ANEMONA Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2015 Καλησπερα, εργαζομαι εξωτερικο και θελω να ρωτησω τους συναδελφους που εργαζονται κ αυτοι εξωτερικο τι εκαναν με την Εφορια Ελλαδα:;;; Ποια ειναι η διαδικασια για εγγραφη στην εφορια εξωτερικου;;; Το να κανω διακοπη στο ΤΣΜΕΔΕ ειναι κατι εκτος σκεψης προς το παρων.. Εθχαριστω
tasxan206 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 29 , 2015 Δηλαδή υπάρχουν δύο εφορίες; Η εφορία Ελλάδας και η εφορία εξωτερικού;
Topap Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 , 2015 (edited) Διάβασε προσεχτικά την επισυναπτόμενη ΠΟΛ. 1058/15 (ΦΕΚ 459Β 26.03.2015), ιδίως τα σημεία που έχω υπογραμμίσει. Αντιγράφω απο την ΠΟΛ. 1058/15: Τα φυσικά πρόσωπα οφείλουν να προσκομίσουν:(α) Βεβαίωση φορολογικής κατοικίας από την αρμόδια φορολογική αρχή του κράτους όπου δηλώνουν φορολογικοί κάτοικοι, από την οποία να προκύπτει ότι είναι φορολογικοί κάτοικοι αυτού του κράτους. Εάν οι φορολογούμενοι έχουν εγκατασταθεί σε κράτος με το οποίο υφίσταται Σύμβαση Αποφυγής Διπλής Φορολογίας Εισοδήματος (στο εξής ΣΑΔΦΕ) και εφόσον αποκτούν εισόδημα στη χώρα μας, μπορούν να προσκομίσουν, αντί της βεβαίωσης, την προβλεπόμενη αίτηση για την εφαρμογή της ΣΑΔΦΕ όπου είναι ενσωματωμένο το πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας (δίγλωσσα έντυπα)ή(β) αντίγραφο της εκκαθάρισης της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος που υπέβαλαν στο άλλο κράτοςή(γ) ελλείψει εκκαθάρισης, αντίγραφο της σχετικής δήλωσης φορολογίας εισοδήματός τους. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η προσκόμιση κάποιων από τα ανωτέρω δικαιολογητικά από την αρμόδια φορολογική αρχή, τότε απαιτείται βεβαίωση από οποιαδήποτε άλλη δημόσια ή δημοτική ή άλλη αναγνωρισμένη αρχή με την οποία θα αποδεικνύεται ο ισχυρός δεσμός (κέντρο ζωτικών συμφερόντων) του φυσικού προσώπου με το άλλο κράτος. Επισυνάπτω επίσης την ΑΙΤΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΔΦ. Προσοχή, το έγγραφο αυτό το καταθέτεις μόνο εαν είσαι στην περίπτωση (α). Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις για να επικυρώσεις οποιοδήποτε έγγραφο για χρήση στην Ελλάδα είναι: 1. Παίρνεις το έγγραφο απο την υπηρεσία της χώρας που είσαι (πχ. για την βεβαίωση από δημόσια αρχή με την οποία θα αποδεικνύεται ο ισχυρός δεσμός σου με την χώρα, το Υπουργείο Οικονομικών της χώρας), 2. Το πηγαίνεις στο Υπουργείο Εξωτερικών της χώρας που είσαι, για επικύρωση, και 3. Το πηγαίνεις στην Πρεσβεία της Ελλάδος στη χώρα που είσαι. Μόνο όταν το έγγραφο έχει σφραγιστεί απο το Υπ.Οικ., το Υπ. Εξ. και την Πρεσβεία μας, μπορεί να το χρησιμοποιήσεις επίσημα στην Ελλάδα, πχ για να το μεταφράσεις στην Μεταφραστική Υπηρεσία του Υπ.Εξ. στο Μοναστηράκι. ΠΟΛ. 1058-15 (ΦΕΚ 459Β 26.03.2015).pdf ΑΙΤΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΑΔΦ.pdf Edited Οκτώβριος 31 , 2015 by Topap 2
Topap Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31 , 2015 (edited) Επίσης, για να μπορείς να ισχυριστείς το "ισχυρός δεσμός (κέντρο ζωτικών συμφερόντων) του φυσικού προσώπου με το άλλο κράτος." καλό θα ήταν να κλείσεις βιβλία στην εφορία (ΑΠΥ και Βιβλίο Εσ.-Εξ.). Το ΤΣΕΜΔΕ δεν χρειάζεται να το σταματήσεις εαν μπορείς να το πληρώνεις. Αν κάποιος στελεχώνει εταιρία με το ΜΕΚ του, θεωρώ ότι υπάρχει ένα ζήτημα. Δεν μπορείς δηλαδή να λες οτι είσαι κάτοικος εξωτερικού και παράλληλα στελεχώνεις εταιρία με το ΜΕΚ σου, είσαι δηλαδή μισθωτός στην εταιρία αυτή. Με βάση και την ΠΟΛ που επισύναψα παραπάνω, η αίτηση γίνεται στην ΔΟΥ σου και μετά, ενδοϋπηρεσιακά, η ΔΟΥ σου δίνει τα στοιχεία στου στην ΔΟΥ Κατοίκων Εξωτερικου. Δηλαδή, εαν εσύ υπάγεσαι στην ΔΟΥ Αλεξανδούπολης, θα παραμείνεις εκεί, και η ΔΟΥ Αλεξανδρούπολης να δίνει τα στοιχεία σου ενδοϋπηρεσιακά. Δεν απαιτούν δηλαδή απο εσένα να πηγαίνεις στην ΔΟΥ Κατοίκων Εξωτερικου, νομίζω κάπου στην Πατησίων είναι. Αν είσαι σε χώρα της Μ. Ανατολής, πήγαινε στο Ministry of Finance and Tax (ή όπως αλλιώς λεγεται) και πάρε μια βεβαίωση οτι είσαι ο τάδε, με τάδε αριθμό ταυτότητας στη χώρα (ή με τάδε αριθμό άδεια παραμονής). Αυτό το πας στο Υπουργείο Εξωτερικών για επικύρωση (attestation) και μετα στην Πρεσβεία μας για επικύρωση (attestation). Αυτό το χρησιμοποιείς για να κάνεις την αλλαγή στο μητρώο σου στην ΔΟΥ (φόρμες Μ0, Μ1 και Μ7, όπως λέει στην ΠΟΛ). Στην ετήσια φορολογική δήλωση δηλώνεις μηδενικό εισόδημα. Εννοείται οτι αν έχεις εισοδήματα στην Ελλάδα (ενοίκια, κλπ) αυτά μπαίνουν κανονικά στην φορολογική δήλωση. Αναφέρομαι για τα εισοδήματα απο την χώρα που είσαι φορολογικός κάτοικος. Edited Οκτώβριος 31 , 2015 by Topap 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα