brikoudi Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2008 Stayro στις δύο παραπάνω ιστοσελίδες έχει τα μαθήματα,τις ώρες και τα εργαστήρια που κάνει το κάθε ένα απο τα Ανώτατα ιδρύματα. (θα σου το χρωστάω ! για την διαφήμηση) erling είναι σαν να διαλέγεις ανάμεσα ΑΠΘ με ΔΠΘ ή ΕΜΠ (μιλάω πάντα για τους πολιτικούς μηχανικούς). οι ΑΤΕΙ διδάσκονται στην πράξη παραπάνω και οι ΠΕ γνωρίζουν θεωρία παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2008 ''Πιστεύω ότι υπάρχει διαφορά επιπέδου σε επίπεδο γνώσεων μεταξύ Π.Ε. και Τ.Ε.Μηχανικοί βγαίνουν μόνο από τα Πολυτεχνεία και η επιστήμη του μηχανικού δε χωρίζεται σε πρακτική και θεωρητική.Δηλαδή ότι οι Π.Ε. πρέπει να ασχολούνται μόνο με την έρευνα είναι μία μπούρδα αφού η επιστήμη του μηχανικού είναι η τέχνη του εφικτού'' ''Όπως σου είπα Σταύρο ,θεωρώ εξαρχής μία ''μπούρδα'' , το διαχωρσμό της γνώσης του μηχανικού σε πανεπιστημιακή και τεχνολογική και αντίστοιχα τις εκφράσεις μηχανικοί Π.Ε. και μηχανικοί Τ.Ε.Η καλύτερη λύση είναι κλείσιμο μερικών Πολυτεχνειακών σχολών και Τ.Ε.Ι. και ονομασία των εναπομείναντων Τ.Ε.Ι. σε Πολυτεχνεία με αντίστοιχη αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών , υποδομών , των καθηγητών κτλ.Ήδη οι μηχανικοί στην Ελλάδα είναι τριπλάσιοι από ότι στην Αγγλία και αυτή είναι η γενεσιουργός αιτία του προβλήματος.Η ύπαρξη των ΤΕΙ βοηθάει μόνο κάποιες εταιρείες να πληρώνουν χαμηλότερους μισθούς και κάποιες μικρές πόλεις να νοικιάζουν γκαρσονέριες και δυαράκια και να έχουν κάποιες παραπάνω καφετέριες και κλαμπάκια. '' Σταύρο δεν είπα ότι δεν είσαι μηχανικός απλά ότι δεν υπάρχει λογική στους χαρακτηρισμούς και στην ύπαρξη μηχανικών Π.Ε. και Τ.Ε. και πρότεινα την ύπαρξη μόνο Πολυτεχνείων και την ενσωμάτωση των αντίστοιχων ΤΕΙ σε αυτά με αναβάθμιση προγραμμάτων σπουδών κτλ...... Αν γίνει κάτι τέτοιο , με ταυτόχρονη προσαρμογή του αριθμού των εισακτέων στην αγορά εργασίας , θα είναι όλοι ικανοποιημένοι . Τελικά θα συμφωνήσω με τη τελευταία δημοσίευση σου ότι στην Ελλάδα δε χρειάζεσαι να έχεις τις θεωρητικές γνώσεις για να ασκήσεις το επάγγελμα του μηχανικού.Η πραγματικότητα σε επιβεβαιώνει γιατί κανείς δε δίνει σημασία στις μελέτες. Αυτό έχει να κάνει με τη λάθος προσέγγιση του μηχανικού στην Ελλάδα.Ο μηχανικός δεν είναι μελετητής αλλά απλά διεκπεραιοτής ενός συνόλου γραφειοκρατικών εργασιών όπου ελέγχονται η τυπικότητα και η νομιμότητα των μελετών και όχι οι ίδιες οι μελέτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stayros Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 3 , 2008 spy1551 εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν έργα κ έργα, δουλειές κ δουλειές. Μηχανικός, που βγαίνει από το μηχανεύομαι, σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει και αυτός που δίνει λύσεις με το μυαλό του. Υπάρχουν λύσεις που πρέπει να έχεις "φάει" αμέτρητα βιβλία κ άλλες που πρέπει να έχεις λερωθεί για να τις βρεις. Εγώ λέω πως δουλειά υπάρχει για όλους. Στις περισσότερες περιπτώσεις εμείς οι ίδιοι βάζουμε τα χεράκια μας κ βγάζουμε τα ματάκια μας βλ ενοικιάσεις πτυχίων Link to comment Share on other sites More sharing options...
flokos82 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2008 Συναδελφοι (για μηχανικους τει) και προισταμενοι (για μηχανικους αει) τι αλλο να πω? κοιταξτε μονοι σας και δεστε καποια πραγματα καθαροτερα τι σημασια εχει αν ειναι 5 η 6 η 7 χρονια η σχολη του καθενος, σημασια εχει τι γνωσεις παιρνεις απο εκει μεσα! η κοντρα δεν οδηγει πουθενα ουτε ασφαλως και η υπεροψεια καποιων! η ελλαδα ειναι η μοναδικη χωρα που βαζει τα παιδια της, χαρην συμφεροντων να τσακωνονται και δεν κανει τιποτα για αυτο! αλλα τι λεμε τωρα εδω ειναι αυτη η νοοτροπια ''εμεις στη θεσσαλονικη ειμαστε καλυτεροι απο τη σχολη της πατρας'' ακομη και ενας πολιτικος μηχανικος απο ξανθη αντιμετωπιζει την ιδια ακριβως συμπεριφορα απο εναν αλλον απο το μετσοβειο κανω λαθος? οποτε παιδια αδικα τα λεμε ελλαδα ειναι, ελληνες ειμαστε και οχι γερμανοι! δεν αλλαζει τιποτα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
brikoudi Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2008 έχεις απόλυτα δίκαιο για την νοοτροπία αυτή flokos82 και με ενοχλεί ιδιαίτερα.Ποτέ δεν θα ακούσεις Γερμανό συνάδελφο που τελείωσε ΠΕ να υποτιμήσει έναν Συνάδελφο ΑΤΕΙ. Όταν πας για συνέντευξη σε έναν εργοδότη έχουν και οι δύο τις ίδιες πιθανότητες να προσληφθούν (με βάση το Δίπλωμα).Στην τελική μετράει το τι γνωρίζεις απο το αντικείμενο που θα σε ρωτήσουν, ή το τι μπόρεις εσύ να τους δείξεις ( δικές σου μελέτες). Και η πρωυπηρεσία μετράει ασφαλώς ,δεν είναι όμως καθοριστικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erling Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2008 Αν και εκτός θέματος, 17 χρόνια ελεύθερος επαγγελματίας (τα τελευταία 10 μόνο με ιδιωτικά έργα) και απόφοιτος του ΔΠΘ (Ξάνθη), δεν έχω νιώσει αυτό που λέτε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flokos82 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2008 δεν το χεις νιωσει εσυ αλλα ρωτα καλυτερα οχι μονο για πολ.μηχανικους γενικα μιλαω erling Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakistsalikis Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2008 Υπαρχει μια μεγαλη διαφορα στις αλλες χωρες. Υπαρχουν σοβαρα κρητηρια εισαγωγης ειτε στο αντιστοιχο πολυτεχνειο ειτε στο αντιστοιχο ΤΕι. Η Ελλαδα ειμαι ισως η μονη χωρα που στο πολυτεχνειο μπαινεις με 19 που σημαινει οτι πρεπει να εισαι αριστος ειδικα στα μαθηματικα και στη φυσικη, και στο αντιστοιχο ΤΕΙ μπορει να μπεις με 12 που σημαινει παντελης απουσια γνωσεων μαθηματικων και φυσικης. Επισης στο εξωτερικο υπαρχουν ενα σωρο σχολες και αντιστοιχη αξιολογηση. Σε καμια περιπτωση δεν εχουν ολοι τις ιδιες πιθανοτητες να παρουν μια δουλεια. Αλλες πιθανοτητες εχει ο αποφοιτος του ΜΙΤ, αλλες του Ελληνικου πολυτεχνειου, αλλες του πανεπιστημιου της Ρουμανιας. Ειναι ΨΕΥΔΕΣ οτι εχουν ολοι τις ιδιες. Εχεις τελειωσει σχολη ΜΕ ***** - εχεις πιθανοτητες μεγαλες να παρεις τη δουλεια, εχεις τελειωσει ***** σχολη - ξεχνα τη δουλεια. Ιδιο προγραμμα σπουδων δε σημαινει τιποτα. Σημασια εχει απο που ξεκιναει το μαθημα και που τελειωνει. Σημασια εχουν τα θεματα των εξετασεων. Σημασια εχει το υλικο των καθηγητων και το υλικο των φοιτητων. Το υλικο των φοιτητων ειναι σημαντικοτατος παραγοντας γιατι ουσιαστικα αυτο καθοδηγει τη διδασκαλια. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα φροντιστηρια χωριζουν τους μαθητες σε 2 ή 3 ομαδες αναλογα με το επιπεδο τους, ποτε δε βαζουν αριστους, μετριους και κακους μαθητες στην ιδια ταξη. Η υλη ιδια ειναι, ομως στους "κακους" ασχολουνται με απλες εφαρμογες και ασκησεις, στους μετριους με πιο δυσκολα θεματα, στους "αριστους" ασχολουνται με πολυ δυσκολα θεματα. Ειμαστε η μονη χωρα που θελουν ολοι να ειναι το ιδιο και βεβαια η κεντρικη εξουσια για να μη δυσαρεστησει κανεναν δε λεει ποτε οχι. Και βεβαια αν ειναι ΤΕΙ και πολυτεχνεια να εχουν ιδια δικαιωματα τοτε πρεπει να γινουν ενα πραγμα, να δεχονται τους φοιτητες με τους ιδιους βαθμους στις πανελληνιες (αν συνεχιστει αυτο το συστημ), να εχουν το ιδιο επιπεδο σπουδων. Επισης αν θελουν να ειναι δικαιοι ειναι αδιανοητο να εξισωνονται οι παλιοι με τους καινουριους. Για πιο λογο ενας αποφοιτος ΤΕΙ ηλεκτρολογιας 6 εξαμηνων ειναι το ιδιο πραγμα με εναν αποφοιτο ΤΕΙ 7 εξαμηνων ή με εναν αποφοιτο μικρου πολυτεχνειου 8 εξαμηνων; Αυτα για ποιο λογο εξισωθηκαν και γιατι επρεπε να εξισωθουν; Παρακαλώ να εκφράζεστε πιο κόσμια panos Link to comment Share on other sites More sharing options...
erling Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2008 Ας επανέρθουμε στο θέμα μας. Σχέδιο Π.Δ. για καθορισμό επαγγελματικών δικαιωμάτων του Τμήματος Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων. Αρθρο 1. 2. Οι ανωτέρω πτυχιούχοι έχεουν διακίωμα επαγγελματικής ενασχόλησης και υπογραφής στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στις παρακάτω ενδεικτικά δραστηριότητες. α) Διαχείριση του περιβάλλοντος.... β) Αποτυπώσεις αρχιτεκτονικών κτιριακών έργων γ) Στη σύνταξη Αρχιτεκτονικής μελέτης και επίβλεψης Κτιριακών έργων δ) Στη σύνταξη μελετών, την επίβλεψη και εφαρμογή ανακαίνισης και αποκατάσταση σύγχρονων έργων... ε) Στη σύνταξη μελετών, την επίβλεψη και εφαρμογή ανακαίνισης, αναπαλαίωσης και αποκατάστασης ιστορικών ..... κτιρίων, οικισμών και συνόλων. στ) Στη σύνταξη και επίβλεψη των στατικών μελετών που θα συνοδεύουν τα παραπάνω κτιριακά έργα. ζ) Στη σύνταξη μελετών, την επίβλψη και την εφαρμογή παθητικής πυροπροστασίας, των αναγκαίων υδραυλικών εγκαταστάσεων και των αναγκαίων τοπογραφικών εργασιών πουαφορούν τα οικοδομικά που δικαιούνται να μελετούν. η) Στην επίβλεψη όλων των παραπάνω έργων που δύνανται να μελετούν. θ) Στην κατασκευή όλων των παραπάνω έργων που δύνανται να μελετούν, 3. Στο τομέα των μελετών των Δημοσίων Εργων α) Προκειμένου για ωργανωμένες υπηρεσίες του ευρύτερου τομέα: i) Συμμετέχουν ως μέλη γραφείων μελετών και κατασκευών τεχνικών υπηρεσιών και υπογράφουν τηνσύνταξη και τον έλεγχο των μελετών και ασκούν την επίβλεψη μελετών δημοσίων έργων και εργασιών ...... ii) Ασκούν την επίβλεψη κατασκευής δημόσιων κτιριακών έργων για λογαριασμό ...... β)Προκειμένου για μελετητικά γραφεία δημοσίων έργων, συμμετέχουν στο δυναμικό των μελετητικών γραφείων με βάση τον Ν.3316/2005, όπως ισχύει κάθε φορά -Μια μονάδα μετά τετραετή ανάλογη εμπειρία -Δύο μονάδες μετά οκταετή ανάλογη εμπειρία -Τρεις μονάδες μετά δωδεκαετή ανάλογη εμπειρία Αρθρο 2 2. Κάθε διάταξη που ρυθμίζει επαγγελματικά θέματα των πτυχιούχων της παρ. 1 (σ.σ. Πτυχιούχοι Μηχανικού του Τμήματος Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων των ΤΕΙ) και των κατόχων τίτλων ισοτίμων με τους τίτλους των προαναφερόμενων ΤΕΙ και αντίκειται στο παρόν διάταγμα, καταργείται. Δεν είναι το μόνο σχέδιο Π.Δ. που υπάρχει αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brikoudi Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 10 , 2008 δες παρακάτω> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts