Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Τοτε αλλαζει το πραγμα.

Κατ αρχην ειναι λαθος που ζητουν απαρεγκλιτα 100%.Το 100% ειναι εργαστηριακο αποτελεσμα σε ιδανικες συνθηκες.

Η μονη σου λυση ειναι να κανεις επανελεγχο σε αλλο εργαστηριο του υλικου που στρωθηκε (εξ αρχης ολα - Proctor ,κοκκομετρια-S.E-κ.λ.π ).Αν η διαστρωση δεν εγινε με grader οι Ελληνικες προδιαγραφες (ΕΤΕΠ) απαιτουν τουλαχιστον 98%.Αν εξακολουθει το προβλημα τοτε πιθανο να μπηκε υγρασια (πριν ή κατα τη συμπυκνωση)  διαφορετικη απο την προβλεπομενη απο το Proctor ή να μην εγινε πολυ σωστη αναμοχλευση των υλικων .Μετα τους εργαστηριακους επανελεγχους κανε μια δοκιμη σε τμημα του δρομου με αναμοχλευση και επανακατασκευη (αφου ελεγξεις την υγρασια) .Και κατι για ερευνα.Το υλικο που χρησιμοποιηθηκε ειναι το ιδιο με αυτο του Proctor;

 

Τελος μπορεις αν ξερεις να  γραψεις τι ειδους οδοστρωτηρας χρησιμοποιηθηκε (λειου στατικου κυλινδρου,λαστιχοφορος,δονητικος  κ.λ.π) τι βαρος ειχε και ποσες διελευσεις εκανε ανα στρωση και ποσο το παχος της αντιστοιχης στρωσης;

Edited by KF
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Η συμπύκνωση έγινε (και γίνεται) με δονητικούς οδοστρωτήρες λείου κυλίνδρου και κατόπιν με λαστιχοφόρα. Τα βάρη τα έχω κάπου αλλά δεν μπορώ τώρα να τα βρω. Γύρω στους 15τόνους...

Δημοσιεύτηκε (edited)

Κοιτα αυτο κατ αρχην για τσεκαρισμα.

http://sate.gr/html/pdfDocuments/05-03-03-00.pdf   

(πινακας 5)

 

Αλλος ενας λογος ειναι το εδαφος επι του οποιου στρωθηκε η υποβαση ή η βαση να ηταν τελειως στεγνο ή να ειχε πολυ υγρασια.Παντως ενας επανελεγχος και ισως μια τοπικη δοκιμη επανακατασκευης πιστευω θα λυσει το προβλημα.

Edited by KF
Δημοσιεύτηκε

Ναι, την έχω δει την ΕΤΕΠ, απλά για να πω την αλήθεια τώρα είδα την ταχύτητα που προβλέπει 1,5-2,5Km/h. Εγώ τους έκανα σύσταση να την μειώσουν κάτω από 3km/h (υπάρχει σε τοπικές προδιαγραφές) και μέτρησα μετά την σύσταση 2,9. Που σημαίνει ότι στην στρώση που είχαμε την αποτυχία πήγαιναν με γκάζια...:)

 

Για τον αριθμό διελέυσεων δεν μέτρησα αλλά πιστέυω ότι κάναν πολύ περισσότερες από τις ελάχιστες (το οποίο επίσης δεν είναι σωστό, αλλά δεν ξέρω αν είναι αυτό το πρόβλημα...)

Ευχαριστώ πολύ πάντως KF

Δημοσιεύτηκε

Η συμπύκνωση έγινε (και γίνεται) με δονητικούς οδοστρωτήρες λείου κυλίνδρου και κατόπιν με λαστιχοφόρα. Τα βάρη τα έχω κάπου αλλά δεν μπορώ τώρα να τα βρω. Γύρω στους 15τόνους...

Δεν ξέρω ή θα τρελαθώ! Πρώτα ... και μετά λαστιχοφόρα;;;

Και τι proctor η μελέτη? Standard or Modified? (διαφορά στην φόρτιση)

Για χαντάκια ή μικρή σκάφη οδοποίας που δεν έχει σοβαρά φορτία, η Modified είναι υπερβολική!

 

Που σημαίνει ότι στην στρώση που είχαμε την αποτυχία πήγαιναν με γκάζια... :)

Ναι, δεν είθεισται στις Εργ. Εταιρείες να "πατάνε".

το λογαριάζουν σαν "απολλυμένο χρόνο" δηλ. μη παραγωγικό! (πληρώνονται με τα m2 ή m3) δηλ. δεν πληρώνονται!

Δημοσιεύτηκε

Ναι man21, πρώτα δονητικός και μετά λαστιχοφόρα

modified proctor

Δεν πρόκειται για μικρή σκάφη, μιλάμε για 3+3+3 λωρίδες κυκλοφορίας χώρια service roads και τα φορτία είναι εξαιρετικά βαριά (όπως είπα όμως δεν έχω ακόμα υπολογισμό διατομής οδοστρώματος ή AADT)

 

Χτές όλο το team περίμενε εναγωνίως τα αποτελέσματα των compaction tests με την συσκευή πυρηνικής μέτρησης πυκνότητας ώστε να ξεκινήσει από πάνω στρώση....Θρίλερ... :) Τελικά, όλα ΟΚ (average>100%). Χτεσινο βραδυνή φωτό:

 

IMG_20151110_234349.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.