Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Να αναφέρω ότι για να μετρήσεις χωρητικότητα, αν ενδιαφέρει ακόμα, υπάρχουν και τα πολύμετρα.

ΑΝ τα εμπιστεύεσαι, έστω και ενδεικτικά.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Προς nvel:   Ok. Τα 50 m δεν είναι πρόβλημα. Οι μπαταρίες θα μπορούσαν;

 

 

Προς Αμήχανο: Όταν αποσυνδέσω τις μισές μπαταρίες, θα προσπαθήσω να μετρήσω την χωρητικότητα τους ως προς γη. Να προσέξω τίποτα ιδιαίτερο;

Edited by CostasV
Δημοσιεύτηκε (edited)

wait a sec, editing...

Οχι, δεν πάει ο νους σε κάτι ιδιαίτερο.
Εφ' όσον μπορείς να αποσυνδέσεις τις μισές και έχεις όργανο(multimeter ή μέθοδο) που εμπιστεύεσαι τότε πάρε μετρήσεις.
Θα χρειαστείς τουλάχιστον 2, μία απο τον +πόλο με γη και μία απο τον -πόλο με γη.
Αν γίνεται μέτρα και πάνω σε 1-2 μπαταρίες απο την συστοιχία έτσι για επιβεβαίωση.

Οταν είναι οι μισές μόνον βγάζει alarm?

Τι όργανο εχεις?

 

 

edit:

...  τι θα μπορούσε πρακτικά να αυξήσει την χωρητικότητα του συστήματος ...

έλα ντε, τι απ'όλα, guessing:
η απόσταση μεταξύ αγωγών και γης έγινε μικρότερη, μάλλον όμως αυτό δεν θα ισχύει διότι οι αγωγοί θα είναι ήδη μέσα σε μεταλλικό κανάλι.
Τι αλλαγές έγιναν απο τότε που αρχισε να βγάζει alarm το IMD?
Εγω θα υποψιαζόμουνα κάτι με το φορτίο (UPS? inverter?) ή με την μόνωση της 120V γραμμής, κάπου μπορεί να έχει 'τραυματιστεί'. Γίνοταν τίποτα εργασίες εκεί κοντα ή στο φορτίο?
Στις μπαταρίες φαντάζομαι ότι θα έχουν και συνδυασμό charger+PSU που τις κρατάει φορτισμένες και τροφοδοτεί το φορτίο, ρίξε μια ματιά και εκεί.

 

... Πώς μπορώ να υπολογίσω έστω χονδρικά την τάξη μεγέθους της χωρητικότητας; ...

για το όλο σύστημα με μέτρηση (multimeter, μέθοδος) όταν όλα θα είναι συνδεδεμένα, αν κάτι δεν ταιριάζει με φόρτιση-εκφόρτιση και σταθερά χρόνου. Νομίζω ότι δεν θα χρειαστεί να φτάσεις ως εκεί.
 

Edited by AMHxaNos
Δημοσιεύτηκε

οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα αλλά δεν δημιουργείται ρεύμα αφού είναι πάντα σε σταθερή σχετικά τάση

 

το σφάλμα είναι διαρκές ή μόνο κατά την τροφοδότηση; ο φορτιστής έχει ελεγχθεί για διαρροή;

Δημοσιεύτηκε

Χωρητικότητα μεταξύ πχ (πάνω) αγωγού και γης με την μόνωση σαν διηλεκτρικό.

Δημοσιεύτηκε (edited)

 

Οταν είναι οι μισές μόνον βγάζει alarm?

Τι όργανο εχεις?

 

 

η απόσταση μεταξύ αγωγών και γης έγινε μικρότερη, μάλλον όμως αυτό δεν θα ισχύει διότι οι αγωγοί θα είναι ήδη μέσα σε μεταλλικό κανάλι.

Τι αλλαγές έγιναν απο τότε που αρχισε να βγάζει alarm το IMD?

Εγω θα υποψιαζόμουνα κάτι με το φορτίο (UPS?) ή με την μόνωση της 120V γραμμής, κάπου μπορεί να έχει 'τραυματιστεί'. Γίνοταν τίποτα εργασίες εκεί κοντα ή στο φορτίο?

Στις μπαταρίες φαντάζομαι ότι θα έχουν και συνδυασμό charger+PSU που τις κρατάει φορτισμένες και τροφοδοτεί το φορτίο, ρίξε μια ματιά και εκεί.

 

για το όλο σύστημα με μέτρηση (multimeter, μέθοδος) όταν όλα θα είναι συνδεδεμένα, αν κάτι δεν ταιριάζει με φόρτιση-εκφόρτιση και σταθερά χρόνου. Νομίζω ότι δεν θα χρειαστεί να φτάσεις ως εκεί.

 

Ακόμη δεν έκανα δοκιμή με τις μισές μπαταρίες.

Το πολύμετρο είναι Fluke 287. 

 

Δεν μπορώ να συσχετίσω κάτι συγκεκριμένο με την εμφάνιση του αλάρμ. Ούτε εργασίες, ούτε τίποτα.

Τα φορτία, που είναι περίπου 15 βοηθητικά κυκλώματα σε διακόπτες (μέσης τάσης, κινητήρων κτλ), θεωρώ και εγώ ως τα πιο πιθανά. 

 

 

 

Προς nvel: Το σφάλμα ήταν διακεκομμένο τις πρώτες 5-6 ημέρες, αλλά κατόπιν έγινε συνεχές. Πώς μπορώ να ελέγξω τον φορτιστή για διαρροή;

 

 

Να δω εάν κατάλαβα καλά:

το IMD  μετρά συνεχώς (όχι με παλμούς) την αντίσταση μόνωσης, και δεν επηρεάζεται σχεδόν καθόλου από την χωρητικότητα (ή τυχόν μεταβολές της χωρητικότητας) ούτε των καλωδίων ούτε των μπαταριών, καθώς η τάση στο κύκλωμα μπαταριών-φορτίων είναι σταθερή. Σωστά;

Edited by CostasV
Δημοσιεύτηκε (edited)

Fluke 287 DMM £450, CostasV είσαι μερακλής και το κατέχεις το άθλημα, θα τό΄χεις και calibrated.
Μετράει capacitance με charge, οπότε εσύ αύριο ΠΡΙΝ μετρήσεις οτιδήποτε εκφόρτισέ το.
Κάνει και recording.
Στο προσπέκτους γράφει για resistor bridge, άρα η γέφυρά του είναι σε DC.

Αυτά που γράφει στη σελ.2 για την χωρητικότητα CE πάιζουν μόνον στο αρχικό power on, συνιστά 'optional time relay' etc.

Edited by AMHxaNos
Δημοσιεύτηκε

Προς nvel: Το σφάλμα ήταν διακεκομμένο τις πρώτες 5-6 ημέρες, αλλά κατόπιν έγινε συνεχές. Πώς μπορώ να ελέγξω τον φορτιστή για διαρροή;

 

 

Να δω εάν κατάλαβα καλά:

το IMD  μετρά συνεχώς (όχι με παλμούς) την αντίσταση μόνωσης, και δεν επηρεάζεται σχεδόν καθόλου από την χωρητικότητα (ή τυχόν μεταβολές της χωρητικότητας) ούτε των καλωδίων ούτε των μπαταριών, καθώς η τάση στο κύκλωμα μπαταριών-φορτίων είναι σταθερή. Σωστά;

με οπτικό έλεγχο και μέτρηση μόνωσης με χαμηλή τάση (κοντά στην τάση λειτουργίας) που αν δεν έχει αποτέλεσμα πρέπει να επεκταθεί στα υπόλοιπα μέρη του συστήματος

 

αφού το χωρητικό ρεύμα είναι C*dV/dt, όσο είναι σταθερή η τάση δεν υπάρχει ρεύμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.