Barracuda Δημοσιεύτηκε January 26, 2009 at 05:37 μμ Δημοσιεύτηκε January 26, 2009 at 05:37 μμ Στην παράγραφο 6.3.3.2 ΕC1 part 1.1, αναφέρεται οτι τα φορτία αυτά μπορουν να προσομοιωθουν με ενα αξονικο φορτίο Qk και ενα κατανεμημένο qk. Για το Qk αναφερει οτι πρέπει να εφαρμόζεται σε δυο τετραγωνες επιφάνειες διαστασεων 100mmx100mm. Τι νοημα εχουν αυτες οι επιφανειες εφοσον το Qk ειναι σημειακο φορτίο?
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε January 28, 2009 at 05:06 μμ Δημοσιεύτηκε January 28, 2009 at 05:06 μμ Κρίνοντας από τα αντίστοιχα φορτία στις γέφυρες, φαντάζομαι ότι συμβολίζουν τους τροχούς του οχήματος. Όσο πιο μεγάλα είναι τα ανοίγματα σου τόσο μειώνεται η σημασία της προσομείωσης τους. Μόνο σε τοπικούς ελέγχους έχει σημασία να τα ελέγχεις.
Barracuda Δημοσιεύτηκε February 3, 2009 at 05:09 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 3, 2009 at 05:09 μμ thx Παναγιώτης.
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε February 4, 2009 at 03:14 μμ Δημοσιεύτηκε February 4, 2009 at 03:14 μμ αν κανεις και τοπικούς ελεγχους του οδοστρώματος, πρόσεξε ότι η μεταφορά του φορτίου του τροχού θα γίνει με κλίση 45 μοιρών
Str_eng Δημοσιεύτηκε February 4, 2009 at 04:14 μμ Δημοσιεύτηκε February 4, 2009 at 04:14 μμ Στην παράγραφο 6.3.3.2 Εc1 part 1.1, αναφέρεται οτι τα φορτία αυτά μπορουν να προσομοιωθουν με ενα αξονικο φορτίο qk και ενα κατανεμημένο qk. Για το qk αναφερει οτι πρέπει να εφαρμόζεται σε δυο τετραγωνες επιφάνειες διαστασεων 100mmx100mm. Τι νοημα εχουν αυτες οι επιφανειες εφοσον το qk ειναι σημειακο φορτίο? Τα συγκεντρωμένα αυτά φορτία είναι κρίσιμα σε τοπική ένταση και τότε η επιφάνεια εφαρμογής του φορτίου αυτού παίζει σημαντικό ρόλο (πχ. έλεγχος σε διάτρηση).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα