Engineer Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2015 Ταχύτερες μετακινήσεις και μεταφορές ελληνικών εμπορευμάτων προς τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπόσχεται η ολοκλήρωση του Πανευρωπαϊκού Άξονα στην επόμενη πενταετία, μειώνοντας το ταξίδι Θεσσαλονίκης - Βελιγραδίου κατά δύο ώρες (από έξι σε τέσσερις ώρες), ενώ θα δώσει τη δυνατότητα άφιξης στη Βιέννη σε 12 ώρες. Στην παρούσα φάση, έχει ήδη ολοκληρωθεί περίπου το 85% του αυτοκινητοδρόμου, το οποίο ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη και διαπερνώντας τα Βαλκάνια, φτάνει ως την Αυστρία. Τμήμα του συγκεκριμένου οδικού άξονα αποτελεί και το έργο κατασκευής νέου αυτοκινητοδρόμου μήκους 28,2 χιλιομέτρων από το Ντεμίρ Καπίγιε έως τη Σμόκβιτσα στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, το οποίο κατασκευάζει η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ. Μέχρι στιγμής έχει ολοκληρωθεί το 70% του έργου προϋπολογισμού 210 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2016. Είναι μάλιστα το τελευταίο και πιο δύσκολο υπό κατασκευή τμήμα του άξονα 10 στην πΓΔΜ. Με την ολοκλήρωσή του η μετακίνηση από τη Θεσσαλονίκη στα Σκόπια θα μειωθεί κατά 20-30 λεπτά τόσο εξαιτίας της μικρότερης διαδρομής κατά 7 χιλιόμετρα από τη νέα χάραξη, όσο και επειδή θα επιτρέπονται μεγαλύτερες ταχύτητες κυκλοφορίας (120 από 80 χιλιόμετρα). Διεθνής παρουσία Το έργο περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο διπλής κατεύθυνσης με δύο λωρίδες, λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση και κεντρική νησίδα, 6 κύριες γέφυρες με δύο κλάδους, 5 άνω διαβάσεις, 7 κάτω διαβάσεις, δύο σήραγγες και χωματουργικά ανοικτής οδοποιίας. Το συγκεκριμένο είναι μόνο ένα από τα μεγάλα έργα που έχει αναλάβει η εταιρεία στα Βαλκάνια, γεγονός, το οποίο καταδεικνύει τόσο την ισχυρή διεθνή της παρουσία όσο και την εξωστρέφεια του ελληνικού κατασκευαστικού κλάδου. Άλλωστε από το σύνολο των 15.000 εργαζομένων της εταιρείας, οι περισσότεροι απασχολούνται στο εξωτερικό. Πηγή: http://www.imerisia....pubid=113846123 Click here to view the είδηση
imhotep Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2015 (edited) η φωτο του ΣΣ Θεσσαλονίκης τι σχέση έχει? δείχνει την ακινητοποίηση των τραίνων μετά την ολοκλήρωση του οδικού άξονα για τον οποίο μιλά το άρθρο? .. επ' ευκαιρία τόση επένδυση αν γινόταν στα τραίνα θα ήταν πολλαπλάσια αποδοτικότερη και πιο φιλική στο περιβάλλον προς admin μετά την διόρθωση μπορείτε να διαγράψετε και το παρόν μήνυμα Edited Νοέμβριος 14 , 2015 by imhotep 2
BAS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2015 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14 , 2015 Γίνεται ήδη . Την έχουν αναλάβει οι Κινέζοι . Φτιάχνουν την γραμμή Βουδαπέστης - Βελιγραδίου . http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=660480 Αλλά όλα αυτά όσο υπάρχουν θέματα με τα σύνορα , θα είναι δύσκολα . 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα