Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Για να καταλάβω κάτι, στα 4 χρόνια στα ΤΕΙ είναι 8 εξάμηνα με μαθήματα και 1 εξάμηνο για πρακτική;

Υ.Γ. Stauros, εγώ και ο Χάρης απαντήσαμε στο ερώτημα του GeorgeS

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητέ chihor, δεν είναι δυνατόν τα δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ, σχολών σημαντικά πιο αναβαθμισμένων από τα παλαιά ΚΑΤΕΕ και πλέον ανώτατων να είναι χειρότερα από τα ήδη αναχρονιστικά δικαιώματα της δεκαετίες του 60. Ο Χάρης μιλάει για έναν άλλο τύπο σχολών που την παραμικρή σχέση δεν έχει σχέση με τα ΤΕΙ. Εδώ στοιχειώδη μελέτη, αν θεωρήσουμε μελέτη υπο μια έννοια και το υποτυπώδες πιστοποιητικό της ΔΕΗ, μπορεί να το υπογράψει και απόφοιτος μέσης σχολής ή ΤΕΛ. Τι λέμε τώρα ? Δικαίωμα μόνο επίβλεψης και όχι μελέτης είναι κάτι που ΔΕΝ αφορά στο ελάχιστο τα ΤΕΙ. Ειλικρινα ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω τι απόψεις είναι αυτές. Αφού ξέρετε ότι τα ΤΕΙ είναι ανώτατα 4ετή και τριτοβάθμια ιδρύματα, αναγνωρισμένα και ισότιμα με πανεπιστημιακού επιπέδου σχολές στην Ε.Ε. τι είναι αυτά που λέτε περί καθόλου δικαιώματος στη μελέτη ? Πως μπορεί να σταθεί ρε συ Χάρη Chihor αυτό ? Να μου πεις να καταργηθούν τα ΤΕΙ είναι μια άποψη, να γίνουν και στην Ελλάδα πανεπιστήμια μια άλλη, να ενσωματωθούν με τα πολυτεχνεία μια τρίτη, αλλά αυτή η άποψη ότι δηλ. τα ΤΕΙ να έχουν μόνο δικαίωμα στην επίβλεψη δεν έχει καμιά βάση και καμιά λογική με το χαρακτήρα των ιδρυμάτων. Το αν πρέπει να υπάρχουν 2 παράλληλες σχολές μηχανικών η όχι είναι μια άλλη υπόθεση. ΜΗΝ τα συγχέεται. Εδώ μιλάμε για τα δικαιώματα των αποφόιτων μηχανικών ΤΕΙ τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας μας ισότιμων με τα πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Δημοσιεύτηκε

Άρα ουσιαστικά λές είναι οι ίδιες σχολές...απλά ακαδημαϊκά και μόνο ο απόφοιτος ΗΜΜΥ μπορεί να κάνει διαδκτορικό άμεσα ενώ ο απόφοιτος ΤΕΙ όχι. Στην αγορά εργασίας όμως δεν υφίσταται καμιά διαφορά. Συμφωνούν οι υπόλοιποι συνάδελφοι σε αυτό? Νομίζω και ο GeorgeS την ίδια άποψη έχει πάνω στο ζήτημα (Γενικότερα για όλες τις σχολές). Για να προσδιορίσουμε προς τα που κινούμαστε τελικά.

Δημοσιεύτηκε

maximos75 εγώ έχω πει ότι οι μηχανικοί ΤΕΙ, ιδρυμάτων της Ελληνικής τριτοβαθμιας εκπαίδευσης ανώτατων σχολών ισότιμων με τις σχολές της Ευρ. Ένωσης πρέπει να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα παρόμοια με αυτά των διπλωματούχων, ίσως με κάποιους χρονικούς περιορισμούς εφόσον διατηρηθεί ο ενιαίος 5ετής κύκλος. Αν ο 5ετής κύκλος των πολυτεχνείων ισοτιμηθεί με master τότε θα πρέπει σε επαγγελματικό επίπεδο να έχουν τα ίδια αλλά να παραμείνει μια διαφοροποίηση σε ακαδημαϊκό επίπεδο, δηλ. απευθείας πρόσβαση σε διδακτορικό για τα πολυτεχνεία, δικαίωμα κατάληψης θέσης καθηγητών σε βαθμίδες κλπ. Επαναλαμβάνω, πως το αν πρέπει να υπάρχουν 2 ανώτατες σχολές τεχνολογικού και πανεπιστημιακού τομέα που να βγάζουν μηχανικούς είναι άλλο θέμα. Μιλάμε για όλους εμάς που αυτή τη στιγμή πρέπει να εργαστούμε. Αυτή είναι η θέση μου για το σύστημα όπως λειτουργεί ΤΩΡΑ.

(Διότι αν μιλήσουμε για το ιδανικό σύστημα θα ανοίξουμε άλλη συζήτηση)

 

Επίσης σε αυτή τη κουβέντα μην ξεχνάτε την Ευρωπ. Ένωση. Δεν μπορεί ξένος απόφοιτος 3+1 ετών να έχει πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα και απόφοιτος ελληνικού ιδρύματος με 4 ή 4+1 (master) να υπολείπεται, πόσο μάλλον να μην έχει καθόλου δικαιώματα και να χρησιμοποιούνται κάποια της δεκαετίας του 70. Το θεωρείτε δίκαιο αυτό?

 

Για να αρχίζουμε να συνοψίζουμε :

 

1. Συμφωνούμε όλοι ότι τα δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ (με το χαρακτήρα που έχουν οι σχολές σήμερα) πρέπει επιτέλους να εκδοθούν ? (μόνο στο αν πρέπει να εκδοθούν, όχι στο περιεχόμενο)

 

Σε αυτό νομίζω ότι πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι.

 

2. Το επόμενο ερώτημα είναι "ποιά πρέπει να είναι αυτά τα δικαιώματα". Εδώ αρχίζει το χάος.

Τα δεδομένα ΣΗΜΕΡΑ για το χαρακτήρα των σχολών (όσο πιο αντικειμενικά):

 

1. Τα πολυτεχνεία είναι 5ετή, τα ΤΕΙ 4ετή

2. Πολυτεχνεία και ΤΕΙ ανήκουν στα ΑΕΙ της χώρας σε δύο παράλληλους τομείς (πανεπιστημιακό, τεχνολογικό)

3. Η Ευρωπαϊκή Ένωση προχωράει σε ένα ενιαία σύστημα απονομής επ. δικαιωμάτων για τις χώρες μέλη.

4. Τα πολυτεχνεία εμβαθύνουν περισσότερο στην θεωρητική-ακαδημαϊκή γνώση, τα ΤΕΙ είναι πιο πρακτικά.

5. Πτυχιούχοι ΤΕΙ και Πολυτεχνείων συμμετέχουν με τους ίδιους όρους σε μεταπτυχιακά προγράμματα

 

Αυτά είναι τα 5 βασικά δεδομένα σήμερα. Με αυτά δεν πρέπει να καθοριστούν τα επαγγελματικά και ακαδημαϊκά δικαιώματα των πτυχιούχων ?

 

Τώρα προσέξτε λίγο συνάδλεφοι. Το αν υπάρχει υπερπληθώρα μηχανικών και το αν πρέπει να κλείσουν σχολές μηχανικών ΤΕΙ ή Πολυτεχνείων είναι μια άλλη συζήτηση. Αλλο τι δικαιώματα πρέπει να δίνουν οι σχολές άλλο το αν πρέπει να είναι 2 ή 102.

Δημοσιεύτηκε

GeorgeS, εγώ δεν είπα ούτε ότι συμφωνώ ούτε ότι διαφωνώ με αυτό που έγραψε ο Χάρης (πάντως είμαι πιο κοντά σε αυτή την άποψη παρά στα σχεδόν ίδια δικαιώματα, έστω και με χρονικό περιορισμό για τους αποφοίτους ΤΕΙ). Απλώς επισήμανα ότι η διαφορά μας είναι στο εύρος των δικαιωμάτων που πρέπει να αναγνωριστούν.

 

Να ξαναρωτήσω, στα ΤΕΙ, υπάρχουν 7 εξάμηνα μαθημάτων και 1 για πρακτική;

 

edit: Τώρα είδα το υπόλοιπο του μηνύματός σου GeorgeS.

1/ Συμφωνούμε

2/ Πρέπει να ληφθούν υπόψιν το πρόγραμμα σπουδών, τα προσόντα των διδασκόντων, το επίπεδο της διδαχθήσας ύλης κ.α.

Δημοσιεύτηκε

Ναι, υπάρχουν 7 εξάμηνα μαθημάτων και 1 εξάμηνο για πρακτική και εκπόνηση πτυχιακής εργασίας.

Δημοσιεύτηκε
Καμια άλλη διαφορα δν υπαρχει! 4 χρονια εμεις με πρακτικη και πτυχιακη και 4.5 χρονια εσεις με διπλωματικη.

 

Άρα, 4 χρόνια σε ΤΕΙ με πρακτική και πτυχιακή και 5 χρόνια σε ΑΕΙ με διπλωματική.

 

Α και για να σε προλαβω , αν μου ξεκινησεις το παραμυθι της ποιοτητας σπουδων , τοτε και εδώ υπαρχει λυση και θα με βρει συμφωνο. Συμφωνα λοιπον με την παγκοσμια καταταξη των Πανεπιστημιων θα απονεμονται και τα επ. δικ. , 1ο το ΜΙΤ , παιρνει 100% δικαιωματα , πιο κατω το Imperial θα παρει 97% , πολύ πολύ πιο κατω το ΕΜΠ , θα παρει 50% , πιο κατω το ΤΕΙ πειραια θα παρει 40% και πιο κατω το Πανεπηστιμιο Αιγαιου θα παρει 30%.

 

Δε μιλάμε για κατάταξη πανεπιστημίων, αλλά για απόδωση επαγγελματικών δικαιωμάτων, για την οποία αρκεί να τεθεί ένα ελάχιστο απαιτούμενο επίπεδο σπουδών. Τα υπόλοιπα είναι υπερβολικά.

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητέ chihor, πολύ σωστά το είπες. Θα χρησιμοποιήσω τα λόγια σου : "απόδωση επαγγελματικών δικαιωμάτων, για την οποία αρκεί να τεθεί ένα ελάχιστο απαιτούμενο επίπεδο σπουδών."

 

Για μένα αν θες, αυτό το απαιτούμενο επίπεδο θα έπρεπε αρχικά να δίνει αξιοπρεπή μεν, αλλά όχι απεριόριστα επαγγελματικά δικαιώματα τα οποία θα έπρεπε να δίδονται σταδιακά με την εμπειρία αλλά άλλη κουβέντα αυτή.

 

Δεν θεωρείς αδικία λοιπόν όταν στην Ενωμένη πια Ευρώπη οι σπουδές σε μερικά ΤΕΙ είναι ανώτερες ουσιαστικά από κάποιες ξένες σχολές, όμως οι απόφοιτοι των τελευταίων, λόγω του θεσμικού πλαισίου, να αποκτούν τελικά όλα τα επ. δικαιώματα του μηχανικού (τα κλασσικά εξ Ιταλίας παραδείγματα) και οι Έλληνες μηχανικοί ΤΕ να μην έχουν ούτε τα στοιχειώδη και να αντιμετωπίζονται τόσο εχθρικά ?

 

Δηλαδή εμείς ρε συνάδελφοι όρεξη έχουμε να γράφουμε και να φωνάζουμε χωρίς λόγο ? Πιθανόν να έχουμε και λιγότερα επ. δικαιώματα από τους αποφοίτους των αντίστοιχων μέσων τεχνικών σχολών της Ευρώπης. Και να πω, πάει στο διάολο, αδικία, αδικία. Αλλά ούτε να τα αναβαθμίσουμε δεν μπορούμε με κανένα τρόπο. Δεν πα να κάνουμε μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις οτιδήποτε, καμιά αναγνώριση. Γιαυτό με βλέπετε και φωνάζω για το ρόλο του ΤΕΕ απέναντί μας. Και όλα αυτά στην ίδια μας τη χώρα, στα ελληνικά δημόσια ιδρύματα. Πως το βλέπετε δηλαδή εσείς αυτό ?

Δημοσιεύτηκε

Μα τα ξαναείπαμε αυτά πριν πολλές πολλές σελίδες ,θα επαναλαμβάνουμε συνέχεια τα ίδια πράγματα? Αν είναι ή δεν είναι αδικία ας το κρίνει η δικαιοσύνη εμείς οτι και να πούμε μέσα από ένα φόρουμ δεν θα αλλάξει τίποτα. Οπότε ξαναλέω προσφύγετε στην δικαιοσύνη όπως οι συνάδελφοι σας που δικαιώθηκαν όπως ανέφερε κάποιος παραπάνω , να πάρετε οτι πιστεύετε οτι σας αναλογεί

 

Παράκληση να σταματήσουμε να λέμε τα ίδια και τα ίδια και το topic να μείνει για την ενημέρωση των εξελίξεων στο θέμα γιατί είναι κρίμα να κλειδωθεί

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι καλησπέρα , διαβάσαατε τι έφραψε σήμερα η εφημερίδα Αγγειοφόρος για την συνέντεσυξη τύπου του Πρύτανη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Κωνσταντίνου Μουτζούρη.

 

Ρηξικέλευθη πρόταση για την ενσωμάτωση των ΤΕΙ στα πανεπιστήμια παρουσίασε χτες στη Θεσσαλονίκη ο πρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Κωνσταντίνος Μουτζούρης, ο οποίος αναμένεται να την καταθέσει την επόμενη εβδομάδα στο υπουργείο Παιδείας.

 

 

 

Η εισήγηση για την ενοποίηση των 280 πανεπιστημιακών τμημάτων με τα 160 τμήματα των ΤΕΙ της χώρας έπεσε χτες στο... τραπέζι, στη διάρκεια της 7ης Συνάντησης Πρυτάνεων Πολυτεχνείων και Κοσμητόρων Πολυτεχνικών Σχολών, που πραγματοποιήθηκε στο Τελλόγλειο Ιδρυμα Τεχνών. Θετικά αντιμετώπισαν την προοπτική αυτή εκπρόσωποι του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, που έλαβαν μέρος στη συνάντηση.

 

Στην Ελλάδα λειτουργούν σήμερα 23 πανεπιστήμια με 280 σχολές και τμήματα, 15 ΤΕΙ με 160 τμήματα και μία Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ). Κατά την έναρξη της χτεσινής συνάντησης η συζήτηση κινήθηκε γύρω από τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ΤΕΙ σε σχέση με αυτά των διπλωματούχων Πολυτεχνικών Τμημάτων. O κ. Μουτζούρης έθεσε υπόψη των συναδέλφων του, καθώς και των εκπροσώπων του ΤΕΕ, την πρότασή του για την ενοποίηση των ΤΕΙ με τα πανεπιστήμια, με στόχο να καταργηθούν τα ΤΕΙ ως ξεχωριστά ιδρύματα και να εκλείψουν υφιστάμενα προβλήματα. Απαριθμώντας τα πλεονεκτήματα της ενοποίησης ο κ. Μουτζούρης επισήμανε τα εξής:

 

? Δε θα χρειαστεί να μετεξελιχθούν τα ΤΕΙ σε πανεπιστήμια, καθώς η χώρα έχει ήδη αρκετά.

 

? Τα ΤΕΙ θα αναβαθμιστούν.

 

? Θα αυξηθεί η χρηματοδότηση προς τα ενοποιημένα ανώτατα ιδρύματα.

 

? Oι σπουδαστές των ΤΕΙ (και οι οικογένειές τους) θα νιώσουν ότι φοιτούν σε κανονικά πανεπιστήμια.

 

Oμοειδή το 70%

 

των τμημάτων

 

Πάνω από το 70% των τμημάτων των ΤΕΙ στην κεντρική Μακεδονία έχουν συνάφεια με αντίστοιχα τμήματα στα πανεπιστήμια της περιοχής, σύμφωνα με πρώτη επεξεργασία των στοιχείων από τη διοίκηση του ΕΜΠ. Ως παραδείγματα ο κ. Μουτζούρης ανέφερε την ενσωμάτωση του Τμήματος Δομικών Εργων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του ΑΠΘ και του Τμήματος Λογιστικής του ΤΕΙ Σερρών στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

 

Ειδικά για τις τεχνολογικές επιστήμες όλοι οι απόφοιτοι των ενοποιημένων πλέον Πολυτεχνικών Σχολών θα μπορούν, σύμφωνα με το σκεπτικό της πρότασης, να εγγράφονται στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος και στο ΤΣΜΕΔΕ. Oταν ρωτήθηκε για την αξιοποίηση του διδακτικού προσωπικού των ΤΕΙ, ο πρύτανης του ΕΜΠ απάντησε πως «κανείς δε θα μείνει αδικημένος». Το διοικητικό προσωπικό θα ενταχθεί στα πανεπιστήμια, ενώ διερευνάται ο τρόπος απορρόφησης όλων των διδασκόντων των ΤΕΙ (πιθανότατα μέσω της δημιουργίας προσωποπαγών θέσεων στα πανεπιστήμια). Oι υποδομές και οι εγκαταστάσεις των ΤΕΙ θα αποτελούν κομμάτια των πανεπιστημίων, βάσει της εισήγησης, η οποία αναμένεται να υποβληθεί στην κυβέρνηση την επόμενη εβδομάδα. «Εάν υπάρχει ένα τμήμα στο ΤΕΙ και δεν υπάρχει αντίστοιχο στο πανεπιστήμιο, ενδεχομένως αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει ένα νέο τμήμα. Θα έχουμε μία μεταβατική περίοδο 4-5 ετών», σχολίασε ο κ. Μουτζούρης. «Ταυτόχρονα, ζητάμε να υπάρξουν οι μεταλυκειακές αυτές δομές, όπου θα καταρτίζονται δωρεάν νέοι σε τεχνικά επαγγέλματα», είπε ο πρύτανης του ΕΜΠ εξηγώντας ότι οι δομές αυτές έχουν εκλείψει. «Τα ΤΕΙ είχαν ξεκινήσει σαν σχολές για να καλύψουν το κενό ανάμεσα στους μηχανικούς και στους τεχνίτες. Σταδιακά έφτασαν σχεδόν στο επίπεδο του πανεπιστημίου και δημιουργήθηκε ένα κενό. Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες υπάρχουν μεταλυκειακές δημόσιες σχολές, μονοετούς ή διετούς φοιτήσεως, όπου ο σπουδαστής λαμβάνει ένα κρατικό πτυχίο», συμπλήρωσε ο ίδιος.

 

Πρόταση του ΤΕΕ

 

Η πρόταση ενοποίησης των ΤΕΙ με τα πανεπιστήμια αντιμετωπίστηκε θετικά από εκπροσώπους του ΤΕΕ που συμμετείχαν στη χτεσινή συνάντηση. Σε παράλληλη κατεύθυνση κινείται και ο σχεδιασμός του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, το οποίο, συν τοις άλλοις, θα επιδιώξει παρεμβάσεις σε όλες τις δομές της τεχνικής εκπαίδευσης, από τις Επαγγελματικές Σχολές της δευτεροβάθμιας μέχρι τα Πολυτεχνεία.

 

Η πρόταση του ΤΕΕ προβλέπει τη δημιουργία τριών βαθμίδων, της λυκειακής τεχνικής εκπαίδευσης, της μεταλυκειακής τριτοβάθμιας (ΙΕΚ και κάποιες ανώτερες σχολές που θα εκπαιδεύουν μεσαία και ανώτερα στελέχη εφαρμογής) και της ανώτατης (διπλωματούχοι Πολυτεχνείων). Με αυτήν τη λογική, τα περισσότερα αντίστοιχα τμήματα των ΤΕΙ θα πρέπει να ενσωματωθούν στα Πολυτεχνεία, όπως είπε ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου, Γιάννης Αλαβάνος. O προβληματισμός που εκφράστηκε στη χτεσινή συνάντηση αφορούσε την αφομοίωση των τριγμών της μεταβατικής περιόδου και το κατά πόσο θα δημιουργηθούν μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που θα λυθούν.

 

Το Τεχνικό Επιμελητήριο μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο κατά τη μεταβατική περίοδο να ανοίξει τις πόρτες του στους αποφοίτους των τεχνολογικών τμημάτων των σημερινών ΤΕΙ, αφού παρακολουθήσουν έναν κύκλο μαθημάτων μέσα στα Πολυτεχνεία και εξεταστούν επιτυχώς σε αυτά.

 

Ερωτηθείς για τους αποφοίτους των κολεγίων ο κ. Αλαβάνος ξεκαθάρισε ότι προκύπτουν νομικά προβλήματα. «Επί της ουσίας, δεν μπορεί να υπάρξουν κολέγια στην Ελλάδα που να παράγουν διπλωματούχους μηχανικούς. Απαιτούνται τέτοιες χρηματοδοτήσεις, κεφάλαια, καθηγητές και εργαστήρια, ώστε κανένας δε θα έχει την πρόθεση να επενδύσει σε τέτοιου είδους κολέγια, για να ανταγωνιστεί τα ελληνικά Πολυτεχνεία», υποστήριξε ο ίδιος.

 

Η διοίκηση της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ ευθυγραμμίζεται με την άποψη για την κατηγοριοποίηση των μηχανικών, ώστε να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες τόσο των τεχνολόγων όσο και των αποφοίτων ξένων πανεπιστημίων. «Ταυτόχρονα, θα πρέπει να πάψει να είναι προσχηματική η εξέταση για την απόκτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων», τόνισε ο κοσμήτορας της Πολυτεχνικής του Αριστοτελείου, Νίκος Μουσιόπουλος, επισημαίνοντας την ανάγκη να καθιερωθούν εξετάσεις μέσω των οποίων θα... κοσκινίζεται το σύνολο των υποψηφίων.

 

Oι δυσλειτουργίες

 

του νόμου-πλαισίου

 

Στις δυσλειτουργίες στις εκλογές των μελών ΔΕΠ, αλλά και των οργάνων διοίκησης, όπως αυτές προκύπτουν μέσα από την εφαρμογή του νέου νόμου-πλαισίου, εστιάζεται η προσοχή της πανεπιστημιακής κοινότητας. Η υποχρεωτική παρουσία αρκετών εξωτερικών κριτών στα εκλεκτορικά σώματα δημιουργεί... πονοκέφαλο στις διοικήσεις των ιδρυμάτων, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις δε βρίσκονται κριτές σχετικοί με το εκάστοτε αντικείμενο. Το δεύτερο ζήτημα αφορά τη συμμετοχή των φοιτητών στις εκλογές για την ανάδειξη των οργάνων διοίκησης (πρυτάνεων, προέδρων κ.λπ.). «Ενώ είναι δημοκρατικό να συμμετέχουν όλοι οι φοιτητές, αυτοί αρνούνται», παρατήρησε ο κ. Μουτζούρης. Στο μεταξύ, οι πρυτάνεις και οι κοσμήτορες των Πολυτεχνείων επανέλαβαν χτες το αίτημά τους για την αναγνώριση των διπλωμάτων πενταετούς ενιαίου κύκλου σπουδών ως μάστερ.

 

Εδώ και τώρα πείτε τι προτάσεις έχουμε εμείς (ΕΕΤΕΜ), αλήθεια που είναι αυτοί ? Μάλλον ακόμη έχουν γιορτές , αλλιώς δεν εξηγείται ότι στο site ακόμη ανφέρονται σε Καλά Χριστούγεννα. Επίσης ποιά θα είναι η στάση των Καθηγητών ΤΕΙ?

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.