Barracuda Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 26 , 2009 Στην παράγραφο 6.3.3.2 ΕC1 part 1.1, αναφέρεται οτι τα φορτία αυτά μπορουν να προσομοιωθουν με ενα αξονικο φορτίο Qk και ενα κατανεμημένο qk. Για το Qk αναφερει οτι πρέπει να εφαρμόζεται σε δυο τετραγωνες επιφάνειες διαστασεων 100mmx100mm. Τι νοημα εχουν αυτες οι επιφανειες εφοσον το Qk ειναι σημειακο φορτίο?
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 28 , 2009 Κρίνοντας από τα αντίστοιχα φορτία στις γέφυρες, φαντάζομαι ότι συμβολίζουν τους τροχούς του οχήματος. Όσο πιο μεγάλα είναι τα ανοίγματα σου τόσο μειώνεται η σημασία της προσομείωσης τους. Μόνο σε τοπικούς ελέγχους έχει σημασία να τα ελέγχεις.
Barracuda Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 3 , 2009 thx Παναγιώτης.
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 αν κανεις και τοπικούς ελεγχους του οδοστρώματος, πρόσεξε ότι η μεταφορά του φορτίου του τροχού θα γίνει με κλίση 45 μοιρών
Str_eng Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 4 , 2009 Στην παράγραφο 6.3.3.2 Εc1 part 1.1, αναφέρεται οτι τα φορτία αυτά μπορουν να προσομοιωθουν με ενα αξονικο φορτίο qk και ενα κατανεμημένο qk. Για το qk αναφερει οτι πρέπει να εφαρμόζεται σε δυο τετραγωνες επιφάνειες διαστασεων 100mmx100mm. Τι νοημα εχουν αυτες οι επιφανειες εφοσον το qk ειναι σημειακο φορτίο? Τα συγκεντρωμένα αυτά φορτία είναι κρίσιμα σε τοπική ένταση και τότε η επιφάνεια εφαρμογής του φορτίου αυτού παίζει σημαντικό ρόλο (πχ. έλεγχος σε διάτρηση).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα