BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2015 Η υποδομή των τρένων έχει σχεδιαστεί για 280 χλμ την ώρα . Αλλά πέραν της υποδομής , χρειάζεται έλεγχος στις διαβάσεις , περίφραξη , ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ που δεν λειτουργεί ακόμα και έτσι η ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χαω και αυτό ΜΟΝΟ σε κάποια τμήματα , όπως και στην περιοχή Θήβα - Τιθορέα . Το τρένο εξπρές που είχαμε την περασμένη δεκαετία έκανε Αθήνα-Θεσσαλονίκη 4.10 και Λάρισα-Θεσσαλονίκη 1.10 , οπότε Δομοκός - Θεσσαλονίκη όχι περισσότερο από 1,30 . Το ότι τα τελευταία χρόνια έχει διαλυθεί το σύστημα με μείωση προσωπικού , μειωμένη συντήρηση , όπως τώρα που δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε όλο το θέμα της COSCO και φωνάζουν οι Κινέζοι γιατί με την υπάρχουσα υποδομή δεν φτάνει ο αριθμός των τρένων που χρειάζονται για την μεταφορά των εμπορευμάτων τους , είναι αποτέλεσμα της κρίσης . Την σύγκριση με το αυτοκίνητο την έκανα μέχρι το 60 που έγιναν οι εθνικοί οδοί , όπου το εξπρές Πάτρα - Αθήνα έκανε 3.15 , αλλά και το Αθήνα-Καλαμάτα σε 4-5 ώρες ήταν ταχύτερο από το αμάξι μέχρι να γίνει η Αθηνών - Τρίπολης . Το Αθήνα-Θεσσαλονίκη ήταν πιό γρήγορο από το ΙΧ μέχρι να γίνουν οι δρόμοι το 50 . Αλλά επειδή μιλάμε για ΜΜΜ και όχι για ΙΧ , το σωστό είναι η σύγκριση να γίνει με τα ΚΤΕΛ . Εκεί ακόμα και σήμερα , το Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι ταχύτερο από το ΚΤΕΛ σε κάθε στάση της διαδρομής , ενώ το Αθήνα - Πάτρα με τον συνδυασμό προαστιακού - λεωφορείου είναι ίδιο με το ΚΤΕΛ , αν και για την μισή και πλέον Αθήνα που είναι κοντά στην Α.Ο. και στον άξονα Πειραιά-ΣΚΑ , που γλυτώνει την διαδρομή μέχρι τον Κηφισό και την αναμονή εκεί , είναι πολύ μικρότερη . Για παράδειγμα Πλακεντίας - Πάτρα , είναι 3 ώρες , ενώ Πλακεντίας - Κηφισός - Πάτρα είναι πάνω από 4 ώρες με κόστος ταξί η ΙΧ . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα