Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαφορετικό πάχος συνεχόμενων πλακών


 
Kat_G

Recommended Posts

Καλημερα!

Μηπως γνωριζετε ποσο διαφορα επιτρεπεται να εχουν 2 πλακες στο υψος?

Δηλαδη, αν εχω μια πλακα 20cm μπορει η διπλα της να ειναι 30cm και αν ναι ποσο πρεπει να ειναι το δοκαρι αναμεσα τους?

Πρεπει να υπαρχει ενας σχετικος πινακας αλλα δεν τον βρισκω..

 

Ευχαριστω πολυ!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

καλο ειναι να ειναι μικρη διαφορα μεχρι 4-5 εκ κυριως στους προβολους αλλιως εφαρμοζεται στρεψη στο δοκαρι και ισως χρειαστει προσθετους συνδετηρες.οσο πιο μεγαλη η διαφορα τοσο πιο δυσμενες για το δοκαρι και καλο θα ηταν να το φαρδυνεις κατα πρωτον και να αυξησεισ το υψος κατα δευτερον...

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν δεν υπάρχει κανονιστική διάταξη που να σου επιβάλλει να έχεις διαφορά μικρότερη από κάποιο όριο.

Μετά άλλο να έχεις πρόβολο και εσωτερική πλάκα κι άλλο δυο τετραέρειστες πλάκες.

Για περισσότερα κοίταξε και τη συζήτηση που έγινε ΕΔΩ.

Link to comment
Share on other sites

Έχει επικρατήσει στους μελετητές να μην υπάρχει διαφορά πέραν των 5εκ σε συνεχόμενες πλάκες.Αυτό εμφανίζεται κυρίως σε προβόλους. Συμφωνώ και με τον Νικ και με τον Χάρη.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι απλό με την έννοια την εξής.

Θέλει καταρχήν η πλάκα να μελετηθεί στο συνορό της με την ανισοσταθμία που δημιουργήται σαν άρθρωση και όχι πάκτωση. Αυτό δεν έχει να κάνει με τον έλεγο βέλους κάμψης αλλά με το γεγονός ότι η πλάκα που έχει την υψηλότερη στάθμη τα πάνω σίδερα δεν αγκυρώνουν. Άρα θέλει και άλλον υπολογισμό οπλισμού.

Να μελετηθεί αλλη μία φορά ως συνεχόμενη, για την διανομή των φορτίων στο δοκάρι και τον έλεχγο βέλους κάμψης.

Αυτά ισχύουν για πλάκες που το κάτω επίπεδο έχει την ίδια στάθμη.

 

Σε περίπωση δοκαρίου Ζ καλό είναι η διαφορά μεταξύ σταθμών των πλακών να μην είναι πάνω από 50cm. Εγώ αν τύχει διαφορά μεγαλύτερη, κάνω δύο διαφορετικά επίπεδα διαμφραγματικής λειτουργίας.

Σε αυτή την περίπτωση πιο πολύ προσοχή κατά την γνώμη μου θέλουν τα υποστύλωματα που πατάνε τα δοκάρια παρά οι πλάκες.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Γνωρίζετε τελικά αν υπάρχει κανονισμός που να απαγορεύει διαφορά παχών μεγαλύτερη των 4εκ μεταξύ συνεχόμενων πλακών και κυρίως μεταξύ προβόλου και εσωτερικής τετραέριστης ?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.