gmavrikas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2015 Καλησπέρα σε όλους, Προσπαθώ βγάλω άκρη με το θέμα τροχόσπιτο και έγκριση τύπου. Έχω ένα μεταχειρισμένο γερμανικό τροχόσπιτο προς ταξινόμηση και αντίγραφο της Γερμανικής αδείας κυκλοφορίας. Φαίνεται καθαρά η Γερμανική έγκριση τύπου Ε1*2007/46*0162*01, αλλά η αναζήτηση στην Ελληνική βάση δεδομένων δεν γυρίζει αποτελέσματα. Προφανώς κανείς δεν έχει δηλώσει τον συγκριμένο τύπο νόμιμα ποτέ στην Ελλάδα. Έχει ισχύ η Γερμανική έγκριση τύπου στην Ελλάδα ή πρέπει να φτιάξω καινούργια και να την υποβάλλω στο υπουργείο;
george68 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2015 απο οσο ξερω δεν χρειαζεται νεα αρκει η ξενη αδεια ...
astrah Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 13 , 2015 ισχύει η γερμανική... απλά θα πρέπει να καταχωρηθεί στο σύστημα... και θα πάρει λίγο χρόνο....
gmavrikas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 ισχύει η γερμανική... απλά θα πρέπει να καταχωρηθεί στο σύστημα... και θα πάρει λίγο χρόνο.... Ευχαριστώ και για τις 2 απαντήσεις! Πως μπορούμε να «σπρώξουμε» την διαδικασία; Μπορώ να μιλήσω με κάποιον στο υπουργείο ώστε να το καταχωρήσει; Είναι από το 2007 η έγκριση τύπου, ό,τι ήταν να γίνει έχει γίνει.
astrah Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 θα πας στην διευθυνση συγκοινωνιών της περιοχής σου... και θα "τρέξουν" αυτοί την διαδικασία.....
gmavrikas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 θα πας στην διευθυνση συγκοινωνιών της περιοχής σου... και θα "τρέξουν" αυτοί την διαδικασία..... Μίλησα σήμερα με το Υπουργείο και μου είπαν ότι χρειάζεται και πάλι έγκριση τύπου ειδικού σκοπού. Το μόνο που γλυτώνω είναι ότι ο μηχανολόγος μπορεί να κάνει copy-paste τα σχέδια και τα νούμερα από την Γερμανική. Δεν καταλαβαίνω τι ισοδυναμία υπάρχει στις εγκρίσεις τύπου της ΕΕ αν πρέπει να συνταχθεί πάλι Ελληνική.
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 (edited) οχήματα ειδικής χρήσης: οχήματα που προορίζονται για λειτουργία που απαιτεί ειδική διαρρύθμιση του αμαξώματος ή / και ειδικό εξοπλισμό (π.χ. ασθενοφόρα, αυτοκινούμενα τροχόσπιτα κλπ).Διαδικασίες Οι διαδικασίες για την έγκριση οχημάτων στην Ελλάδα καθορίζονται με την ΥΑ 5299/406/2012 (Β΄2840/23-10-2012) με τίτλο «Καθορισμός διαδικασιών και εναλλακτικών απαιτήσεων για την έκδοση έγκρισης ΕΚ τύπου, έγκρισης ΕΚ τύπου μικρών σειρών, εθνικής έγκρισης τύπου μικρών σειρών και μεμονωμένης έγκρισης οχημάτων σύμφωνα με την KΥΑ 29949/1841/09» όπως τροποποιήθηκε με την ΥΑ 28631/3029/13 και με την ΥΑ 20242-1336-14 και διευκρινίζονται με τις εγκυκλίους 45727/3318/12, 32858/3691/13 και 23187/1496/14. Μια ανεπίσημη κωδικοποιημένη μορφή της ανωτέρω μπορείτε να βρείτε εδώ. http://www.yme.gr/index.php?tid=1436 δες τα ΠΜ Edited Οκτώβριος 14 , 2015 by dimitris GM
astrah Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 14 , 2015 μου είπαν ότι χρειάζεται και πάλι έγκριση τύπου ειδικού σκοπού. Δεν στα λένε καλά.... (μίλησες με το Υπουργείο ή με την τοπική διεύθυνση?)
gmavrikas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 16 , 2015 (edited) Δεν στα λένε καλά.... (μίλησες με το Υπουργείο ή με την τοπική διεύθυνση?) Με το υπουργείο απευθείας. Η τοπική διεύθυνση μου έδειξε την τοιχοκολλημένη απόφαση που όριζε ότι τα τροχόσπιτα είναι οχήματα ειδικού σκοπού, μαζί με τις σκούπες οδών, νεκροφόρες και άλλα κουλά. Πως γίνεται τροχόσπιτα, δηλαδή οχήματα μαζικής παραγωγής που έχουν κανονική έγκριση τύπου στο εξωτερικό σαν οχήματα μαζικής παραγωγής, εδώ να θεωρούνται οχήματα μικρής σειράς ή ιδιοκατασκευής δεν χωράει στο μυαλό μου. Χάος. Edited Οκτώβριος 16 , 2015 by gmavrikas 1
gmavrikas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2015 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 19 , 2015 Είδα την ΥΑ του Ιουνίου 2015 που αλλάζει τα πάντα στα μεταχειρισμένα τροχόσπιτα. Άλλη μια φορά πήραμε βραβείο πρωτοτυπίας μέσα στην ΕΕ, μιας και δεν δεχόμαστε τις εγκρίσεις τύπου άλλου κράτος ΕΕ, εφ' όσον το όχημα είναι μεταχειρισμένο (!!!). Αν έχει εκδοθεί έστω και μια φορά άδεια κυκλοφορίας σε κράτος μέλος της ΕΕ, τότε πρέπει να συνταχθεί πολυσέλιδη τεχνική μελέτη και τεχνικό υπόμνημα. Το κόστος είναι μεγαλύτερο από ένα τυπικό μεταχειρισμένο τροχόσπιτο. Τελείωσαν με μια λάθος λέξη σε ένα ΦΕΚ τους εμπόρους-εισαγωγείς τροχοσπίτων.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα