαν το βέλος κάμψης που θεωρώ οτι δεν προϋπήρχε. Απο το αρχικό μήνυμα κατάλαβα ότι δεν προϋπήρχε και τα φορτία δεν άλλαξαν. Αν οφείλεται σε διάβρωση του οπλισμού τότε για να απαντηθεί το ερώτημα θα πρέπει να δούμε την παθολογία και τον ρυθμό υποβάθμισης. Εδω μέσα μπαίνει το CR. 

Δημοσιεύτηκε

Το πας πολύ μακριά

 

Ας βάλει ο allobar καμία φωτογραφία και θα δεις οτι κάτι τέτοιο θεωρώ οτι θέλει να μας πει.

Δημοσιεύτηκε

Καμία σχέση Χρήστο,μην μπερδεύεις πολλά πράγματα μαζί - δεν γίνεται να καταλήγουν όλα στη διάβρωση.Τα βέλη κάμψης σε μια πλάκα λόγω ερπυσμού μπορεί να είναι 2.5 -3 φορές μεγαλύτερα απο αυτά της μελέτης 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Καμία σχέση Χρήστο,μην μπερδεύεις πολλά πράγματα μαζί - δεν γίνεται να καταλήγουν όλα στη διάβρωση.Τα βέλη κάμψης σε μια πλάκα λόγω ερπυσμού μπορεί να είναι 2.5 -3 φορές μεγαλύτερα απο αυτά της μελέτης 

 

λίγο υπερβολικό για τυπικές πλάκες αλλα σας βάλει μια φωτό. Αυτό που δεν γνωριζουμε ειναι αν ειμαστε σε post-cracking behavior ή όχι.

 

 

Calculation_of_Long-Term_Deflection_by_Ian_Gilbert.pdf

DeflectionConcreteSlabs_Hany_Aug1996.pdf

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε (edited)

Λίγο καθυστερημένη η απάντηση, λόγω φόρτου, αλλά:

 

1. Κατ' αρχήν χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί ανέβηκε πολύ ενδιαφέρον υλικό στο θέμα. Ευχαριστώ όλους όσους έκαναν τον κόπο και ανέβασαν αρχεία.

 

2. Επί του θέματος. Πρόκειται για μια μικρή πλάκα (5,0Χ3,5μ). Η πλάκα στηρίζεται σε φέρουσα τοιχοποιία, μέσω περιμετρικής δοκού, και χωρίς να είναι αγκυρωμένη σε αυτήν.  Το βέλος κάμψης παρουσιάστηκε πολλά χρόνια μετά την κατασκευή και θεωρώ πως οφείλεται σε δύο βασικές αιτίες. Πρώτον στην εκ των υστέρων εφαρμογή φορτίων που δεν είχαν προβλεφθεί. Έχει τοποθετηθεί πάνω ιστός με κεραία σταθμού, ο οποίος έχει εξασφαλισθεί με δύο ντίζες αγκυρωμένες στην πλάκα δαπέδου. Πρόκειται για ελαφριά κατασκευή αλλά είναι σημειακό φορτίο και ακριβώς στο κέντρο της πλάκας. Δεύτερον, στην έντονη διάβρωση που παρουσιάζει η πλάκα. Επιπλέον, προφανώς παίζει ρόλο και η έλλειψη αγκύρωσης της πλάκας στη δοκό.

 

Τώρα όσον αφορά στις πιθανές λύσεις. 

Κατ' αρχήν θα γίνει απομάκρυνση του ιστού, σε κάθε περίπτωση. 

Από εκεί και πέρα, μια περίπτωση είναι η επισκευή και ενίσχυση της πλάκας (π.χ. με κάποιο ύφασμα ή ελάσματα, αφού γίνει καθαρισμός και εφαρμογή αντιδιαβρωτικής προστασίας κλπ) με ταυτόχρονη εξασφάλιση της αγκύρωσης στην περιμετρική δοκό.

Και μια δεύτερη περίπτωση η κατεδάφιση της πλάκας και κατασκευή νέας. 

 

Η πλάκα δε θα φέρει φορτία (εκτός ιδίου βάρους και χιονιού)

Edited by Allobar
Δημοσιεύτηκε

Αν δεν σταματήσεις την δημιουργία οξειδίων απο την διάβρωση τα ΙΩΠ θα αστοχήσουν!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.