Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Για την πόρτα, καλά το σκέφτηκες, ειδικά αν δεν κλείνει καλά.

Κόλλα το αυτί σου πάνω, να εντοπίσεις τον θόρυβο. Τις κυριότερες πηγές. Ξεκίνα από τις μεγαλύτερες.

Το υλικό που το χρησιμοποιείς το δείχνουν σε μουσικά studio, καλύτερα να μιλήσεις με τους πιο ειδικούς.

Φτιάξε την μεγαλύτερη πηγή πρώτα και αν υ φασαρία δεν σου είναι ανεκτή, συνέχισε με την επόμενη.

Δημοσιεύτηκε

Τοποθέτησε ηχοαπορροφητικό υλικό στον κοινό τοίχο στη μεριά του παιδικού δωματίου. Αν δε σου αρέσουν οι "αυγουλιέρες" (και με το δίκιο σου) υπάρχουν πολλά άλλα ηχοαπορροφητικά υλικά που κοστίζουν ανάλογα με τις "επιδόσεις " τους

 

Με κάποιον μάστορα που μίλησα, ο οποίος μάλιστα εμπορεύεται μονωτικά/ηχομονωτικά υλικά μου είπε ότι ΑΛΛΑ τα ηχομονωτικά υλικά και ΑΛΛΑ τα ηχοαποροφητικά (σαν τις αυγουλιέρες).  Οπότε μπερδεύτηκα.  Τα σχόλια σας σε αυτό παρακαλώ?

 

Οι περισσότερες τεχνικές εταιρίες θέλουν να βαλουν γυψοσανίδα και πετροβάμβακα στον κοινό τοίχο, πλάτους 7 cm.  Για την πόρτα προτείνουν αλλαγή με μία ηχομονωτική, χωρίς να ξέρω τι εννοούνε.  Εγώ από google βρήκα μόνο αυτές:

http://www.coverdoors.gr/el/specialdoors/acoustic-doors

 

Επειδή το διαμέρισμα το νοικιάζω, δε θέλω να κάνω μεγάλες επεμβάσεις στο χώρο.  Το ιδανικό για εμένα θα ήταν (ΑΝ είναι αποτελεσματικό) να βάλω αυγουλιέρες ή άλλο υλικό στον τοίχο και στην πόρτα, το οποίο αν μετακομίσω και φύγω, να βγαίνει εύκολα.  Επίσης αν μπορούσα να βρω υλικό σε χαρούμενα χρώματα, μη μου πάθουν κατάθλιψη τα παιδιά που θα το βλέπουν όλη μέρα....

Δημοσιεύτηκε

Η "αυγουλιέρα" είναι όντως ηχοαπορροφητική (και όχι ηχομονωτική). Απορροφώντας όμως τους θορύβους των παιδιών δεν φτάνουν σε σένα οι θόρυβοι.

Βέβαια μην περιμένεις θαύματα. Απλά κάποια μικρή βελτίωση θα έχεις, χωρίς κόστος. (άρχισε να μαζεύεις τις "αυγουλιέρες" και να μην τις πετάς  :smile: )

Δημοσιεύτηκε

καταλαβαίνεις οτι ο χώρος χωρίς αυτοψία και μελέτη δεν μελετάται, αν μιλάμε να μιλάμε βάλε ηχοαποροφητικό υλικό,

Δημοσιεύτηκε (edited)

Η "αυγουλιέρα" είναι όντως ηχοαπορροφητική (και όχι ηχομονωτική). Απορροφώντας όμως τους θορύβους των παιδιών δεν φτάνουν σε σένα οι θόρυβοι.

Δε καταλαβαίνω, ποια η διαφορά στο αποτέλεσμα ηχοαπορροφητική vs ηχομονωτική?

 

Ένας τύπος που λέει ότι κάνει ηχομονώσεις σε στούντιο κτλ, ήρθε σπίτι και μου πρότεινε να ντύσουμε όλο τον τοίχο και την πόρτα με ΡΙΚΟΦΟΝΕ, από τη μεριά του γραφείου.

 

Το ρικοφονε από τη μία μεριά ειναι επίπεδο (θα ακουμπάει στον τοίχο, και από την άλλη είναι πυραμιδες.  Θέλει όμως να βάλει διπλό (3 + 3 εκατοστά).  Οι πυραμίδες του ενός να μπαίνουν στις πυραμίδες του άλλου.  Ώστε και πάλι να βλέπω επίπεδο υλικό, να μη βλέπω τις πυραμίδες.  Κάτι μου λέει ότι αυτό θα μειώσει την απόδοση.

 

Επίσης μου είπε ότι πρέπει να το ξεσκονίζω κάθε λίγους μήνες, διότι η σκόνη αν μπεί μέσα στο υλικό, θα μειώσει την απόδοσή του.

 

Έχει δίκιο?  Να προχωρήσω με ρικοφονε η είναι αναποτελεσματικό?

Edited by bobptz
Δημοσιεύτηκε

Το 85% της δουλειάς το κάνει η πυραμίδα. Αν το βάλεις διπλό όπως το περιγράφεις χαλάς όλη την αρχή λειτουργίας του. Στην καλύτερη θα είναι σαν να ντύνεις τον τοίχο με κάποιο πχ αφρολέξ.

Δημοσιεύτηκε

Η λύση είναι αυτοψία από Μηχανικό (όχι έμπορο). Πάντως όπως και νάχει η "πυραμίδα" απορροφά τον ήχο. Συνεπώς μη τη βάλεις διπλή και κατά τη γνώμη μου βάλτη στο δωμάτιο των παιδιών (πηγή θορύβου) όχι στο δικό σου.

Η άλλη λύση (πιο δύσκολη) είναι κατάλληλη διαπαιδαγώγηση των παιδιών ... 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δε καταλαβαίνω, ποια η διαφορά στο αποτέλεσμα ηχοαπορροφητική vs ηχομονωτική?

 

Οι πυραμίδες του ενός να μπαίνουν στις πυραμίδες του άλλου.  Ώστε και πάλι να βλέπω επίπεδο υλικό, να μη βλέπω τις πυραμίδες.  Κάτι μου λέει ότι αυτό θα μειώσει την απόδοση.

Ηχοαποροφητικό είναι ένα υλικό που απορροφάει τον ήχο, οπότε μειώνει και τον αντίλαλο. Αν σε ένα δωμάτιο βάλεις μια πηγή ήχου, ο ήχος θα πάει σε τον τοίχο, θα κάνει αντανάκλαση στον άλλο τοίχο και από εκεί πάλι αντανάκλαση. αν βάλεις ηχοαποροφητικό υλικό και απορροφάς τον ήχο και μειώνεις την αντανάκλαση.

Ηχομονωτικό υλικό απλά σταματάει τον ήχο από το ένα μέρος στο άλλο, δεν μειώνει τον αντίλαλο εκεί που είναι η πηγή.

 

http://www.acousticalsurfaces.com/blog/soundproofing/sound-proofing-vs-sound-absorbing-the-difference-between-blocking-and-absorbing/

 

Αυτό το αφρώδες υλικό με τις πυραμίδες, είναι αφρόδες για να αποροφά τον ήχο και έχει πυραμίδες ώστε να διαχέεται ο ήχος που δεν αποροφιέται. αν τις βάλεις τη μία μέσα στην άλλη δεν κάνεις τίποτα.

Edited by rootbreaker
Δημοσιεύτηκε (edited)

@rootbreaker

 

Δηλαδη αν έχω :

(παιδικό δωμάτιο) πυραμίδα-ΡΙΚΟΦΟΝ-επίπεδο - ΤΟΙΧΟΣ (γραφείο)

 

Ο ήχος θα πηγαίνει στο ρικοφον το οποίο δεν θα επιτρέψει να επιστρέψει στο παιδικό δωμάτιο, αλλά θα επιτρέπει να πάει στον τοίχο και από εκεί στο γραφείο.  Άρα θα έχω χειρότερα αποτελέσματα από το γυμνό τοίχο.  Σωστά?

 

Εκτός και αν ήχος δεσμεύεται μέσα στο ρικοφον και μετατρέπεται σε θερμότητα (δεν το νομίζω).

 

Τελικά η λύση είναι να βάλω πολλά φύλα από βαριά γυψοσανίδα?  Και ο πετροβαμβακας που μου λένε να βάλω?  Είναι λαφρύς ή βαρύς?  Μήπως είναι καλύτερα 6-7 γυψοσανίδες για να αυξήσω τη μάζα?

 

 

@vasilimertzani

 

Και όλες οι εγκαταστάσεις που βλέπουμε (studio ραδιοφώνου) σε μερικούς μήνες διαλύοντε?

Edited by bobptz

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.