Engineer Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 Σε φάση πλήρης ολοκλήρωσης περνά η αναβάθμιση στο νότιο σιδηροδρομικό τμήμα του διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη που φτάνει μέχρι την Τιθορέα. Υπεγράφη όπως αναμενόταν άλλωστε εχθές Τρίτη 10-11-2015, η ΕΡΓΟΣΕ υπέγραψε συμπληρωματική σύμβαση με την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΒΕΤΕ, ενεργοποιώντας την προαίρεση για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και τηλεδιοίκησης (πέρα από το τμήμα Μενίδι-Τιθορέα) και στο τμήμα Αθήνα-3 Γέφυρες. Να σημειώσουμε πως στο ενδιάμεσο τμήμα 3 Γέφυρες-Μενίδι υπάρχει εδώ και χρόνια ηλεκτροκίνηση. Το ποσό της σύμβασης ανέρχεται σε 1.072.836,55 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΓΕ/ΟΕ χωρίς Αναθεώρηση και Φ.Π.Α.), έναντι του αρχικού προβλεπόμενου των 2.000.000 ευρώ όπως προβλεπόταν στην διακήρυξη του εν λόγω έργου. Το ποσό αυτό περιλαμβάνει την μελέτη, κατασκευή, την εγκατάσταση και την εν λειτουργία παράδοση της Γραμμής Επαφής στο τμήμα Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) - Τρεις Γέφυρες (3Γ) (Χ.Θ. 13+180). H εγκατάσταση θα είναι προσωρινή έως την ολοκλήρωση της μελέτης και της κατασκευής της υπόγειας διέλευσης, έργου που αναμένεται να δούμε να υλοποιείται την επόμενη δεκαετία. Η προθεσμία περάτωσης του έργου είναι έξι μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής συμπληρωματικής σύμβασης και υπολογιστικά την τοποθετούμε στις 10 Μαϊου 2016. Για την εξασφάλιση των όρων χρηματοδότησης του Έργου καθώς και για την διασφάλιση των όρων αποπληρωμής του ευρύτερου έργου: «Ηλεκτροκίνηση Σιδ/κης Γραμμής Αθήνας (Αχαρνών) – Θεσ/κης (Β’ Φάση) και κλάδου Οινόης – Χαλκίδας», το οποίο εντάχθηκε αρχικά με την υπ’ αριθμ. απόφαση Ε(2004) 4595/19-11-2004 στο πρόγραμμα χρηματοδότησης του Ταμείου Συνοχής με ποσοστό χρηματοδότησης 50%, θα πρέπει να εξασφαλισθεί η κυκλοφορία ηλεκτρικού συρμού από τον ΣΣ Αθηνών έως τον ΣΣ Οινόης. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΕΡΓΟΣΕ «καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια έτσι ώστε να παραδώσει τη Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων Αθήνα-Θεσσαλονίκη όσο το δυνατόν συντομότερα προς το επιβατικό κοινό, μειώνοντας κατά πολύ το χρόνο και αυξάνοντας την ποιότητα και την ασφάλεια του ταξιδιού». ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ Το έργο ανάταξης της ηλεκτροκίνησης υπεγράφη τον Ιούνιο του 2012 με αρχικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Οκτώβριο του 2014 και αντικείμενο το τμήμα Μενίδι-Τιθορέα. Λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων το έργο πήρε παρατάσεις και φτάσαμε στην επέκταση του έργου μέχρι το σταθμό της Αθήνας. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 22εκ.ευρώ και κρίθηκε αναγκαία η εργολαβία λόγω του βανδαλισμού και κλοπής μεγάλου τμήματος των καλωδίων της ηλεκτροκίνησης στο συγκεκριμένο τμήμα. Πλέον το έργο αναμένεται να παραδοθεί στα μέσα Μαϊου 2016 και μετά την ολοκλήρωση των έργων το τμήμα από την Αθήνα μέχρι και την Τιθορέα θα είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενο. Μαζί με τα έργα ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα που παραδοθούν τον Αύγουστο του 2016 θα ολοκληρωθεί η αναβάθμιση και ηλεκτροκίνηση της γραμμής από τον Πειραιά μέχρι την Τιθορέα μετά από 15 χρόνια έργων και για πρώτη φορά το ηλεκτροκίνητο τρένο θα διανύει όλη την απόσταση με ταχύτητες που κατά τμήματα θα φτάνουν τα 160χλμ/ώρα και αφορά υπεραστικά και προαστιακά δρομολόγια. Πηγή: http://www.ypodomes.... Click here to view the είδηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 Αλλού έχουν τρένα μαγνητικής αιώρησης κι εδώ ακόμα μιλάμε για την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Που προς το παρόν θα φτάνει μέχρι την Τιθορέα. Μάλιστα... Τώρα κατεβαίνεις 10 λεπτά για τσιγάρο στο Δομοκό και μετά τα μέσα Μαΐου 2016, άλλα 10 στην Τιθορέα. Έχει και τα καλά της η καθυστέρηση αν είσαι καπνιστής. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefe Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 (edited) Τι καλα , κατι που ειναι δεδομενο σε παρα πολλες (αν οχι ολες) χωρες (δυτικες και ανατολικες) απο την δεκαετια του 70 θα το εχουμε εν μερει και εμεις απο το 2020 περιπου Edited Νοέμβριος 12 , 2015 by lefe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2015 Ηταν πολιτική και κοινωνική επιλογή η απαξίωση του τρένου , ακόμα και τις εποχές που ήταν ταχύτερο του αυτοκινήτου . Εστω και τώρα πάντως 40 χρόνια μετά την έναρξη των έργων του Αθήνα - Θεσσαλονίκη θα έχουμε σύγχρονο τρένο . Συγκρίσεις με αυτοκρατορίες , δεν έχει νόημα να γίνονται . Link to comment Share on other sites More sharing options...
CybEng Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Για την ηλεκτροκίνηση θα χρησιμοποιήσουν τίποτε μυστικές τεχνολογίες Τέσλα για να τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια το τρένο ; Αν χρησιμοποιήσουν μόνο τα καλώδια βλέπω οι στάσεις για τσιγάρο να διαρκούν πολλές ώρες λόγω των κλοπών των καλωδίων από τους γνωστούς-αγνώστους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pankrok Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 σημερα πήρα τρενάκι απο toyohashi μεχρι yokohama. να πω ποσο γρήγορο ήταν , πόσο άνετο , πόσο ακριβές στο δευτερόλεπτο αναχώρησης και άφιξης , για το ότι σε σταθμούς που δεν κάνει στάσεις περνάει απο τις εσωτερικές ράγες με πλήρη ταχύτητα ή να το αφήσω για να μην κλαίμε παρέα? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Επιμένετε να κάνετε συγκρίσεις με ανεπτυγμένες χώρες. Δεν έχει κανένα νόημα τέτοιου είδους σύγκριση. Αν συγκρίνετε την Ελλάδα με τις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες (Σκόπια, Βουλγαρία ειδικά), είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Τί ; Νομίζατε ότι η Ελλάδα είναι ευρωπαϊκή χώρα και απογοητευτήκατε; Γεωγραφικά ανήκει στην Ευρώπη, σε όλα τα υπόλοπα είναι Βαλκάνια με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Υ.Γ Τρενάκι Virgin που συνδέει Λονδίνο με Πήτερμπρο (απόσταση 137 χιλιομέτρων) κάνει 45 λεπτά. Μιλάμε για απλό τρενάκι, ούτε Maglev ούτε με κινητήρα αντιύλης. Είχα ανοιχτό το GPS και το έβλεπα να κινείται με 180-210km/h. Αλλά δεν νομίζω όταν κατασκευαζόταν το δίκτυο να είχαν τίποτα κατοίκους να αντιδρούν, τίποτα μπαρμπάδες να αξιώνουν χρυσές αποζημιώσεις για να δώσουν 20 τετραγωνικά γης 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefe Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 (edited) Επιμένετε να κάνετε συγκρίσεις με ανεπτυγμένες χώρες. Δεν έχει κανένα νόημα τέτοιου είδους σύγκριση. Αν συγκρίνετε την Ελλάδα με τις υπόλοιπες βαλκανικές χώρες (Σκόπια, Βουλγαρία ειδικά), είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Τί ; Νομίζατε ότι η Ελλάδα είναι ευρωπαϊκή χώρα και απογοητευτήκατε; Γεωγραφικά ανήκει στην Ευρώπη, σε όλα τα υπόλοπα είναι Βαλκάνια με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Βουλγαρια εχουν ηλεκτροδοτημενο δικτυο (στους αξονες Βορρα/Νοτο και Δυση/Ανατολη). Κατα τα αλλα σε ολον τον κοσμο οι σιδηροδρομοι ειναι μηχανη αναπτυξης της οικονομιας , σε μας μαλλον ακριβως το αντιθετο Edited Νοέμβριος 13 , 2015 by lefe Link to comment Share on other sites More sharing options...
project.breeze Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Στο δίκτυο αναφέρομαι Lefe, γιατί οτιδήποτε άλλο μπορεί να αναβαθμιστεί σχετικά εύκολα. Το να χαράξεις εκ νέου δίκτυο και να ξεκινήσεις διαδικασία απαλλοτριώσεων, αποζημιώσεων κτλ κτλ είναι κάτι απίθανο θεωρώ σε μία χώρα με τόσο δύσκαμπτο κρατικό μηχανισμό όπως η Ελλάδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2015 Υ.Γ Τρενάκι Virgin που συνδέει Λονδίνο με Πήτερμπρο (απόσταση 137 χιλιομέτρων) κάνει 45 λεπτά. Μιλάμε για απλό τρενάκι, ούτε Maglev ούτε με κινητήρα αντιύλης. Είχα ανοιχτό το GPS και το έβλεπα να κινείται με 180-210km/h. Αλλά δεν νομίζω όταν κατασκευαζόταν το δίκτυο να είχαν τίποτα κατοίκους να αντιδρούν, τίποτα μπαρμπάδες να αξιώνουν χρυσές αποζημιώσεις για να δώσουν 20 τετραγωνικά γης <<ΔΟΜΟΚΟΣ – ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΣ – ΛΑΡΙΣΑ – ΠΛΑΤΥ –ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Πρόκειται για διπλό ηλεκτροκινούμενο σιδηροδρομικό διάδρομο, με μήκος όδευσης 232,5 km. Η υποδομή είναι ανακαινισμένη με σύγχρονα υλικά επιδομής που επιτρέπουν ταχύτητες κίνησης 160 km/h και μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο κατ’ άξονα 22,5tn. Στο τμήμα αυτό απαντώνται δυο σύγχρονες σιδηροδρομικές σήραγγες: του Πλαταμώνα, μήκους 4.275 m, και των Τεμπών με μήκος 5.500 m.>. Πηγή: Σιδηροδρομική Υποδομή. 3 ενδιάμεσες, διάρκεια ταξιδιού; Μόοοονο 2 ώρες -> 116,5 [km/h] μέση ταχύτητα. Το "τρενάκι" θα έκανε ~76 min, άντε 90 λεπτά, μιας και εκεί δεν έχει να αντιμετωπίσει τις ίδιες κλίσεις. BAS, πότε το τρένο, στην Ελλάδα, ήταν ταχύτερο του αυτοκινήτου; Την εποχή που κυκλοφορούσαν τα γκαζοζέν; Πολιτική η απαξίωση του ήταν, κοινωνική την έκαναν. Πληροφοριακά, το τρένο της γραμμής Αθήνα-Κυπαρισσία, ναι αυτής της μονής μετρικού εύρους από την εποχή του Τρικούπη, ήταν γεμάτο μέχρι τα μπούνια μέχρι τα μέσα του '80 περίπου. Το ξέρω γιατί το χρησιμοποιούσα. Παρόλο που μέχρι να φτάσεις, ξέχναγες πότε ξεκίνησες, και βρομούσε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα