pariah7 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Ειχα πει οτι δεν θα ξαναγραψω, αλλα τρελαίνομαι με αυτα που διαβαζω!!! Αλλος λεει για υπαξιωματικούς , αλλος για νοσοκομους , αλλος για μηχανικους αυτοκινητων - υδραυλικους.!!!!!!!!!! Μονο για γελια ειναι αυτα που διαβαζω. Αν θελετε τοσο πολυ να εχετε καποιυς απο κατω σας και να διαταζετε, μπορειτε να πατε στην Αφρικη να προσλάβετε κανα μαυρο δουλο(γιατι ετσι τους εχουν εκει) και να νιωσετε ανωτεροι. Τα ΤΕΙ χωνέψτε το , ειναι ανωτατα οπως ακριβως κι εσεις! εχουν πολυ καλο επιπεδο και σε πολλες περιπτωσεις καλυτερο απο αρκετες πανεπιστημιακες σχολες! Ειμαστε 4ετεις μηχανικοι ανωτατης τριτοβαθμιας εκπαιδευσης, οπως ειναι και στα περισσοτερα παγκοσμίως κρατη. Αυτο με τις βασεις εισαγωγης πρεπει να το αποβαλετε επιτελους γιατι αν θελετε να πεφτει εκει η συγκριση (λογω σημερινης ανασφαλειας σας) τοτε εγω που περασα το 98 , τα θεματα που εγραψα ηταν πολυ πιο δυσκολα απο τα σημερινα που τα θεωρω πανευκολα, αρα εγω ειμαι ανωτερος απο ολους τους αλλους! Επισης για να πας παραπανω επαγγελματικα πας μονο με την εμπειρια , το πτυχίο που περνουμε πρεπει να μας δίνει ελεύθερη προσβαση στο επαγγελμα κι απο εκει και περα οποιος μπορει ας δουλεψει. Δεν ανεβαινω επιπεδο αν παω στο Πολυτεχνειο φιλοι μου, διοτι πολυ απλα παλι Bachelor θα κανω! Κανω master και τοτε ανεβαινω επιπεδο, καλα θα κανετε να ξεκαβαλησετε καποιοι και να ξεκινησετε να δίνετε κατατακτηριες για κανα ΤΕΙ, να δειτε κι εκει πως ειναι! Τα ψεματα τέλειωσαν, τα επ. δικ. πρεπει να βγουνε και θα βγουνε. Ολοι θα πεσουμε να κολυμπήσουμε στην ιδια θαλασσα και θα δουμe ποιος ξερει καλυτερο κολυμπι
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 stayros 1) Έχω τις πηγές μου που ίσως είναι πολύ καλύτερες ευρύτερες και από διαφορετικές γωνίες απ' αυτές που μπορεί να έχει κάποιος που σπουδάζει μόνο για τέσσερα χρόνια και μετά φεύγει. Η ανωτατοποίηση έγινε κατά τη γνώμη μου για ψηφοθηρικούς λόγους χωρίς πρόγραμμα, χωρίς προετοιμασία, χωρίς τίποτα όπως συνήθως γίνονται τα πράγματα στην Ελλάδα. 2) Για τις σπουδές των τοπογράφων μηχανικών που ήταν 4 ετών και όχι 3,5 όταν των αντίστοιχων ΚΑΤΕ ήταν εκείνη την εποχή 2 ετών πήρες μια απάντηση αλλά μάλλον δεν άρεσε. Εν πάση περιπτώσει θα συζητήσουμε για τα δικαιώματα των ΤΕΙ ή για τον Αλαβάνο ή για τους ΜΠΔ ή για τους Ενεργειακούς Μηχανικούς ή για την Παιδεία εν γένει στην Ελλάδα ή... 3) Τη λέξη "παιχνίδι" την έβαλα εντός εισαγωγικών ενώ εσύ όχι. Κάποιος καλοπροαίρετος και πιστεύω και εσύ καταλαβαίνεις τη διαφορά και το τι θέλω να πω. Το ότι οι Τεχνολόγοι Μηχανικοί Δομικών Έργων δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα είναι ΜΥΘΟΣ. Έχουν αυτά που είχαν καθοριστεί για τους αποφοίτους των ΚΑΤΕΕ. Συγκεκριμένα υπογράφουν Αρχιτεκτονικά μέχρι και τρεις ορόφους και στατικά μέχρι δύο ορόφους. Για τον αντισεισμικό απαιτείται συνυπογραφή Πολιτικού Μηχανικού ΑΝΕΥ αμοιβής σύμφωνα με την κεντρική πολεοδομία Θεσσαλονίκης. Στην πολεοδομία της επαρχίας Λαγκαδά δεν απαιτείται ούτε αυτή. Το θέμα που δεν λέγεται ξεκάθαρα από τους αποφοίτους ΤΕΙ είναι ότι δεν έχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα που ΘΕΛΟΥΝ και όχι ότι δεν έχουν καθόλου επαγγελματικά δικαιώματα. Έχεις αναρωτηθεί αν τα κριτήρια με τα οποία αποφασίζουν οι εκάστοτε ηγεσίες του ΥΠΕΠΘ κ.λπ. είναι καθαρά πολιτικά; Όσο για το βαθμό που πήρες στις εισαγωγικές και αν σε επηρεάζει σ' όλη του τη ζωή θα σου φέρω ένα παράδειγμα. Αν στα 18 σου δεν πρόσεχες και έφερες στον κόσμο ένα παιδί λόγω... "ατυχήματος" αυτό δεν μπορείς να το ξεγράψεις. Έτσι και με το διάβασμα και με τους βαθμούς σου στις εισαγωγικές που όμως μπορείς να ξαναδώσεις και δεύτερη και τρίτη φορά. Σε αντίθεση με το παράδειγμα που ανέφερα, ακόμα και 10 και 15 χρόνια μετά μπορείς να "διορθώσεις" την κατάσταση αν θεωρείς ότι χρειάζεται διόρθωμα. Στο χέρι σου είναι να πάρεις τη ζωή σου στα χέρια σου, να περάσεις στο Πολυτεχνείο και να πάρεις τα επαγγελματικά δικαιώματα που ζητάς. Μια δε που όπως θεωρείς έχεις και τις γνώσεις και την εμπειρία δεν θα σου είναι δύσκολο να το πάρεις το δίπλωμα. pariah7 Όταν αναφέρθηκα σε Υδραυλικούς αναφερόμουν σε Υδραυλικούς Μηχανικούς όπως και Δομοστατικούς Μηχανικούς και Συγκοινωνιολόγους Μηχανικούς.
panos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Ποιός σου είπε οτι θέλουμε να έχουμε ανθρώπους απο κάτω μας και θέλουμε να διατάζουμε? Δηλαδή ο οδοντίατρός νομίζεις οτι διατάζει τον οδοντοτεχνίτη να κατασκευάσει την τεχνητή οδοντοστοιχία? ή νομίζεις πως ο γιατρός διατάζει τον νοσοκόμο να εκτελέσει στον ασθενή εξετάσεις? ή νομίζεις πως ο εργολάβος διατάζει τον εργοδηγό να εκτελέσει εργασίες? Δεν είναι θέμα διαταγής είναι θέμα συνεργασίας, ιεραρχίας και αξιοκρατίας. Αν θέλετε να νομίζετε οτι είστε κάτι που δεν είστε οκ πάω πάσο δεν με ενδιαφέρει, αλλά δεν μπορώ να μην απαντάω που και που όταν η συζήτηση ξεφεύγει.
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Η ανωτατοποίηση έγινε γιατί ήταν παγκόσμια πρωτοτυπία η "ανώτερη τριτοβάθμια εκπαίδευση". Για αυτό κ ΠΡΙΝ την ανωτατοποίηση για την ΕΕ τα ΤΕΙ απένειμαν Barchelor. Το πρόβλημα υπήρχε μόνο στην Ελλάδα κ με αυτό το τρόπο λύθηκε το ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Δεν άλλαξε κάτι στα ΤΕΙ παρά μόνο η νομική κατοχύρωση του 8 εξαμήνου που ούτως ή άλλως τα περισσότερα αν όχι όλα τα τμήματα μηχανικών το είχαν από χρόνια. Όσο για τον Αλαβανο, τους ΜΠΔ, τους ΜΜ κτλ τους έβαλα στην κουβεντα επειδή μίλησες για την αντιστοιχία ΚΑΤΕΕ ΤΕΙ. Εσύ τόσες αντιστοιχίες πως τις δικαιολογείς; Πες μου μια προς μια, δε με κουράζεις. Στο κάτω κάτω κουβέντα κάνουμε. Κ υπό το πρίσμα του ότι οι απόφοιτοι ΚΑΤΕΕ είναι κατά 90% συνταξιούχοι (ή στον τάφο-RIP), ποια από τις αντιστοίχιες αυτές είναι μεγαλύτερο πρόβλημα ΣΗΜΕΡΑ; Για τον Αλάβανο, αν η απάντηση ήταν ότι έδωσε μάχες για να αναβαθμιστεί η σχολή του, πολύ καλά έκανε κ μπράβο του που δικαιώθηκε. Πολύ καλά λοιπόν κάνουμε κ εμείς κ μπράβο μας όταν δικαιωθούμε. Για την αντιμετώπιση του επαγγέλματος μου ως παιχνίδι εντός κ εκτός εισαγωγικών, φαίνεται δεν έχω την ίδια άνεση/διάθεση με εσένα. Λες να φταίει το τεράστιο παπούτσι στο λαιμό μου που γράφει made by TEE; Ας πάρω μια ανάσα κ την βλέπω όπως θες. Όσο για το λεγόμενο ΜΥΘΟ ότι οι απόφοιτοι ΤΕΙ δεν έχουν επ. δικαιώματα απλά μένει να κοιτάξεις τον ιδρυτικό νόμο των ΤΕΙ. Υπάρχει ένα εδάφιο που λέει πως τα επ. δικαιώματα των απόφοιτων τους ΘΑ οριστούν με ΠΔ το αργότερο 6 μήνες μετά τον 1ο απόφοιτο του κάθε τμήματος. Αυτό το ΘΑ από το 1983 μέχρι σήμερα δε έχει γίνει πραγματικότητα. Ο μύθος λοιπόν ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Οι απόφοιτοι ΤΕΙ επί 25 χρόνια δεν έχουν επ. δικαιώματα. Απλά κάποιοι έξυπνοι σκέφτηκαν για να μην υπάρξει γενική κατακραυγή να τους δώσουν τα επ. δικαιώματα των υπομηχανικών (αλήθεια ο όρος Υπομηχανικός υπάρχει σε άλλη γλώσσα; ). Τελικά δηλαδή αντιστοιχήθηκαν οι απόφοιτοι ΤΕΙ με τους ΚΑΤΕΕ κ όχι το ανάποδο. Α ρε Ελλάδα... Αν κ δεν μπορώ να φανταστώ πως σου ήρθε η παρομοίωση των πανελληνίων με τη κατά λάθος σύλληψη ενός παιδιού, για να την συνεχίσω θα σου πως το παιδί αυτό ή θα το κρατήσεις εσύ κ θα το μεγαλώσεις ο ίδιος ή θα το δώσεις για υιοθεσία κ θα μεγαλώσει στα χέρια άλλου. Αν το κρατήσεις λοιπόν κ το αγαπήσεις θα μεγαλώσει κ θα γίνει εξίσου άξιος άνθρωπος με ένα άλλο παιδί που μεγάλωσε με αγάπη κ δεν έγινε η σύλληψη του από ατύχημα. Κ επίσης θα είναι πολύ καλύτερος άνθρωπος από ένα άλλο παιδί που ναι μεν δεν έγινε από ατύχημα αλλά μεγάλωσε χωρίς αγάπη. Καταλαβαίνεις λοιπόν πως δεν είναι το ίδιο το ατύχημα που μετράει αλλά η διαχείριση του. Κ για αν επιστρέψουμε στο προκείμενο, δεν υπάρχει περίπτωση να σπουδάσω 4 χρόνια επιπλέον, για να κάνω την ίδια δουλεια που κάνω κ τώρα αλλά "με τη βούλα". Η σωστή διαχείριση του "ατυχήματος" είναι να κινηθώ συλλογικά για τη δικαίωση μου είτε από το Ελληνικό κράτος είτε από τα Ευρωπαικά δικαστήρια.
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Είπα ξανά αλλά δεν θέλετε να το καταλάβετε. Θέλετε να συζητήσουμε τα επ. δικαιώματα των ΤΕΙ ως προς α) την ουσία ή β) το θεσμικό πλαίσιο ?. Πάμε : α) Επί της ουσίας τα ΤΕΙ παρέχουν την απαραίτητη γνώση, όπως και τα πολυτεχνεία, για την άσκηση του επαγγέλματος. Άρα για την εφαρμογή της γνώσης. Έτσι, σε ότι αφορά τις ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ (ξανά, τις ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ) αυτές σε μεγάλο βαθμό αποκτούνται, οι μεν πρώτες σε ένα βασικό και απαραίτητο επίπεδο στις σχολές, οι δε δεύτερες με εμπειρία και πρόσθετη επιμόρφωση ΜΕΤΑ τις σχολές, είτε αυτές είναι ΤΕΙ είτε Πολυτεχνεία. Ξέρετε εσείς κανέναν νέο απόφοιτου του πολυτεχνείου που να έχει την ικανότητα και τη γνώση να υλοποιήσει στοιχειώδη μελέτη όταν πάρει το δίπλωμά του ? Εγώ δεν ξέρω κανέναν. Αντιθέτως τα γνωστικά κενά είναι τεράστια. Με την εμπειρία, τα χρόνια και το προσωπικό ενδιαφέρον βελτιώνεται κανείς στο επάγγελμά του. Επί της ουσίας λοιπόν, ο απόφοιτος μηχανολόγος του πολυτεχνείου μπορεί να είναι ΠΟΛΥ χειρότερος στα ηλεκτρολογικά από τον απόφοιτο ηλεκτρολόγο ΤΕΙ για να μην πω ότι ακόμα και ο διπλωματούχος ηλεκτρολόγος που πήρε μια ροή άσχετη με τις ηλεκ. εγκαταστάσεις μπορεί επίσης να υστερεί, όπως βεβαίως και το αντίστροφο. Αρα, επί της ουσίας, η απονομή άπειρων επ. δικαιωμάτων στους μεν διπλωματούχους και το ΤΙΠΟΤΑ στους δε πτυχιούχος αποτελεί μέγιστη αδικία, δεν έχει καμιά ρεαλιστική βάση και στηρίζεται απλά σε μια συντεχνιακή λογική που δεν μπορεί πλέον να σταθεί ως σοβαρό επιχείρημα. β) Θεσμικό πλαίσιο. Το θεσμικό πλαίσιο δεν εξετάζει τι ξέρει κάποιος. Είναι εφαρμογή κανόνων και νόμων. Έτσι αν ο απόφοιτος διπλωματούχος μηχανολόγος ή ηλεκτρολόγος σε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ υστερεί του αντίστοιχου μηχανικού των ΤΕΙ αυτό δεν εξετάζεται διότι το σύστημα δεν μπορεί να ξέρει ποιός ξέρει περισσότερα και ποιός όχι και έτσι βασίζεται απλά σε κάποιες παραδοχές. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, τα ΤΕΙ αποτελούν δια νόμου, ανώτατα ιδρύματα, τα πτυχία τους έχουν ιστομηθεί με εκείνα των πανεπιστημίων εφαρμογής στις χώρες μέλη της Ε.Ε., αποτελούν κομμάτι της Ανώτατης τριτοβαθμιας εκπαίδευσης και ΜΟΝΟ έτσι μπορούν να αντιμετωπισθούν. Κατά συνέπεια, όλες οι αναφορές για το επίπεδο σπουδών, τις βάσεις, τις πραγματικές γνώσεις ουδεμία εφαρμογή μπορούν να τύχουν εδώ καθότι εμπίπτουν στο Α' μέρος που ανέφερα προηγουμένως, δηλ. στην "επί της ουσίας" ικανότητα έκαστου όπου εκεί όμως δεν μπορούν να υπάρχουν στεγανά και αποκλεισμοί. Αν λοιπόν εξετάσουμε το χαρακτήρα των ιδρυμάτων στο θεσμικό πλαίσιο που λειτουργούν, έχουμε δυο ανώτατες σχολές οι οποίες διαφοροποιούνται σε ακαδημαϊκό επίπεδο ΟΧΙ για την άσκηση του επαγγέλματος αλλά για την περαιτέρω εμβάθυνση και προαγωγή νέας γνώσης. Η βασική και απαραίτητη γνώση θεωρείται ότι δίδεται επαρκώς καθώτι αμφότερα τα ιδρύματα ανήκουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που διασφαλίζει αυτή την προυπόθεση. Ως εκ τούτου, είναι πασιφανές ότι η όλη επιχειρηματολογία του ΤΕΕ στηρίζεται σε μια συντεχνιακή σκοταδιστική λογική φόβου απέναντι στα ΤΕΙ που ουδεμία σχέση έχει με την αξιοκρατική εξέλιξη αυτών που πραγματικά αξίζουν. Η δε επιχειρηματολογία για το βαθμό εισαγωγής είναι επιεικώς παιδική λόγω απυυσίας άλλης καλύτερης. Γιατί ο πτυχιούχος του Χ επαρχιακού πολυτεχνείου που μπήκε με 17 να έχει τα ίδια δικαιώματα με αυτόν που μπήκε με 19 στο ΕΜΠ αλλά αυτός με 15 που μπήκε στο ΤΕΙ Αθήνας να μην έχει ΤΙΠΟΤΑ ? Επίσης γιατί ο εξ Ιταλίας απόφοιτος για τον οποίο δεν υπάρχει κανένα τέτοιο "σοβαροφανές" κριτήριο περί "βαθμολογίας" στις πανελλαδικές να μπορεί να αποκτήσει όλα τα δικαιώματα των διπλωματούχων ? Στη τελευταία δε περίπτωση, του εξ Ιταλίας, θα μπορούσαμε, αφού δεν έχουμε βαθμολογία πανελλαδικών εξετάσεων να εξετάσουμε τη βαθμολογία στο Λύκειο. Προφανώς τα 11αρια και τα 12αρια ή ακόμα και οι κάτω από τη βάση βαθμολογίες του που τον έστειλαν στην Ιταλία δεν λαμβάνονται υπόψη κατά την εγγραφή του στο ΤΕΕ έτσι ? Απάντηση σοβαρή προφανώς δεν υπάρχει. Επειδή όμως και οι απόφοιτοι ξένων σχολών μπορεί να είναι εξίσου καλοί, αφήστε να αποδείξουμε όλοι μαζί ποιός αξίζει και ποιός όχι ή αυτό δεν "βολεύει" ? Οπως σωστά είπε ο Σταύρος τα πράγματα αλλάζουν, υπάρχουν πτυχιούχοι και διπλωματούχοι μηχανικοί που είναι πολύ καλοί στο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ τους (μιλάμε πάντα για την άσκηση επαγγελματος) και άλλοι όχι. Και αυτό το πέτυχαν γιατί ασχολούνται χρόνια με το επάγγελμα που σπούδασαν. Που είναι λοιπόν η αξιοκρατία η οποία θέλει αυτόν που είναι καλός να προχωράει ? Γιατί το ΤΕΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ σε οποιονδήποτε είναι καλός να αποδείξει την αξία του και να εξελιχθεί ?
erling Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Το σύστημα αυτό δουλεύει κ στην Ελλάδα στα Δημόσια Έργα. Εκεί οι μηχανικοί ΤΕ με χρόνια δουλειάς πίσω τους μπορούν κ παίρνουν μεγαλύτερες δουλειές από τους Μηχανικούς ΠΕ. Πως γίνετε στα δημόσια έργα δηλαδή αλλά στα ιδιωτικά απαγορεύετε δια ροπάλου; Το παραπάνω, έχει ισχύ μόνο για την κατασκευή και όχι για την μελέτη δημόσιων έργων.
POL Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Ειναι μυθος οτι οι μηχανικοι ΤΕ δεν εχουν επαγγελματικα δικαιωματα Αυτα λεει η πεφωτισμενη ηγεσια του ΤΕΕ στους συναδελφους διπλωματουχους και αυτοι επαναπαυονται ,ταυτοχρονα στρατιες ημιμαθων απο εξωτικες χωρες και φασον πτυχια μπαινουν στην αγορα εργασιας, Τι κριμα που ο μπαμπας δεν μας εστειλε και εμας εκει τοτε ουτε βασεις ουτε εξετασεις ,και θα γινομαστε ισοτιμα μελη στην συντεχνια . προσεξτε συναδελφοι διπλωματουχοι γιατι η αλωση αρχιζει εκ των εσω,και θα σας κακοφανει ,εμεις ετσι και αλλιως εχουμε συνηθισει.... ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ α,β.γ
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Το σύστημα αυτό δουλεύει κ στην Ελλάδα στα Δημόσια Έργα. Εκεί οι μηχανικοί ΤΕ με χρόνια δουλειάς πίσω τους μπορούν κ παίρνουν μεγαλύτερες δουλειές από τους Μηχανικούς ΠΕ. Πως γίνετε στα δημόσια έργα δηλαδή αλλά στα ιδιωτικά απαγορεύετε δια ροπάλου; Το παραπάνω, έχει ισχύ μόνο για την κατασκευή και όχι για την μελέτη δημόσιων έργων. Αν προσθέσω την λέξη κατασκευή στο παραπάνω post θα μπορέσεις δηλαδή να μου εξηγήσεις πως γίνετε, έστω κ μόνο στο κατασκευαστικό κομμάτι;
sundance Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Το σύστημα αυτό δουλεύει κ στην Ελλάδα στα Δημόσια Έργα. Εκεί οι μηχανικοί ΤΕ με χρόνια δουλειάς πίσω τους μπορούν κ παίρνουν μεγαλύτερες δουλειές από τους Μηχανικούς ΠΕ. Πως γίνετε στα δημόσια έργα δηλαδή αλλά στα ιδιωτικά απαγορεύετε δια ροπάλου; αναμασηση των ιδιων πραγματων. λογικο και αναμενομενο να εχει ο ατει λιγοτερα επ δικ απο τον διπλ/χο. αυτο ειναι το δικαιο.τελος. δεν υπαρχει ΕΞΙΣΩΣΗ. η πορεια των 12 ετων εκπαιδευσης και των επιπλεον της τριτοβαθμιας ουσιαστικα θα σου καθορισει μεχρι που μπορεις να φτασεις. αυτη ειναι η ΒΑΣΗ. εδω ξεκινουν ολα και εδω τελειωνουν. ας βαλουμε αυτη τη ΒΑΣΗ ολοι καλα στο μυαλο μας και πλεον τα υπολοιπα ειναι περιττα. εν τελει ας μαθουμε να δεχομαστε καποιες αξιες και παραδοχες οι οποιες δεν επεσαν απο τον πυρανο μια μερα αλλα τις γνωριζαμε απο τη στιγμη που γεννηθηκαμε. ειναι σαν να καθομαι και να παραπονιεμαι εγω που ενας που εχει master στο ΜΙΤ θα αναρριχηθει πιο ψηλα απο εμενα.απλα το δεχομαι γιατι αυτο ειναι το δικαιο,γιατι χτιστηκε πανω στη ΒΑΣΗ. αυτο που ενοχλει τους ατει κατα βαθος αποσο εχω καταλαβει ειναι η περιπτωση των διπλ/χων απ το εξωτερικο. ισως με το δικιο τους αφου πολλες φορες καποιοι εχουν τα χρηματα και ετσι απλα ανεβαινουν στην κλιμακα με πτυχια του κ@@@υ. μαλλον εκει πρεπει να επικεντρωσετε την προσπαθεια σας,δλδ στην διαφορετικη αντιμετωπιση αυτων απο εξωτερικο και οχι στην εξισωση με αυτους και τους εγχωριους. για μενα οι εισαγομενοι απο το εξωτερικο θα επρεπε να ηταν πολυ λιγοι σε αριθμο,να υπαρχει πλαφον δλδ. π.χ 100 πολ μηχ.οι 100 με τον μεγαλυτερο βαθμο θα εβγαιναν. οσοι επιπλεον θα πηγαιναν θα ηταν ελευθεροι να πανε αλλα δεν θα τους αναγνωριζονταν οι σπουδες στην ελλαδα.
sundance Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2009 Αν προσθέσω την λέξη κατασκευή στο παραπάνω post θα μπορέσεις δηλαδή να μου εξηγήσεις πως γίνετε, έστω κ μόνο στο κατασκευαστικό κομμάτι; γινεται γιατι ετσι μειωνεται το χασμα μεταξυ ατει και δπλ/χου. αλλιως οι ατει θα διαμαρτυρονταν και γι αυτο. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ομως θα μπορουσαν και οι διπλ/χοι να φωναζουν για μειωση των δικαιωματων των ατει στην κατασκευη. μεχρι καπου εδω ειναι το μεγιστο των δικαιωματων των ατει. παραπανω δεν μπορει να γινει γιατι η ΕΞΙΣΩΣΗ ειναι ουτοπικη.
Recommended Posts